En iedere keer kijken naar de andere of ze wel zien dat ze "vrolijk" zingtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:12 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Grace is irritant met dat zingen steeds.
Maar ze is wel altijd vrolijk.
is niet ik heb het bij liese gelezenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
En dat de fab5 aanhang pro sercan zou zijn is pure onzin.
Dat zijn er maar 2 of 3quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat?? maar dat zijn ook kijkers de stemmen kunnen
van buiten
De plaat blijft hangenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet ik heb het bij liese gelezen
maar nick is geloof ik vor de andere
Volgens mij kijkt ze of er al iemand geïrriteerd is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En iedere keer kijken naar de andere of ze wel zien dat ze "vrolijk" zingt
Maar kan een mens een week lang nep vrolijk doen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En iedere keer kijken naar de andere of ze wel zien dat ze "vrolijk" zingt
quote:
Heeft ze al wat anders aan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopzlijk heeft Kitty haar handjes gewassen
Wil je mij iets zeggen?quote:
Is toch niet zo erg. ALs er iets gebeurd is lees je het wel terug en is er wel een filmpje vanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik ben en ur te laat gekomen
de zijn om 7:30 opgestanden en ik was
erst om 9:20 wakker , kunnt niet alles
terug zien,ben nog 10 min vor live
Zo goed ken ik Grees nog niet, wie weet is ze net als 'n Piranha en bijt ze zich vastquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:22 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Maar kan een mens een week lang nep vrolijk doen?
Mijn gevoel dat ze beiden blijven.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn vingergevoel zegt wel Kristof blijven.
Logisch Sercan is een vriend van Liesequote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar liese,julie,naomi,jerrel
vor sercan
dat het knalltquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:27 schreef Paul het volgende:
Wat verwachten jullie van de liveshow vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |