Och, het is wachten op wat onderdelen gebaseerd op nieuwerwetse atletiekgekkigheden, zoals de gemengde achtervolging en gemengde teamsprintquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Baanwielrenwissel op ijs, inventief
Of bijvoorbeeld de mixed aflossing in het shorttrack!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, het is wachten op wat onderdelen gebaseerd op nieuwerwetse atletiekgekkigheden, zoals de gemengde achtervolging en gemengde teamsprint
Daarom hadden ze Ntab moeten meenemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:35 schreef BasEnAad het volgende:
Het is wachten tot de winterspelen niet divers en te wit genoemd gaan worden. Ik zit er al een tijdje op te wachten.
Verbij is er welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Daarom hadden ze Ntab moeten meenemen.
Daarom, het begin is al gemaaktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of bijvoorbeeld de mixed aflossing in het shorttrack!
Euuhhh
1200 meterquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe lang is de teamsprint eigenlijk? Heb het idee dat Krol of Nuis in zijn eentje echt veel sneller zou zijn.
3x binnenbocht, zal iets van 1100 meter zijn?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe lang is de teamsprint eigenlijk? Heb het idee dat Krol of Nuis in zijn eentje echt veel sneller zou zijn.
Dan zou de tijd erg tegenvallen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
3x binnenbocht, zal iets van 1100 meter zijn?
Ja da's waar. Valt wel mee dan. Even 1000 meter tijd extrapolerenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Minder; ze rijden alleen binnenbochten.
Yep, dat hangt sowieso van de baan af.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
3x binnenbocht, zal iets van 1100 meter zijn?
Dan zijn ze inderdaad best langzaam eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Minder; ze rijden alleen binnenbochten.
Status van de luchtdruk?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, dat hangt sowieso van de baan af.
Schroeiijsquote:
Ik zat ook al te rekenen, maar de laatste meters op een 1000 individueel komen natuurlijk al nooit heel erg makkelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zijn ze inderdaad best langzaam eigenlijk.
1.07 op de 1000, dat moet dan toch wel onder de 1.19 kunnen blijven met 100 meter of zo extra?
Erg mooiquote:
Toen was ik al 4 uur wakker jaquote:
Jawel! Gaat helemaal goedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe is het met je kind? Ben je de gelukkigste man op aarde?
Allemaal aan boord van de NvdP-express!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:48 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat die Jackson wegbijft.
Ik krijg nu al jeuk op de meest vreemde plekken door die acherlijke hypetrain van de NOS
Misschien moeten ze dat eens gaan analyserenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS en de analisten hebben geen flauw idee van de regels.
Ik denk dat het meer dan 1100 m is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
1.08 op de 1.000 is 1.14,8 op 1.100 meter. Laat het misschien iets meer zijn, dan rijdt Krol of Nuis dus ongeveer 1.16 .
21=5quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer dan 1100 m is.
Bij een verschil van 1 seconde wordt een kruising vaak krap. Dat is circa 4% over een ronde. Een binnenbaan is dus circa 400m * (1- 0.04) = 384m
9 als ik snel telquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:53 schreef Janneke141 het volgende:
Hoeveel ritten zijn er? Kom net binnenvallen.
Niet toevallig uit het land van Krienbuhlquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een koordje bij die Zwitserse, dat zie je niet zo vaak meer.
Dan zou je ongeveer op 1.17/1.18 uitkomen. Nog steeds ruim sneller. Volgens mij verlies je relatief veel tijd bij het wisselen/overnemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer dan 1100 m is.
Bij een verschil van 1 seconde wordt een kruising vaak krap. Dat is circa 4% over een ronde. Een binnenbaan is dus circa 400m * (1- 0.04) = 384m
Jan Terlouw zou trots zijn op dat touwtje.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Marja Vis had dat ook altijd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat hoop ik ook, Jackson niet op de spelen zou toch gewoon jammer zijn, zelfs al is het haar eigen fout.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hier gaan Noorse dames niet onder
Duitse schaatsen is overleden. Katja Franzen is een laatste stuiptrekking.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Halverwege kruising al voorbij Wormuth. Duitse schaatsen ligt op sterven
Franzen is een halve Nederlandse natuurlijk,maar zijn er behalve Diettrich en Friesinger nog andere schaatsers uit West Duitland gekomen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:00 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Duitse schaatsen is overleden. Katja Franzen is een laatste stuiptrekking.
Intro is me wel ietwat tegen gaan staan omdat ie altijd hier voorbij komt als fillerquote:
Klopt, ik krijg ook altijd de neiging om mijn schaatspak aan te trekken als ie voorbij komt in de playlistquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Intro is me wel ietwat tegen gaan staan omdat ie altijd hier voorbij komt als filler
Met satesaus?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:08 schreef superniger het volgende:
De 5km sla ik over.
Ik ga kant en klare nasi goreng opwarmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |