Van mijn lijf blijf je af. Geweld is niet okay en ik heb het recht mezelf te verdedigen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik ben ook voor vrijheid blijheid maar op het moment dat jouw vrijheid mijn blijheid in de weg gaat staan wordt het toch weer wat anders en in zo'n situatie zitten we momenteel en daar moet je een compromis in zien te vinden.
Als je naar volksgezondheid kijkt is het niet meer dan logisch dat ze vaccinaties en boosters uitrollen, dat dit individueel gezien niet allemaal even noodzakelijk is zie ik ook wel maar dat ze daar nu even geen boodschap aan hebben in het kader van het grote geheel is ook begrijpelijk.
Er zijn mensen aan overleden er zijn mensen met ernstige side effects.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is alleen geen feit, in geen enkele zin van het woord.
[..]
Ik weet niet wat beter is.... Alle onderzoeken, alle feiten, alles.
Bezit van een lijf? Het is maar een vaccin man. En nee er zijn geen medische consequenties.
Iedereen heeft verhoogd risico gehad, ook al is het maar een klein beetje.
2e prik niet? Uhm volgens alle feiten wel, behalve van jou?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Van mijn lijf blijf je af. Geweld is niet okay en ik heb het recht mezelf te verdedigen.
Dat gebeurd wel, als mensen gedwongen worden iets te nemen wat ze niet willen. En daarin hoeft helemaal niemand te comprimeren. Dus helaas voor jou.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]ik was ook niet van plan om aan je lijf te komen, we leven in een samenleving en dat kan niet anders dan met compromissen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebeurd is met t maar het gebeurt niet, want wie wordt er gedwongen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:01 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel, als mensen gedwongen worden iets te nemen wat ze niet willen. En daarin hoeft helemaal niemand te comprimeren. Dus helaas voor jou.
Lekker 👍quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Groeipercentage besmettingen gaat vandaag naar 75-80% week op week
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:03 schreef Anton91 het volgende:
[..]Dat was echt een topper, die titel 👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja was het wachten opquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:05 schreef Bocaj het volgende:
Even iets anders:
Gisteren in Op1 (Annemarie van Gaal)
De middenstanders vallen nu met bosjes om...
Het kabinet gaat NU voor de KILL lijkt het... (Men krijgt vaak niet eens steun...)
[..]Wat een dieet zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar toont ook wel aan dat mensen zelf niet zo goed kunnen inschatten of ze gezond zijn of niet
Mag ik het aan deze bioloog in Science vragen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kersenplukkennn. Het vaccin was langer werkzaam geweest zonder massa vaccinatie is een hypothese die je totaal niet ontkracht met waar het virus dan wel niet ontstaan is of opgemerkt wordt.
Maar vraag het lekker een evolutie bioloog. Het is nogal grijs gebied waar jij nogal stellig in doet.
Dat was al een tijdje bekend.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:05 schreef Bocaj het volgende:
Even iets anders:
Het kabinet gaat NU voor de KILL lijkt het... (Men krijgt vaak niet eens steun...)
De ondernemers vallen al 'met bosjes tegelijk om' sinds het begin van de crisis maar dat doen ze dan allemaal stiekem denk ik, want in de faillissementscijfers is het niet terug te zien.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:05 schreef Bocaj het volgende:
Even iets anders:
je wil het niet bagatelliseren maar je doet toch maar evenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De ondernemers vallen al 'met bosjes tegelijk om' sinds het begin van de crisis maar dat doen ze dan allemaal stiekem denk ik, want in de faillissementscijfers is het niet terug te zien.
Ik wil niet de impact voor ondernemers bagetalliseren maar een crisis is nou eenmaal kut, voor iedereen, en verder mag je god op je blote knietjes danken dat je met je bedrijf in Nederland zit en niet ergens anders, in tijden als deze.
Ondernemersrisico, er komen wel weer anderen voor in de plaats. Middenstand is nu eenmaal een broeinest van virussen en daar is geen plek voor in de nieuwe realiteit.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:05 schreef Bocaj het volgende:
Even iets anders:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |