En Israël stijgt dus dus dat betekend dat wij net als Israël binnenkort een nieuwe booster krijgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:57 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ons goed bezig zijn.
Als 2G is ingevoerd kunnen we weer normaal doenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:02 schreef phpmystyle het volgende:
Ach. We gaan echt wel weer terug naar normaal.
In de dagelijkse omgang merk ik er ook steeds minder van. Mondkapjes op je kin en gaan maar!
De druk om de lockdown te beëindigen wordt ook steeds groter. Bij iedereen is al lang het besef ingedaald dat we het gewoon moeten accepteren, tis een statistisch risico dingetje.
Maar ze eisen nogsteeds een negatieve covid test van maximaal 24/48u oud want stel je voor dat je corona meebrengtquote:
Groot onderzoek: vaccin heeft miniem effect op menstruatiecyclus - https://nos.nl/l/2412321#UPDATE-container-58486786quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
er komen steeds meer bijwerkingen naar boven, logisch dat sommige mensen huiverig zijn.
ja dat testen is wel zinloos gewordenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:04 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar ze eisen nogsteeds een negatieve covid test van maximaal 24/48u oud want stel je voor dat je corona meebrengt![]()
Om 19:00 is mijn afspraak voor de pcr test
Inderdaad... Negatief testen en dan omicronned worden in het vliegtuigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat testen is wel zinloos geworden
Klopt, dat is de informatie tot dusver.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Groot onderzoek: vaccin heeft miniem effect op menstruatiecyclus - https://nos.nl/l/2412321#UPDATE-container-58486786
"Klinisch niet relevant".
Ken werkelijk helemaal niemand die huiveriger is gewordenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, dat is de informatie tot dusver.
Maar we zien een tendens dat hoe verder de tijd verstrijkt de werkzaamheid van vaccins overschat zijn, en de bijwerkingen onderschat. Mensen worden steeds huiveriger.
welke mensen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
Maar we zien een tendens dat hoe verder de tijd verstrijkt de werkzaamheid van vaccins overschat zijn, en de bijwerkingen onderschat. Mensen worden steeds huiveriger.
Nou het is wel een beetje de reden waarom ik wacht met de 3e prik. Prik 1 en 2 heb ik wel genomen, omdat ik voor mezelf het gevoel had dat die toch de belangrijkste waren en die heb ik toen best snel gehaald. Maar nu met die 3e twijfel ik gewoon meer en zeker als er nog meerdere volgen. Ik ga niet bezig blijven met prikken terwijl het misschien achteraf niet heel nodig is geweest.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken werkelijk helemaal niemand die huiveriger is geworden
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:
Vooral vrouwen die zwakker zijn/willen worden, die lezen ook de berichten waarin gezegd wordt dat er geen risico's zijn, maar nu artikelen lezen dat het wel degelijk - doch minimaal - de menstruatiecyclus verstoord. Verhalen over myocarditis.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
* naarmate de tijd verstrekt wordt er steeds meer desinformatie over vaccins verspreidt waardoor mensen huiveriger worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, dat is de informatie tot dusver.
Dat wordt wel weg gecensureerd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
* naarmate de tijd verstrekt wordt er steeds meer desinformatie over vaccins verspreidt waardoor mensen huiveriger worden.
daar kan ik best wel inkomen even afhankelijk van je leeftijd, als je jong bent is het meer voor het algemene belang dan je eigen, tenzij je op vakantie wil naar een land met booster als eisquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:14 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Nou het is wel een beetje de reden waarom ik wacht met de 3e prik. Prik 1 en 2 heb ik wel genomen, omdat ik voor mezelf het gevoel had dat die toch de belangrijkste waren en die heb ik toen best snel gehaald. Maar nu met die 3e twijfel ik gewoon meer en zeker als er nog meerdere volgen. Ik ga niet bezig blijven met prikken terwijl het misschien achteraf niet heel nodig is geweest.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Twijfelen aan het nut van een booster voor jou persoonlijk is niet hetzelfde als huiveriger worden he?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:14 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Nou het is wel een beetje de reden waarom ik wacht met de 3e prik. Prik 1 en 2 heb ik wel genomen, omdat ik voor mezelf het gevoel had dat die toch de belangrijkste waren en die heb ik toen best snel gehaald. Maar nu met die 3e twijfel ik gewoon meer en zeker als er nog meerdere volgen. Ik ga niet bezig blijven met prikken terwijl het misschien achteraf niet heel nodig is geweest.
Beleidsmakers: we krijgen virus niet onder controle omdat kinderen niet zijn gevaccineerd.quote:
Ook het nut niet inzien van een covid-vaccinatie voor kinderen is niet gelijk aan huiveriger worden.quote:
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 16:27 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
En elk keer dat er een mRNA vaccin aan mannen onder de 40 wordt gegeven neemt de kans op een hartspierontsteking of hartzakjeontsteking toe als bijwerking volgens recent onderzoek van Oxford universiteit. Middel wordt voor die groep zo erger dan de kwaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |