Bij de kick-off hebben Peter en Grace in het eerste spel een aantal wasmachinemunten weten te bemachtigen. Met deze munten konden de bewoners de machine 4 uur en 15 minuten activeren. Echter zijn de wasmachinemunten sinds woensdag op en moeten de bewoners alles met de hand wassen. https://www.bbnlbe.nl/is-dit-het-verhaal-achter-de-koffers/quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
Die kitty is wel heel smerig met dat pak, dag en nacht dat aan hebben. Ze kan toch best even met haar badjas rondlopen en dat pak in de wasmachine gooien. Heb van haar ook nog niet gezien dat ze haar ondergoed wast onder de douche. Maarja ik klik altijd weg als zij op de streams komt tegenwoordig.
wat?? maar dat zijn ook kijkers de stemmen kunnenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja Mario
Maar ze doen er niet meer toe
Zitten niet meer in het huis en hebben er niks over te zeggen
En iedere keer kijken naar de andere of ze wel zien dat ze "vrolijk" zingtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:12 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Grace is irritant met dat zingen steeds.
Maar ze is wel altijd vrolijk.
is niet ik heb het bij liese gelezenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
En dat de fab5 aanhang pro sercan zou zijn is pure onzin.
Dat zijn er maar 2 of 3quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat?? maar dat zijn ook kijkers de stemmen kunnen
van buiten
De plaat blijft hangenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet ik heb het bij liese gelezen
maar nick is geloof ik vor de andere
Volgens mij kijkt ze of er al iemand geïrriteerd is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En iedere keer kijken naar de andere of ze wel zien dat ze "vrolijk" zingt
Maar kan een mens een week lang nep vrolijk doen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En iedere keer kijken naar de andere of ze wel zien dat ze "vrolijk" zingt
quote:
Heeft ze al wat anders aan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopzlijk heeft Kitty haar handjes gewassen
Wil je mij iets zeggen?quote:
Is toch niet zo erg. ALs er iets gebeurd is lees je het wel terug en is er wel een filmpje vanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik ben en ur te laat gekomen
de zijn om 7:30 opgestanden en ik was
erst om 9:20 wakker , kunnt niet alles
terug zien,ben nog 10 min vor live
Zo goed ken ik Grees nog niet, wie weet is ze net als 'n Piranha en bijt ze zich vastquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:22 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Maar kan een mens een week lang nep vrolijk doen?
Mijn gevoel dat ze beiden blijven.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn vingergevoel zegt wel Kristof blijven.
Logisch Sercan is een vriend van Liesequote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar liese,julie,naomi,jerrel
vor sercan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |