abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203096184
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Erg jammer dat @:Lenny_Leonard mijn grapjes niet kan waarderen.
pi_203096194
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:24 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Als er één ding is wat duidelijk is geworden deze crisis, dan is het dat de overgrote meerderheid van de virologen en epidemiologen(er zijn gelukkig een paar uitzonderingen) echt gevaarlijk wereldvreemd zijn. Ik wil best geloven dat ze het beste met het land voorhebben, maar ze zitten gewoon veel te veel vast in hun eigen tunnelvisie waardoor ze simpelweg niet inzien wat voor gevolgen hun voorstellen hebben.
Ik snap ook niet waarom we naar een samenleving toe zouden moeten waarin iedereen bang voor elkaar is en waarin alles draait om niet ziek worden.

Lijkt me psychisch ook lastig op te brengen, altijd en overal die angst.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 17:28:04 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203096208
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
One Omicron to rule them all
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 8 januari 2022 @ 17:35:23 #79
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203096303
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:24 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Als er één ding is wat duidelijk is geworden deze crisis, dan is het dat de overgrote meerderheid van de virologen en epidemiologen(er zijn gelukkig een paar uitzonderingen) echt gevaarlijk wereldvreemd zijn. Ik wil best geloven dat ze het beste met het land voorhebben, maar ze zitten gewoon veel te veel vast in hun eigen tunnelvisie waardoor ze simpelweg niet inzien wat voor gevolgen hun voorstellen hebben.
Het dragen van mondkapjes tijdens epidemieën was in Azië reeds voor covid vrij gewoon. Zou me niet verbazen als het in Europa ook normaal wordt.
are we infinite or am I alone
pi_203096319
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:35 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Het dragen van mondkapjes tijdens epidemieën was in Azië reeds voor covid vrij gewoon. Zou me niet verbazen als het in Europa ook normaal wordt.
Dikke prima als mensen vanaf nu altijd een mondkapje willen dragen in winkels of het OV. Moeten ze helemaal zelf weten. Zolang het maar vrijblijvend is en geen verplichting.
pi_203096327
quote:

[..]
Waarom zouden we dat moeten willen?
pi_203096401
quote:

[..]
Mwah, is toch wel een wezenlijk andere cultuur daar. Gevoelsmatig vind ik het hier minder passen.
pi_203096403
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:00 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik was vandaag in de supermarkt en ineens was ik helemaal klaar met die klotekapjes en al dat spastische gedoe.

Maar toen daalde het besef in dat we waarschijnlijk nog wel een paar jaar aan deze poppenkast vastzitten dankzij een stel virologen en doodsbange politici :')
Mondkapjes in 2022 zijn gewoon een keuze, niemand die er iets aan doet of wat van zegt.
pi_203096417
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:36 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Dikke prima als mensen vanaf nu altijd een mondkapje willen dragen in winkels of het OV. Moeten ze helemaal zelf weten. Zolang het maar vrijblijvend is en geen verplichting.
Soms zie je nu ook mensen op de fiets of alleen in de auto met zo'n maandverband op hun tronie. :')
pi_203096423
quote:

[..]
Tsja. Ze eten daar soms ook met stokjes. Moeten we dat hier dan ook maar gaan doen?
  zaterdag 8 januari 2022 @ 17:46:33 #86
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203096440
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:44 schreef Halcon het volgende:

[..]
Tsja. Ze eten daar soms ook met stokjes. Moeten we dat hier dan ook maar gaan doen?
Ik geef enkel aan dat het idee misschien niet zo "wereldvreemd" is als sommigen denken.
are we infinite or am I alone
pi_203096442
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat ik zeg is dat de kans op ontstaan allicht hoger is in unvacced gebied maar dat die dominant wordt overal is wel degelijk op het spike proteïne.

De hele wereld staat in connectie, iedere vorige variant was ook overal natuurlijk.

En er zal wel degelijk overlap zijn tussen natuurlijke antistoffen en vaccin antistof spike.

Dusseh de mutatie is voor beide groepen weer besmettelijker (niet perse gevaarlijker).

Maar we zien nu ook met omicron dat het dominant wordt en dat het aardig naar de gevaccineerden schuift.

Kans dat dat virus op dit tempo dominant zou worden over Delta lijkt me toch echt lager.

We doen maar steeds alsof het virus steeds besmettelijker wordt, maar het lijkt me veel aannemelijker dat de toepasselijkheid van de immuniteit afneemt bij die mutaties wat voor de increases zorgt.

Overigens is dat interactieeffect tussen de virus varianten onderling reuze interessant.

Een dominant maar ongevaarlijke variant die een submissief maar gevaarlijke variant verdringt. Klinkt gewoon als Airborne vaccin.
Het wordt in de oorspronkelijke brandhaarden net zo dominant hoor. Ja het helpt natuurlijk als je R relatief gezien nog hoger ligt dan een andere variant omdat die een lagere effectieve R heeft door vaccins, maar vooralsnog lijkt het er niet op alsof het in landen met een lage vaccinatiegraad anders verloopt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_203096448
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:46 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Ik geef enkel aan dat het idee misschien niet zo "wereldvreemd" is als sommigen denken.
En dat voor een maatregel die ooit bedoeld was om van de discussie af te zijn. :')
pi_203096491
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:46 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Volgens mij waren mondkapjes, in ieder geval voor corona, in geen enkel land in Azië verplicht.
Het gaat niet zo zeer over mondkapjes zelf, maar het is vooral de verplichting die mensen tegen het zere been stoot.
pi_203096494
quote:

[..]
Als ze in Azië nou eens stoppen met alles eten wat ooit heeft geleefd (of in hele aparte gevallen iets wat nog leeft) dan hebben we die mondkapjes misschien helemaal niet nodig.
pi_203096499
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:50 schreef KingRadler het volgende:
Maak me toch wel Ernstig zorgen om de Persco
Lockdown gaat gewoon voortgezet worden. Ze zijn volgens mij nog steeds bang voor die Omikron (ook al lijkt het er steeds meer op dat die hele milde klachten geeft) en de hoge cijfers.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 17:53:10 #92
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203096501
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:52 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Als ze in Azië nou eens stoppen met alles eten wat ooit heeft bewogen (of in hele aparte gevallen iets wat nog beweegt) dan hebben we die mondkapjes misschien helemaal niet nodig.
Lekker pangolin smikkelen.
pi_203096523
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:53 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Lekker pangolin smikkelen.
pi_203096537
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik snap ook niet waarom we naar een samenleving toe zouden moeten waarin iedereen bang voor elkaar is en waarin alles draait om niet ziek worden.

Lijkt me psychisch ook lastig op te brengen, altijd en overal die angst.
Wacht even, mensen zijn voorzichtig :{w

Heb begrepen van een aantal mensen hier dat angst niet bestaat, maar mensen zijn gewoon heel voorzichtig. Dat is alles.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_203096545
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:53 schreef AdVictoriamN7 het volgende:

[..]
Lockdown gaat gewoon voortgezet worden. Ze zijn volgens mij nog steeds bang voor die Omikron (ook al lijkt het er steeds meer op dat die hele milde klachten geeft) en de hoge cijfers.
"Geen idee, maar dat is wat we vorige keer ook gedaan hebben."
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 17:57:28 #96
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203096548
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Wacht even, mensen zijn voorzichtig :{w

Heb begrepen van een aantal mensen hier dat angst niet bestaat, maar mensen zijn gewoon heel voorzichtig. Dat is alles.
Zo voorzichtig dat zodra Rutte zegt dat mondkapjes niet meer verplicht zijn je er niemand meer mee ziet.
pi_203096550

Kijk ons goed bezig zijn.
pi_203096566
twitter

er komen steeds meer bijwerkingen naar boven, logisch dat sommige mensen huiverig zijn.
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 8 januari 2022 @ 18:01:03 #99
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_203096582
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
er komen steeds meer bijwerkingen naar boven, logisch dat sommige mensen huiverig zijn.
Vandaar dat ik niet meer menstrueer sinds afgelopen donderdag, al heb ik dat al 38 jaar niet gedaan bedenk ik me nu.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 18:01:16 #100
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203096584
Italie +197K _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')