https://joop.bnnvara.nl/n(...)ccineerden-opsluitenquote:De populistische Filipijnse president Rodrigo Duterte pakt de coronacrisis al vanaf het begin op geheel eigen wijze aan. Pleitte hij er eerder voor om lockdown-ontduikers dood te schieten en je mondkapje te desinfecteren met diesel, nu wil hij ongevaccineerden opsluiten als zij zich niet houden aan de verplichting om thuis te blijven.
De Filipijnen hebben, net als andere landen te maken, met een snelle stijging van het aantal Omikron-besmettingen, meldt Al-Jazeera. Het percentage positieve testen, zit boven de 40 procent. Met name rond de hoofdstad Manilla worden veel infecties gemeld.
In een poging de besmettingen af te remmen, hebben de Filipijnse autoriteiten nieuwe maatregelen afgekondigd. Ongevaccineerden moeten thuis blijven, en mogen alleen naar buiten om essentiële boodschappen te kopen of om te sporten.
Er bestaat geen vaccinatieplicht op de Filipijnen. Minder dan de helft van de bevolking is volledig ingeënt. Een “schokkend” laag percentage, meent Duterte.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Liever vandaag dan morgen ook in Nederland!
even een van de vele uitspraken can Duerte..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:06 schreef BasEnAad het volgende:
Lol, noem eerst onze eigen premier een populist voordat je naar andere landen gaat wijzen.
Lol, noem eerst Caesar een populist voordat je over Rutte begint.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:06 schreef BasEnAad het volgende:
Lol, noem eerst onze eigen premier een populist voordat je naar andere landen gaat wijzen.
Volgens wie is hij een held dan? Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die een regeringsleider die mensen wil doodschieten omdat ze wel eens een jointje roken een held vind.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Maar, maar, maar...hij was toch een held volgens velen, toen hij al die drugscriminelen doodschoot?
Meestal zijn dat dezelfde figuren die de overheid wantrouwen (zoals vele vaccinweigeraars).
Wat moeten ze nu dan van hem vinden?
In Nederland kan dat helemaal niet, hier hebben de ongevaccineerden namelijk teveel kracht, trappen en/of slaan de muren van de cellen er dus binnen no-time uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
https://joop.bnnvara.nl/n(...)ccineerden-opsluiten
Liever vandaag dan morgen ook in Nederland!
Een presidentstermijn in de Filipijnen duurt 6 jaar. Hij zit op 5 jaar, 6 maanden en 1 week. Dus nog ruim 5 maanden voordat hij president af is. Welke troep volgt daarna is de vraag. De verkiezingen zijn op 9 mei.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:05 schreef Twiitch het volgende:
Zit die gek daar nog steeds achter het stuur? lol
Volgens heel veel FOK!ers.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens wie is hij een held dan? Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die een regeringsleider die mensen wil doodschieten omdat ze wel eens een jointje roken een held vind.
Niet alleen een grote bek. Zijn doodseskaders voegen wel degelijk de daad bij het woord => Tienduizenden zogenaamde 'drugsdealers' standrechtelijk geëxecuteerd door bendes politie-agenten op crossmotoren. Voornamelijk 's nachts zodat weinig mensen zien wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:37 schreef Peppert het volgende:
Die man heeft vooral een grote bek. Het is mij niet duidelijk wat deze onkunde heeft bereikt na bijna 6 jaar als president. Hij staat aan het hoofd van een zeer zwakke staat met eveneens heel weinig middelen. Het enige wat de eilanden waarde geeft in de hoofden van elite politici, media en denktanks is dat ze zo dichtbij China gelegen zijn. Het heeft dus een strategische lokatie door een zekere buur maar verder is het een failed state. Haal China weg uit die lokatie en je wilt niet dood worden gevonden als je niet goed geld verdient.
Trump vond Duterte een geweldige vent. Dat Duterte tienduizenden burgers standrechtelijk liet executeren deed daar niks aan af voor Trump.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens wie is hij een held dan? Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die een regeringsleider die mensen wil doodschieten omdat ze wel eens een jointje roken een held vind.
Veel onschuldige mensen zijn zo ook gedood. Soms ook door corrupte politie die betrapt werd bij het afpersen om mensen hun drugs op straat te laten verkopen. Paf paf! "Oh ja dat was een drugsdealer die ik betrapt heb. Mag ik nu mijn bonus voor het uitschakelen van hem?"quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Niet alleen een grote bek. Zijn doodseskaders voegen wel degelijk de daad bij het woord => Tienduizenden zogenaamde 'drugsdealers' standrechtelijk geëxecuteerd door bendes politie-agenten op crossmotoren. Voornamelijk 's nachts zodat weinig mensen zien wat er gebeurt.
Veel Fokkers kennen mensen die aan hasj of wiet gestorven zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
En het ergste is dat ik niet eens met 100% zekerheid durf te zeggen of het triest-grappig bedoeld is (in welk geval je jezelf een plusje mag geven), dan wel eerbiedig-bloedserieus.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:29 schreef -XOR- het volgende:
Veel Fokkers kennen mensen die aan hasj of wiet gestorven zijn.
Trump heeft ook tienduizenden mensen gedood. Vanwaar je blind spot voor westerse criminelen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:59 schreef Puntenjager het volgende:
Trump vond Duterte een geweldige vent. Dat Duterte tienduizenden burgers standrechtelijk liet executeren deed daar niks aan af voor Trump.
Huh!? Hoe kan dat nou!? Volgens de helft van de VS is Trump de nieuwe messias.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:23 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Trump heeft ook tienduizenden mensen gedood. Vanwaar je blind spot voor westerse criminelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |