Wat een kut artikel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:32 schreef Netsplitter het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)n-en-wil-aan-de-slag
Kuipers heeft geen tijd om eerst te praten, want hij moet deze week onmiddellijk aan de slag met het wel of niet verlengen van de huidige lockdown. Aanstaande vrijdag geven premier Rutte en de nieuwe minister hierover een persconferentie. Hij toonde begrip voor de coronamoeheid in Nederland. "Maar covid gaat niet meer weg."
De griep ook niet...
niet hier en toch voorspeld dat het gaat gebeuren. het RIVM is zo traag als stroopquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zijn die normen eigenlijk al eens aangepast naar aanleiding van de opkomst van de besmettelijker maar minder gevaarlijke variant?
ik wordt echt gek van die Marion Koopmans types, die op 28 nov zeggen we moeten ongeveer 2 weken onderzoeken wat omikron betekent en kan doen, dat is nu dus 5 weken geleden en ze weet nog niks,quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Je kan tot in het oneindige 2 weken zeggen, maar die komen er niet. We wachten op iets wat niet gaat komen.
Er zijn zorgen en angst over iets wat niet gaat komen.
Kerst was 2 weken geleden, dus al we nu niets zien dan is het er niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ziekenhuisopnamens vanuit 99% omicron Damsco? Wanneer komt die piek dan behalve over 2 weken?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:43 schreef nostra het volgende:
Het aftrappartijtje vindt uiteraard gewoon fysiek plaats?
De directeur van Pfizer zei dit ook precies op of rond die datum. 2 maanden later en ze weten nog steeds geen ene flikker. Ze lullen maar een eind weg.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik wordt echt gek van die Marion Koopmans types, die op 28 nov zeggen we moeten ongeveer 2 weken onderzoeken wat omikron betekent en kan doen, dat is nu dus 5 weken geleden en ze weet nog niks,
gooi jezelf toch weg, joh!
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:43 schreef nostra het volgende:
Het aftrappartijtje vindt uiteraard gewoon fysiek plaats?
Persoonlijk houd ik maandag aan als ijkpunt. Als de cijfers dan nog steeds zakken is het voor mij 100% duidelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:41 schreef zoost het volgende:
[..]
Kerst was 2 weken geleden, dus al we nu niets zien dan is het er niet.
Werkt prima, tot je voor een dichte winkel, sportclub of kroeg staatquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:30 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Welke angst er is geen angst.
Mensen moeten gewoon door gaan met hun leven.
Dan merk je niks van Covid.
Het is dan net of het niet bestaat.
Ze weten echt helemaal niets mbt omicron:quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
De directeur van Pfizer zei dit ook precies op of rond die datum. 2 maanden later en ze weten nog steeds geen ene flikker. Ze lullen maar een eind weg.
Het is iedere keer gewoon afwachten wat er gebeurt. Al die derderangs virologen (pleonasme) kunnen er niets van. Ze weten nog steeds niet hoe de verspreiding gaat, of mondkapjes echt werken, wat de ideale afstand is (de 1.5 meter hebben ze overgenomen van de Spaanse Griep) etc. In ieder ander vakgebied was je volledig uitgelachen als je zo weinig weet.
Maandag is altijd een ziekenhuisstijging, dat wordt de bunkers opzoekenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Persoonlijk houd ik maandag aan als ijkpunt. Als de cijfers dan nog steeds zakken is het voor mij 100% duidelijk.
Paar dagen terug nog 2 dames die helemaal bezig waren met een doekje bij de winkelwagenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Angst? Ik denk dat momenteel slechts weinigen nog bang zijn om besmet te raken.
Ja, ben ook blij dat er niemand meer test bij een kuchje of snotneusquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:30 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Welke angst er is geen angst.
Mensen moeten gewoon door gaan met hun leven.
Dan merk je niks van Covid.
Het is dan net of het niet bestaat.
Ook triest dat een gemeente de actie wel snapt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:48 schreef deedeetee het volgende:
https://www.1limburg.nl/m(...)en?context=section-1
Goede zaak hoop dat er veel meer winkels gaan volgen.
Ik ben in t voorjaar op afspraak bij Bormans geweest om sneakers te kopen en die man was toen al totaal kapot van ellende. Al het spaargeld op gegaan in de lockdown van toen. Hij heeft wrs niks meer te verliezen. Het is gewoon onmenselijk dat de winkels niet open mogen.![]()
Perobleem is dat heel wat data (risico op besmetting bvb) niet rechtstreeks kan gemeten worden omdat experimenten waarin proefpersonen blootgesteld worden verboden zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
De directeur van Pfizer zei dit ook precies op of rond die datum. 2 maanden later en ze weten nog steeds geen ene flikker. Ze lullen maar een eind weg.
Het is iedere keer gewoon afwachten wat er gebeurt. Al die derderangs virologen (pleonasme) kunnen er niets van. Ze weten nog steeds niet hoe de verspreiding gaat, of mondkapjes echt werken, wat de ideale afstand is (de 1.5 meter hebben ze overgenomen van de Spaanse Griep) etc. In ieder ander vakgebied was je volledig uitgelachen als je zo weinig weet.
Heel internet / Fok! OMT wist al dat corona zich via de lucht kon verspreiden. Het duurde ongeveer een jaar voordat van Dissel / RIVM zich dit ook realiseerden. En nog steeds niet van harte. Veel wetenschappers zitten vast in hun Dogma's die ze hebben geleerd uit hun boekje over de Spaanse Griep. Er is weinig lerend vermogen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:54 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Perobleem is dat heel wat data (risico op besmetting bvb) niet rechtstreeks kan gemeten worden omdat experimenten waarin proefpersonen blootgesteld worden verboden zijn.
Ja, prima. Paar kilometer verderop scheppen ze geld in België, omdat in Nederland bijna alles dicht is. Deze onzin gaat net zo lang door als dat mensen er aan mee doen. Mooi dus dat er winkels open gaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:48 schreef deedeetee het volgende:
https://www.1limburg.nl/m(...)en?context=section-1
Goede zaak hoop dat er veel meer winkels gaan volgen.
Ik ben in t voorjaar op afspraak bij Bormans geweest om sneakers te kopen en die man was toen al totaal kapot van ellende. Al het spaargeld op gegaan in de lockdown van toen. Hij heeft wrs niks meer te verliezen. Het is gewoon onmenselijk dat de winkels niet open mogen.![]()
Volgens mij proberen ze hun geloofwaardigheid inmiddels te redden. Het is moeilijk om toe te geven dat je het land voor niks op slot hebt gegooid en onwetenschappelijk angst heb zitten zaaien.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik wordt echt gek van die Marion Koopmans types, die op 28 nov zeggen we moeten ongeveer 2 weken onderzoeken wat omikron betekent en kan doen, dat is nu dus 5 weken geleden en ze weet nog niks,
gooi jezelf toch weg, joh!
En de schapen die er aan mee blijven doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:00 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik was vandaag in de supermarkt en ineens was ik helemaal klaar met die klotekapjes en al dat spastische gedoe.
Maar toen daalde het besef in dat we waarschijnlijk nog wel een paar jaar aan deze poppenkast vastzitten dankzij een stel virologen en doodsbange politici
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |