Vertel…quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De volgende keer met een 40+ tourbus![]()
* Aoibhin heeft een leuke anekdote met een tourbus in Schotland![]()
Zou het ?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze moeten een 40+ versie maken.... Kijkcijfers gegarandeerd
Da's ook wel weer waar, ben de schaamte zelf iig ver voorbij, en ook redelijk grenzeloos, dus ik je hebt wel gelijk denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die mafklappers hebben geen schaamte en geen grenzen
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Da's ook wel weer waar, ben de schaamte zelf iig ver voorbij, en ook redelijk grenzeloos, dus ik je hebt wel gelijk denk ik
Haggis is echt lekkerquote:
Oja we kunnen ook nog een OP maken met die poppetjesquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vond hem zelf ook wel goed gevonden in thema
Ja precies, of het nou gehaktballen zijn of wild, roomboter maakt het vlees altijd lekkerder.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had het verkeerd begrepen , maar wat jij doe ik , vooral als ik voor mensen kook![]()
Ik gebruik roomboter voor brood en in bepaalde gerechten. Maar ik gebruik ook veel olijfolie
Abobinquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar we wachten op @:abobin
Abobin...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Echt welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja precies, of het nou gehaktballen zijn of wild, roomboter maakt het vlees altijd lekkerder.
Nou, misschien als jij het klaarmaakt.quote:
Dat vraagt Jobi zichzelf ook af.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh! Dat vraag ik dus ook al de hele avond!!
Ow sorry, ik heb niet teruggelezenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat vraagt Jobi zichzelf ook af.
Stuur je buurvrouw er ff op af!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Schrikt zich plots te pleure, mijn vogel heeft plots enorme ruzie met een stuk touw in zijn/haar kooi
Ik had in Schotland een keer de beste haggis ever! Pakora (https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pakora)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, misschien als jij het klaarmaakt.
Die ene keer in Schotland smaakte het niet naar meer.
Die is veilig naar huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
ABO komt er op terugquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:abobin dit gaat een lange anekdote worden schijnbaar....
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
Maar anyway, het was weer gezellig mensen, maar ik hou er weer mee op voor vanavond, misschien tot een volgende keer![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:abobin dit gaat een lange anekdote worden schijnbaar....
Misschien?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
Maar anyway, het was weer gezellig mensen, maar ik hou er weer mee op voor vanavond, misschien tot een volgende keer![]()
Heerlijk nummerquote:
Die moet tot morgen wachten, want ben een beetje daasquote:
Stond op nr. 1 toen ik werd geborenquote:
Daar ben je.... Muts! We wachten allemaal op je !quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:28 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil een Schotland meet![]()
Lekker rondtoeren door de mooie natuur, wat whisky proeven onderweg
Hey meiskequote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:28 schreef Aoibhin het volgende:
Altijdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Stond op nr. 1 toen ik werd geboren
Zit Schotland wel op jullie te wachten..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:28 schreef Aoibhin het volgende:
Damn 20 minuten vol spanning gewachtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die moet tot morgen wachten, want ben een beetje daas
Nog steeds geen UIquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit Schotland wel op jullie te wachten..
Tot een volgende keer!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
Nou wat heb ik beloofd?quote:
Heb ik niet meer, dus tjaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Nog steeds geen UI![]()
Zet een keer je laptop aan
Zo'n afkanpper ditquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Damn 20 minuten vol spanning gewacht
Jij gokt goedquote:
Ja ben nu echt pleitequote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is veilig naar huisHaha bedankt FrankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben me een keer heel goed behandeld en veilig thuisgeleverd, dus het tegenovergestelde mag wel verwacht wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit Schotland wel op jullie te wachten..
Had je een date en heeft hij je laten zitten?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:34 schreef Flory het volgende:
Hebben jullie nog iets van @:Pullup gehoord?
Was vanmiddag nog in het centrum maar niemand leek op hem![]()
Iedereen heeft het over de Nederlanders hier, het stikt er werkelijk van![]()
De winkels en horeca is wel blij mee
*tromgeroffelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik durf die hele tourbus anekdote niet eens meer te delen, geen idee dat het het einde van het topic wasWant zo spectaculair is het nou ook weer niet
Neeeeheee dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij gokt goed![]()
Ik ben veel te jong voor dit subforum
Naaa, dit is het ideale moment,.... zo ergens midden in een topic, midden in de nacht...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik durf die hele tourbus anekdote niet eens meer te delen, geen idee dat het het einde van het topic wasWant zo spectaculair is het nou ook weer niet
Neequote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had je een date en heeft hij je laten zitten?
Vertel maar gewoon, morgen is iedereen alles vergeten door korsakov enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:36 schreef Aoibhin het volgende:
Mooi slaapmutsjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Doet nog een rondje Rum voor een ieder
< Kijkt Flory na op de trap...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:40 schreef Flory het volgende:
* Flory gooit laatste slok wijn naar binnen en gaat een verdieping hoger![]()
Slaap wel
Trustequote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:40 schreef Flory het volgende:
Slaap wel
Hoi Flory.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:40 schreef Flory het volgende:
Slaap wel
< Rammelt ff aan dat Ierse hoofdje.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:36 schreef Aoibhin het volgende:
Yess!, Some day we are gonna sinquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:00 schreef Phoenyx-God het volgende:
Vervelend om te horen, zelf heb ik ook niet al te lang meer. Ongeveer een jaar geleden is er kanker bij mij vastgesteld, lymfe verspreid. Maandag ziekenhuis geweest en ze schatten het nu in op minder dan 3 maanden. Ik wil dat jullie weten dat ik daarom vooral de laatste tijd zoveel drink en soms wat excessief reageerde in topics. Ik heb er vrede mee maar wil niet mijn laatste maanden compleet nuchter meemaken ook al zou dat wel ideaal zijn voor mijn kinderen maar ja. Ik ben geen slecht persoon, heb gewoon nogal wat stress om het zo maar te zeggen
Hey dotquote:
Hey Enginequote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:43 schreef engine het volgende:
[..]
Hey dot
Ik wist helemaal niet dat je in BB ook mod bent... Las dat gisteren toevallig ergens tussendoor
Ja, geen leuk verhaal he. Schrok er ook vanquote:
Ken hem verder niet, zie alleen irritante trol posts her en der, en ik dacht eerst dat het een vrouw was. Maar een dergelijke situatie verdient niemand, zelfs je ergste vijand nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, geen leuk verhaal he. Schrok er ook van
Kennen is een groot woord, maar zag hem wel eens in DTSquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ken hem verder niet, zie alleen irritante trol posts her en der, en ik dacht eerst dat het een vrouw was. Maar een dergelijke situatie verdient niemand, zelfs je ergste vijand niet
Precies dit dus. Daarom snap ik dat op internet Dood wensen niet. Ik heb politiek gezien een hekel aan types als Baudet en Klaver. Maar ze hoeven niet dood, het zijn immers mensen met een privé leven. Ik wens ze hooguit een functie elders toequote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord, maar zag hem wel eens in DTS
Hij heeft nog twee kleine kinderen is volgens mij nog niet zo oud
DIt gun je zeker niemand
Ik snap dat ook niet Koen, laat iedereen zijn leven leiden denk ik altijdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Precies dit dus. Daarom snap ik dat op internet Dood wensen niet. Ik heb politiek gezien een hekel aan types als Baudet en Klaver. Maar ze hoeven niet dood, het zijn immers mensen met een privé leven. Ik wens ze hooguit een functie elders toe
36 jaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kennen is een groot woord, maar zag hem wel eens in DTS
Hij heeft nog twee kleine kinderen is volgens mij nog niet zo oud
DIt gun je zeker niemand
quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:04 schreef Phoenyx-God het volgende:
Als ik ook mee zou willen doen zou dat dan mogen en zouden niet teveel mensen zich afmelden?
Jemig... Volgens mij ook nog jong.quote:
Jammer, maar zijn postgedrag is ook niet altijd leuk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
36 jaar.
Hij post echt overal. Vorig jaar wilde hij naar de meet komen. Jammer dat hij er uiteindelijk niet bij was.
[..]
HIj heeft het zelf in memoriam gezet,quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:09 schreef Flory het volgende:
Heftigen jammer dat het niet in een apart topic staat.
Weet ik Dot, maar toch hoe triest ook, hoort het er niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft het zelf in memoriam gezet,
Was vast in een emotiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Weet ik Dot, maar toch hoe triest ook, hoort het er niet.
Fok-it kan er altijd nog een topic van maken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Weet ik Dot, maar toch hoe triest ook, hoort het er niet.
Ja hoe triest ook en snap dat het daar in een opwelling getypt is, maar een apart topic zou passender zijn. Komt misschien nog.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fok-it kan er altijd nog een topic van maken.
Ja echt heel heftigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Heftig die post van Phoenix. Dat gun je echt niemand.
Vooral ook heftig voor die kinderen. Die verklaring voor zijn drinken kan ik begrijpen. Dat krijgen zij ook allemaal mee natuurlijk.quote:
Ja ergens snap ik hem wel, maar aan de andere kant zou ik zelf willen dat mijn kids een leuke herinnering aan mij overhieldenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vooral ook heftig voor die kinderen. Die verklaring voor zijn drinken kan ik begrijpen. Dat krijgen zij ook allemaal mee natuurlijk.
Ik ken het kanaal ondertussen goedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee![]()
Hij verblijft hier in Brugge en ben gewoon benieuwd
Zeker. Het is gewoon een klotesituatie die alleen maar verliezers kent.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ergens snap ik hem wel, maar aan de andere kant zou ik zelf willen dat mijn kids een leuke herinnering aan mij overhielden
Maar ieder doet het op zijn of haar manier.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken het kanaal ondertussen goed![]()
Gisteren wezen eten en vandaag weer nu het nog kan, morgen naar huis met zijn allen. Veel hollanders hier ja
Mooiquote:
Ik ninja ook even te laatquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi![]()
* mompelt iets over ‘t kofschip.
Ik had gehoopt (?) dat het eerder niemand was opgevallenquote:
mij niet hoor ... en boeit me ook niet zoveelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had gehoopt (?) dat het eerder niemand was opgevallen
quote:
En als ik geen Adele-songbook krijg, dan, dan...quote:
Dan krijg je een ballon 🎈quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En als ik geen Adele-songbook krijg, dan, dan...
Ik wist niet dat je dat zelf moest updaten. Ook meteen maar even gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
Maoibhin in paniek. Ze had een brief gekregen dat ze een afspraak kon maken voor de boosterprik, maar die heeft ze al gehad. Ze dacht even dat er administratief iets mis was gegaan en dat ze niet geregistreerd stond als geboosterd.
Ik uitleggen dat iedereen die brief krijgt, en meteen maar haar QR-codes geüpdate. Dat heeft haar wel gerustgesteldGelijk voor paoibhin ook maar gedaan
Is mijn moeders paniekreactie ook niet voor niets geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat zelf moest updaten. Ook meteen maar even gedaan
Jaaaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:28 schreef Aoibhin het volgende:
Gelukkig is het goed afgelopen!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
cafca in 40+ / [40+ SC #4467] Freud en bier
Ik weet wel dat ik dat virus niet wil…quote:
Dat idd.. Hoe is het met @Deisyyquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik dat virus niet wil…
Ahquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
Iedereen al lekker slapen
[ afbeelding ]
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Nee aan het multitksenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Bosquote:
Te druk om te typenquote:
Nee ik heb een ESF/WIDM avondjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Dat katjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leuke uitzending en opdrachten!quote:
Ja dat ken ik dan weer niet zo goed. Ik heb een BB avondje.quote:
Jij hopelijk net zoveel plezier daarmee als ik met mijn programmaatjesquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat ken ik dan weer niet zo goed. Ik heb een BB avondje.
Leuke combi wel!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier nu ESF/BB/ SeniorVoiceSpain ....
Veel plezierquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hopelijk net zoveel plezier daarmee als ik met mijn programmaatjes
Wat teken je?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit een beetje te tekenen met af en toe FOK erbij..
Hoeveel heeft Real uiteindelijk gewonnen??quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Keek tot voor kort ook nog voetbal.... maar Geen SenorVoice
Heb je inspiratie ?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit een beetje te tekenen met af en toe FOK erbij..
EIgen creaties.. Abstract maar ook weer niet..quote:
4-1.. weer eens als vanouds tikkietakquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Real uiteindelijk gewonnen??
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
EIgen creaties.. Abstract maar ook weer niet..
Ik zag wel dat de 1-0 uit een wel erg gemakkelijk gegeven strafschop kwam..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
4-1.. weer eens als vanouds tikkietak
doodels?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
EIgen creaties.. Abstract maar ook weer niet..
ESF en slapen. Gaat prima samen bij deze editie.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
'quote:
Er is weinig aan of het is fijne muziek om bij in slaap te vallen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
ESF en slapen. Gaat prima samen bij deze editie.
Er is weinig aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Er is weinig aan of het is fijne muziek om bij in slaap te vallen?
Heb je ook een mooie boom voor je verzameling getekend?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
'
Daar begint het soms wel mee. Maar soms is het ook gewoon een schoen waaruit een vis of bloem oid komen..
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je ook een mooie boom voor je verzameling getekend?
I love treesquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bomen komen regelmatig voor in mijn werkjes ja..
quote:
Ik hou niet van die hansworst, klik ik dus echt niet aanquote:
Het is best grappig. Gewoon even klikken jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou niet van die hansworst, klik ik dus echt niet aan
Nee, ik kan echt niet om hem lachenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Het is best grappig. Gewoon even klikken ja
Ik mag Hans wel, een van de weinige comedians die niet politiek correct isquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou niet van die hansworst, klik ik dus echt niet aan
Puzziepie is tof want kent de boegiesquote:
Zijn genoeg anderen die dat ook niet zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik mag Hans wel, een van de weinige comedians die niet politiek correct is
Gaat wel lukken nu.quote:
Please tellquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn genoeg anderen die dat ook niet zijn
Ik heb ze vaak live gezien, wel heeel heel lang geledenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Puzziepie is tof want kent de boegies
Katinkaquote:
Was je ook bij 10 jaar boegies live?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze vaak live gezien, wel heeel heel lang geleden![]()
Samen met een vriendin liftend door Nederland naar allerlei concerten en optredens van bands![]()
Mooie tijd was dat
Ik heb zoveel concerten gezienquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Was je ook bij 10 jaar boegies live?
Dat was Noorderslag 19... ehhh 90? 91?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb zoveel concerten geziendat was jaren 80/90
Nee dat heb ik niet gezien
Nee daar ben ik niet geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was Noorderslag 19... ehhh 90? 91?
Ze traden wel vaker op gelukkig, dat was me ook een drukke bende daar toenquote:
Ja sorryquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
ESF en slapen. Gaat prima samen bij deze editie.
De concerten / optredens waar ik heen ging waren heel kleinschaligquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze traden wel vaker op gelukkig, dat was me ook een drukke bende daar toen
Zag ook geen bekende winnaar langs komen .. 2002 een vergeten jaar .quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja sorryDit is een van de slechtste jaren ooit
Volgende week, 2012, is wel leuk
alleen jij?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De concerten / optredens waar ik heen ging waren heel kleinschalig
Was ook vaak chaos , maar met relatief weinig publiek zeg maar
Simplon en Vera dusquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De concerten / optredens waar ik heen ging waren heel kleinschalig
Was ook vaak chaos , maar met relatief weinig publiek zeg maar
Ja... Maar wij slaan altijd 10 jaar over. En schuiven dan aan het eind van een reeks (zoals volgende week 2012) terug naar de oude doosch en schuiven dan een jaartje op. Dat gaat dan 1963 worden, daarna 1973, etc.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag ook geen bekende winnaar langs komen .. 2002 een vergeten jaar .
Nee meestal liftend of met de trein samen met een vriendin , maar ik kwam wel regelmatig vriendinnen en vage kennissen tegen tijdens optredens , we sliepen vaak in kraakpanden , ,was wel een bepaald 'wereldje'quote:
Ik ken een Vera, dus deze zin las wat apartquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ooit 1 keer in Vera geweest maar geen idee meer voor wat ...
Waren zoveel concerten, elke week weer een andere vage new wave, metal of punkbandquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ooit 1 keer in Vera geweest maar geen idee meer voor wat ...
Buurmeisje heet Vera dus 'in Vera' leest ietwat apartquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ken een Vera, dus deze zin las wat apart![]()
ehhh das mijn verhaalquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee meestal liftend of met de trein samen met een vriendin , maar ik kwam wel regelmatig vriendinnen en vage kennissen tegen tijdens optredens , we sliepen vaak in kraakpanden , ,was wel een bepaald 'wereldje'
Haha, ja hier niet een buurmeisje, wel iemand die ik goed kenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Buurmeisje heet Vera dus 'in Vera' leest ietwat apart
Er zijn wel meer merken met een mensennaamquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Buurmeisje heet Vera dus 'in Vera' leest ietwat apart
Ik kende dit serieus nietquote:Op zondag 9 januari 2022 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn wel meer merken met een mensennaam
Ja dat zag ik al aankomen... Was/is een societeit/podium lokatie in grunnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ken een Vera, dus deze zin las wat apart![]()
Schenk nog wat rum inquote:
Je bent ook niet vaak als punkert in Groningen geweest in de eighties?quote:
Waar kan ik stemmen?quote:
Net toen het wat werd moest ik verhuizen naar Adamquote:Op zondag 9 januari 2022 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent ook niet vaak als punkert in Groningen geweest in de eighties?
Maar daar kun je ook leuk stappenquote:Op zondag 9 januari 2022 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Net toen het wat werd moest ik verhuizen naar Adam
Begin jaren 90 was het nog te doen daarna werd het minder en minderquote:Op zondag 9 januari 2022 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
ja klopt ... maar nu ben ik er wel klaar mee
Ik wel.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent ook niet vaak als punkert in Groningen geweest in de eighties?
quote:
Ook hele grote kans dat ik jou dan kenquote:Op zondag 9 januari 2022 00:24 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Alleen in de Vera voor optredens en feestjes in kraakpanden.
Wauwquote:
Ik ken hem , jij kent mijquote:Op zondag 9 januari 2022 00:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook hele grote kans dat ik jou dan ken
Prachtigquote:
Wow Fogelquote:
Ken hem verder niet, maar dit kan echt nietquote:Op zondag 9 januari 2022 00:27 schreef Domnivoor het volgende:
Phoenyx-God is NIET stervende.
Hij heeft het uit zijn duim gezogen. En dat in een topic over overleden FOK!ers
Geen idee, het was vaak nogal mistig op die feesten.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook hele grote kans dat ik jou dan ken
Ik was arm, dus kon me nooit platzuipenquote:Op zondag 9 januari 2022 00:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Geen idee, het was vaak nogal mistig op die feesten.
Ik las het. Had al zo m'n twijfels, maar kon eigenlijk niet geloven dat iemand zo'n topic daarvoor zou gebruiken.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:27 schreef Domnivoor het volgende:
Ik was altijd in de buurt van de grootste rookwolken.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was arm, dus kon me nooit platzuipen![]()
Stond wel vaak op de dansvloer, nou ja dansen
Inderdaad, off-topic dus weg ermeequote:Op zondag 9 januari 2022 00:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik las het. Had al zo m'n twijfels, maar kon eigenlijk niet geloven dat iemand zo'n topic daarvoor zou gebruiken.![]()
Wat mij betreft had het eigenlijk al een apart topic moeten zijn, want het hoorde niet in het 'in memoriam' topic.
persona non grata dusquote:Op zondag 9 januari 2022 00:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik las het. Had al zo m'n twijfels, maar kon eigenlijk niet geloven dat iemand zo'n topic daarvoor zou gebruiken.![]()
Wat mij betreft had het eigenlijk al een apart topic moeten zijn, want het hoorde niet in het 'in memoriam' topic.
Jeetje, zoiets doe je toch nietquote:Op zondag 9 januari 2022 00:27 schreef Domnivoor het volgende:
Hangend in een hoek bij de kachel?quote:Op zondag 9 januari 2022 00:32 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik was altijd in de buurt van de grootste rookwolken.
Dat zit er wel in.quote:
Vermoed Draakje meer eind jare 80quote:Op zondag 9 januari 2022 00:41 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Al die herinneringen zijn aardig vervaagd inmiddels, eind jaren 70, begin jaren 80 was het.
...........quote:Op zondag 9 januari 2022 00:27 schreef Domnivoor het volgende:
Ik veel laterquote:Op zondag 9 januari 2022 00:41 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Al die herinneringen zijn aardig vervaagd inmiddels, eind jaren 70, begin jaren 80 was het.
Heel Trøndelag en verder naar het noorden.quote:
mooi hoorquote:Op zondag 9 januari 2022 00:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heel Trøndelag en verder naar het noorden.
Ik oefende toen hardquote:Op zondag 9 januari 2022 00:47 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Toen was ik al een "brave huisvader"
Ik geloof jequote:Op zondag 9 januari 2022 00:47 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Toen was ik al een "brave huisvader"
Ja, heftig.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:48 schreef Steven_Stil het volgende:
*btw ik schrok wel ff toen ik dat van straatverlichting las.
was hier ook gepost toen, was zeker schrikken en zo jong ook nog.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:48 schreef Steven_Stil het volgende:
Die zag ik niet aankomen. Als een soort donderslag alhoewel ik 'm al tijd niet meer zag maar ben zelf ook niet zo vaak meer hier.quote:
Ik ookquote:Op zondag 9 januari 2022 00:48 schreef Steven_Stil het volgende:
Hier quote domni hetquote:
Hij postte sowieso niet zo vaak meer in 40+ volgens mij. Ik mistte 'm ook al langer met posten en schrok ook van het bericht dat hij was overleden.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:52 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen. Als een soort donderslag alhoewel ik 'm al tijd niet meer zag maar ben zelf ook niet zo vaak meer hier.
40+ SC leest toch geen hond terug en de Dees heb weer wat te doen en ruimt dat nog wel ff op.quote:
ctrl + f en zo gevondenquote:Op zondag 9 januari 2022 00:57 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
40+ SC leest toch geen hond terug en de Dees heb weer wat te doen en ruimt dat nog wel ff op.
Meestal nietquote:Op zondag 9 januari 2022 00:57 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
40+ SC leest toch geen hond terug en de Dees heb weer wat te doen en ruimt dat nog wel ff op.
Ik ga niet oud wordenquote:Op zondag 9 januari 2022 01:01 schreef chufi het volgende:
De leeftijd speelt parten maar soms ook gewoon het leven .. een menselijk lichaam is niet overal hetzelfde en daarom heeft de 1 een breuk , de andere een wondje of een rare immuunziekte of een zwak hart , een ongeluk in dat hoekje of gewoon in de auto of op de fiets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |