abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203093052
quote:
De populistische Filipijnse president Rodrigo Duterte pakt de coronacrisis al vanaf het begin op geheel eigen wijze aan. Pleitte hij er eerder voor om lockdown-ontduikers dood te schieten en je mondkapje te desinfecteren met diesel, nu wil hij ongevaccineerden opsluiten als zij zich niet houden aan de verplichting om thuis te blijven.

De Filipijnen hebben, net als andere landen te maken, met een snelle stijging van het aantal Omikron-besmettingen, meldt Al-Jazeera. Het percentage positieve testen, zit boven de 40 procent. Met name rond de hoofdstad Manilla worden veel infecties gemeld.

In een poging de besmettingen af te remmen, hebben de Filipijnse autoriteiten nieuwe maatregelen afgekondigd. Ongevaccineerden moeten thuis blijven, en mogen alleen naar buiten om essentiële boodschappen te kopen of om te sporten.

Er bestaat geen vaccinatieplicht op de Filipijnen. Minder dan de helft van de bevolking is volledig ingeënt. Een “schokkend” laag percentage, meent Duterte.
https://joop.bnnvara.nl/n(...)ccineerden-opsluiten

Liever vandaag dan morgen ook in Nederland!
pi_203093079
Die man heeft vooral een grote bek. Het is mij niet duidelijk wat deze onkunde heeft bereikt na bijna 6 jaar als president. Hij staat aan het hoofd van een zeer zwakke staat met eveneens heel weinig middelen. Het enige wat de eilanden waarde geeft in de hoofden van elite politici, media en denktanks is dat ze zo dichtbij China gelegen zijn. Het heeft dus een strategische lokatie door een zekere buur maar verder is het een failed state. Haal China weg uit die lokatie en je wilt niet dood worden gevonden als je niet goed geld verdient.
pi_203093160
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

:')
Ga daar in de Filipijnen wonen dan.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_203093165
Stemmingmakerij. :{w

Ze worden niet opgesloten en mogen gewoon buiten sporten en hun boodschappen doen. In principe niet meer of minder dan wij hier doen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 13:45:44 #5
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_203093167
Wellicht een goede detox locatie voor onze Hugo.
pi_203093191
Valt mij wel erg op dat de topics die jij maakt alleen over corona gaan.

Zoek een leven zou ik zeggen.
Is beter voor je bloeddruk.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:06:37 #7
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203093399
Lol, noem eerst onze eigen premier een populist voordat je naar andere landen gaat wijzen.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:26:59 #8
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_203093691
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:06 schreef BasEnAad het volgende:
Lol, noem eerst onze eigen premier een populist voordat je naar andere landen gaat wijzen.
even een van de vele uitspraken can Duerte..

"Hitler massacred three million Jews... there's three million drug addicts. There are. I'd be happy to slaughter them."

Dat zit toch echt een ietsie populisme in.
Tot nooit .......
pi_203093755
Tja, we leven hier in Nederland, dus iedereen mag dat zelf bepalen. Wel vind ik dat als je je bewust niet laat vaccineren, en je zou tóch zo ziek worden dat je op de IC terecht moet, dat Pietje die al een half jaar op een knieoperatie wacht, voorgaat. Risico van het vak zeg ik dan maar.
pi_203093840
Tijd dat dit soort regeringsleiders eens kapot geschoten gaan worden.
Eens kijken
pi_203094065
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:06 schreef BasEnAad het volgende:
Lol, noem eerst Caesar een populist voordat je over Rutte begint.
Conscience do cost.
pi_203094076
Maar, maar, maar...hij was toch een held volgens velen, toen hij al die drugscriminelen doodschoot?

Meestal zijn dat dezelfde figuren die de overheid wantrouwen (zoals vele vaccinweigeraars).

Wat moeten ze nu dan van hem vinden?
pi_203094169
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Maar, maar, maar...hij was toch een held volgens velen, toen hij al die drugscriminelen doodschoot?

Meestal zijn dat dezelfde figuren die de overheid wantrouwen (zoals vele vaccinweigeraars).

Wat moeten ze nu dan van hem vinden?
Volgens wie is hij een held dan? Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die een regeringsleider die mensen wil doodschieten omdat ze wel eens een jointje roken een held vind.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_203094191
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
https://joop.bnnvara.nl/n(...)ccineerden-opsluiten

In Nederland kan dat helemaal niet, hier hebben de ongevaccineerden namelijk teveel kracht, trappen en/of slaan de muren van de cellen er dus binnen no-time uit.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:05:14 #15
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203094256
Zit die gek daar nog steeds achter het stuur? lol
pi_203094469
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:05 schreef Twiitch het volgende:
Zit die gek daar nog steeds achter het stuur? lol
Een presidentstermijn in de Filipijnen duurt 6 jaar. Hij zit op 5 jaar, 6 maanden en 1 week. Dus nog ruim 5 maanden voordat hij president af is. Welke troep volgt daarna is de vraag. De verkiezingen zijn op 9 mei.

https://en.m.wikipedia.or(...)residential_election
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:22:14 #17
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203094532
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:57 schreef Hathor het volgende:

[..]
Volgens wie is hij een held dan? Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die een regeringsleider die mensen wil doodschieten omdat ze wel eens een jointje roken een held vind.
Volgens heel veel FOK!ers.

NWS / Filipijnse president Duterte zegt Fuck you tegen EU.

Vooral in het begin waren veel mensen hier fan van hem.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203094824
Dit is wat alle prikkies in hun natte dromen graag willen hoor lol. :D
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_203095086
Sommige dingen die hij zegt (zoals mondkapjes in diesel wassen, lockdown-ontduikers doodschieten enzo) schijnen voorbeelden te zijn van zijn geweldige gevoel voor humor.
Mensen daar nemen dit niet serieus.

Dat de vaccinatiegraad daar zo laag ligt komt doordat met name veel religieuze mensen oprecht geloven dat er een nano-chip in het vaccin zit die je hersenen overneemt of zo, en je kunt niets doen om hen te overtuigen dat het niet zo is.
Al zou je een doos vaccins onder een supersterke magneet zetten om eventuele chips onschadelijk te maken: jammer dan, ze blijven het eng vinden.
pi_203095092
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:37 schreef Peppert het volgende:
Die man heeft vooral een grote bek. Het is mij niet duidelijk wat deze onkunde heeft bereikt na bijna 6 jaar als president. Hij staat aan het hoofd van een zeer zwakke staat met eveneens heel weinig middelen. Het enige wat de eilanden waarde geeft in de hoofden van elite politici, media en denktanks is dat ze zo dichtbij China gelegen zijn. Het heeft dus een strategische lokatie door een zekere buur maar verder is het een failed state. Haal China weg uit die lokatie en je wilt niet dood worden gevonden als je niet goed geld verdient.
Niet alleen een grote bek. Zijn doodseskaders voegen wel degelijk de daad bij het woord => Tienduizenden zogenaamde 'drugsdealers' standrechtelijk geëxecuteerd door bendes politie-agenten op crossmotoren. Voornamelijk 's nachts zodat weinig mensen zien wat er gebeurt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_203095125
quote:

[..]
Trump vond Duterte een geweldige vent. Dat Duterte tienduizenden burgers standrechtelijk liet executeren deed daar niks aan af voor Trump.
pi_203095135
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:56 schreef Puntenjager het volgende:

[..]
Niet alleen een grote bek. Zijn doodseskaders voegen wel degelijk de daad bij het woord => Tienduizenden zogenaamde 'drugsdealers' standrechtelijk geëxecuteerd door bendes politie-agenten op crossmotoren. Voornamelijk 's nachts zodat weinig mensen zien wat er gebeurt.
Veel onschuldige mensen zijn zo ook gedood. Soms ook door corrupte politie die betrapt werd bij het afpersen om mensen hun drugs op straat te laten verkopen. Paf paf! "Oh ja dat was een drugsdealer die ik betrapt heb. Mag ik nu mijn bonus voor het uitschakelen van hem?"
  zaterdag 8 januari 2022 @ 16:29:10 #23
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203095539
quote:

[..]
Veel Fokkers kennen mensen die aan hasj of wiet gestorven zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_203096467
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:29 schreef -XOR- het volgende:
Veel Fokkers kennen mensen die aan hasj of wiet gestorven zijn.
En het ergste is dat ik niet eens met 100% zekerheid durf te zeggen of het triest-grappig bedoeld is (in welk geval je jezelf een plusje mag geven), dan wel eerbiedig-bloedserieus. :D

...al heb ik wél even gegrinnikt bytheway ;)
pi_203107847
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:59 schreef Puntenjager het volgende:

Trump vond Duterte een geweldige vent. Dat Duterte tienduizenden burgers standrechtelijk liet executeren deed daar niks aan af voor Trump.
Trump heeft ook tienduizenden mensen gedood. Vanwaar je blind spot voor westerse criminelen.
  zondag 9 januari 2022 @ 23:55:04 #26
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_203118227
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 12:23 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]
Trump heeft ook tienduizenden mensen gedood. Vanwaar je blind spot voor westerse criminelen.
Huh!? Hoe kan dat nou!? Volgens de helft van de VS is Trump de nieuwe messias.
pi_203119940
Tja in een doorgedraaid land waar kindertjes in een kooi van plexiglas les krijgen kun je zoiets wel verwachten natuurlijk |:(

En de Filipijnen is natuurlijk het paradijs voor onze vrijheid hatende Fokkertjes. 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')