Vertel…quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De volgende keer met een 40+ tourbus![]()
* Aoibhin heeft een leuke anekdote met een tourbus in Schotland![]()
Zou het ?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze moeten een 40+ versie maken.... Kijkcijfers gegarandeerd
Da's ook wel weer waar, ben de schaamte zelf iig ver voorbij, en ook redelijk grenzeloos, dus ik je hebt wel gelijk denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die mafklappers hebben geen schaamte en geen grenzen
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Da's ook wel weer waar, ben de schaamte zelf iig ver voorbij, en ook redelijk grenzeloos, dus ik je hebt wel gelijk denk ik
Haggis is echt lekkerquote:
Oja we kunnen ook nog een OP maken met die poppetjesquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vond hem zelf ook wel goed gevonden in thema
Ja precies, of het nou gehaktballen zijn of wild, roomboter maakt het vlees altijd lekkerder.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had het verkeerd begrepen , maar wat jij doe ik , vooral als ik voor mensen kook![]()
Ik gebruik roomboter voor brood en in bepaalde gerechten. Maar ik gebruik ook veel olijfolie
Abobinquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar we wachten op @:abobin
Abobin...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar we wachten op @:abobin
Echt welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja precies, of het nou gehaktballen zijn of wild, roomboter maakt het vlees altijd lekkerder.
Nou, misschien als jij het klaarmaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |