SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 1% gewijzigd door kwiwi op 07-01-2022 20:22:37 ]
frustrerendquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, zal ook nog wel zeker een week duren denk ik. Sowieso gaan ze het rekken om te wachten op een hoger bod tussendoor.
De weegschaal vindt het leukquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En maakt het nog ergens verschil, wel of niet drinken?
Vind het vooral ook belangrijk om mijzelf even in balans te houden. En af en toe stopweken te doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
ik had laatst ergens gelezen dat het kortstondig stoppen met drinken zoals dry janauri dus vrijwel niets oplevert qua gezondheid
Dacht AD of nu.nl ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Straks helemaal hysterisch whiepend hier aan het rondstuiteren dusquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een blikje passoa, want ik ben 14
Proost
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind het vooral ook belangrijk om mijzelf even in balans te houden. En af en toe stopweken te doen.Dat doorschieten ken ik daarom drink ik ook niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Proost
Ik ook, drink zelden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:20 schreef Goitske het volgende:
Dan maar weer een bijna dry 2022, bijna dry 2021 was ook prima te doen. Max 10 glazen gedronken in een jaar tijd
Zoiets drink ik ook op een jaar, alleen als ik er een keertje trek in heb, of met uit eten gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:20 schreef Goitske het volgende:
Dan maar weer een bijna dry 2022, bijna dry 2021 was ook prima te doen. Max 10 glazen gedronken in een jaar tijd
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij hangt een dronken bitterbal blootkonts aan de lamp te zwaaien en te wiewelzingen in een niet bestaand taaltje.
Nou zoiets iddquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets drink ik ook op een jaar, alleen als ik er een keertje trek in heb, of met uit eten gaan.
Ik mis de sportschool ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
COR is weer gekaapt door sportschool-obsessievelingen..
ja en ik mijn winkels en kroegen.quote:
Zou je wel moeten doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja en ik mijn winkels en kroegen.
Ga ik ook niet 35.678 draadjes over vol lopen mekkeren
Nee, moet gewoon werkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen.
Hup de barricades op.
ik zeg niksquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij hangt een dronken bitterbal blootkonts aan de lamp te zwaaien en te wiewelzingen in een niet bestaand taaltje.
hihihi... HIK.. bbent u.... hik.. bent u een BOOTJE meneer... waaaaahaaaahaaahiikkk... hik...quote:
Schop hemquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:39 schreef Goitske het volgende:
Iemand zit de korst van m'n appeltaart te jatten
waarschijnlijk @Amaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:39 schreef Goitske het volgende:
Iemand zit de korst van m'n appeltaart te jatten
Altijd hetzelfde met die VREEEETBOEIquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarschijnlijk @:ama
Da's een vreetboei
Wowquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarschijnlijk @:ama
Da's een vreetboei
Had je wat anders van ettokroketto verwachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb je deze foto met een raboscanner gemaakt ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-XOXO-
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ziet er duur uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
nee vluchtig vanaf de schoot, waar dit heerlijke ding ligtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je deze foto met een raboscanner gemaakt ofzo?![]()
Gameboy camera.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je deze foto met een raboscanner gemaakt ofzo?![]()
Ettolientje?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee vluchtig vanaf de schoot, waar dit heerlijke ding ligt
Legitimatie jongedamequote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Proost
Waar is mijn stukjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:44 schreef Goitske het volgende:
Zeg ik hij is wel goed gelukt en weg is de korst
Maar hij is lekkerrrrr
die ene?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, ik weet in elk geval dat mijn voordeur niet te flipperen is. Mijn buurman heeft zich buitengesloten en staat nou met een maat met bankpassen en andere zooi bij zichzelf in te breken
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit je door het kijkgaatje te gluren
Ik heb geen uitnodiging gehad om 'm te komen halen.quote:
Nee, ze hebben het nu opgegeven. Die maat probeerde vanalles. Hij stond alleen maar dommig toe kijken en een hoop broer en k#nker te roepenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Proberen ze nog steeds in te breken?
Was 'em gewoon effe gaan helpen, Henkie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het nu opgegeven. Die maat probeerde vanalles. Hij stond alleen maar dommig toe kijken en een hoop broer en k#nker te roepen
Buda de meesterinbrekerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Was 'em gewoon effe gaan helpen, Henkie.
Ik heb geen verstand van inbrekenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Was 'em gewoon effe gaan helpen, Henkie.
Misschien hij wel, maar had 'ie niet het juiste materiaal. En jij misschien wel!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van inbreken
Ik denk niet dat je kunt inbreken met een boek of een fles wasverzachter.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien hij wel, maar had 'ie niet het juiste materiaal. En jij misschien wel!
Dan mag je in het speciale hoekje een kwartiertje wachten na je pirk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg morgen bij de booster waarschijnlijk nog een verpleegster of arts te spreken want ik slik bloedverdunners. Ach ja alles voor je eigen veiligheid he..
In de hoek met ezelsoren op. net als vroegerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan mag je in het speciale hoekje een kwartiertje wachten na je pirk.
ja is toch goed dat ze je in de gaten houdenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg morgen bij de booster waarschijnlijk nog een verpleegster of arts te spreken want ik slik bloedverdunners. Ach ja alles voor je eigen veiligheid he..
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de hoek met ezelsoren op. net als vroeger
Merk ik morgen wel ..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is toch goed dat ze je in de gaten houdenMoet je dan ook 30 min blijven zitten?
Misschien is er wel een leuke zusterquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de hoek met ezelsoren op. net als vroeger
in ahoy waren er veel mannen in uniform 👀quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien is er wel een leuke zuster
Ben je niet even dramatisch van je stoel gegleden?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in ahoy waren er veel mannen in uniform 👀
nee stom. helemaal niet aan gedachtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je niet even dramatisch van je stoel gegleden?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
O gezellig
https://www.ad.nl/binnenl(...)type%3A%20Picture%5D
Had je mond op snack beademing gehad van een stoere soldaatquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee stom. helemaal niet aan gedacht
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee weinig.![]()
alle cruiseschepen zijn gecanceld
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je mond op snack beademing gehad van een stoere soldaat
Preventief ruimenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
O gezellig
https://www.ad.nl/binnenl(...)type%3A%20Picture%5D
nog wat koekjesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks meer in je keukenkastjes?
Wat een land.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:38 schreef bitterbal het volgende:
hier zie je dat chinezen vet uit het riool vissen om het weer te gebruiken voor het maken van eten
https://9gag.com/gag/aE8xgOG
word er altijd wat sip vanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker live stream aan het luisteren van plek waar ik 10 jaar geleden graag naartoe ging. Nostalgie zo tijdens de lockdown.
nee doen ze niet meer nu we gesloten zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je op werk niet gevoerd?
zon 10 procent van de olie wat gebruikt wordt voor het bereiden van eten in china is dus dit soort oliequote:
nou, op naar de volgende pandemiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon 10 procent van de olie wat gebruikt wordt voor het bereiden van eten in china is dus dit soort olie
Heb je die lamp al gekocht?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is wel gezellig op de chat daar. Mensen die ik al tijden niet meer gezien of gesproken heb.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon 10 procent van de olie wat gebruikt wordt voor het bereiden van eten in china is dus dit soort olie
wacht watquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:53 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb vooral interesse in de prei, coquilles heb ik nog nooit gehad
Nee eerst gamenquote:
Echt waarquote:
Ik ben geen moeilijke eter maar dit is nog niet voorbij gekomen. Zalm vind ik echt vies hoe ook bereid. Op de camping waar mijn schoonouders stonden waren ook lui uit Urk en die rookten zelf de zalm daar op de camping maar zelfs dat was niet mijn dingquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had ik van jou niet verwacht haha
een kok aan boord heeft zalm voor mij verneukt. Daar ging zalm om 9.30 de pan in en mocht ik blij zijn dat ik om 11.30 ging etenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben geen moeilijke eter maar dit is nog niet voorbij gekomen. Zalm vind ik echt vies hoe ook bereid. Op de camping waar mijn schoonouders stonden waren ook lui uit Urk en die rookten zelf de zalm daar op de camping maar zelfs dat was niet mijn ding
Was de zalm nog herkenbaar dan? Dat valt helemaal uit elkaarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een kok aan boord heeft zalm voor mij verneukt. Daar ging zalm om 9.30 de pan in en mocht ik blij zijn dat ik om 11.30 ging eten
De rest at om 12.30Want zodra je aanschoof kwam die zalm pas uit de pan
was een stuk schoenzool geworden, gortdroogquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:00 schreef Goitske het volgende:
[..]
Was de zalm nog herkenbaar dan? Dat valt helemaal uit elkaar
Pizza dood dier?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:00 schreef Ama het volgende:
Ik heb een nieuwe favoriete pizza.
[ link | afbeelding ]
de luie pizza?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:00 schreef Ama het volgende:
Ik heb een nieuwe favoriete pizza.
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was een stuk schoenzool geworden, gortdroog
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:02 schreef Goitske het volgende:
[..]![]()
Mijn kinderen riepen steeds wij lusten geen kibbeling (eten het al vanaf kleins af aan maar ja..)
Dus ik met m'n zus en de kinderen bij een restaurant bij de visafslag van Lauwersoog kibbeling en patat gegeten.. nou omdat we snel waren hadden wij nog kibbeling want zij hebben alles opgegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Haags
Ik heb echt tot mijn 25ste geen bloemkool willen eten. Bloemkool met een maïzena papje was bij mijn moeder maizena soep met bloemkool en nootmuskaatquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach. ik had als kind een aardappeltraumaJarenlang geleefd op boterhammen dankzij mn opa en oma.
Is uiteindelijk goed gekomen
bloemkool met een bechamel/kaassausjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:12 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb echt tot mijn 25ste geen bloemkool willen eten. Bloemkool met een maïzena papje was bij mijn moeder maizena soep met bloemkool en nootmuskaat
Spruiten naar leeftijd eten en dan van die grote gele doorgekookte spruiten
Meeste eet trauma's zijn dankzij mijn ouders. Het is een wonder dat ik kan bakken en koken
Wat is er met die aardappelen gebeurt bij jouquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach. ik had als kind een aardappeltraumaJarenlang geleefd op boterhammen dankzij mn opa en oma.
Is uiteindelijk goed gekomen
Dat kende ze niet bij ons thuis. Sowieso de kookkunsten van mijn oudersquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bloemkool met een bechamel/kaassausje
spruiten zijn alleen lekker in spruitensoep
gewoon gekookte spruitenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bloemkool met een bechamel/kaassausje
spruiten zijn alleen lekker in spruitensoep
Ik ben nooit een extreem grote eter geweest (als in: kan wel heel de dag door eten maar niet bijzonder veel in 1x). Bij m'n opa en oma was het normaal dat je 's middags warm at. Maar dat was ook 3 gangen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:13 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wat is er met die aardappelen gebeurt bij jou
Leuke UIquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:18 schreef -Shii- het volgende:
Spruitjes roerbakken met kerrie en mosterdzaadjes en daarna nog eventjes stoven.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ga nooit een midweek met je schoonfamilie op verkansie.![]()
alleen minimaal een week?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben nooit een extreem grote eter geweest (als in: kan wel heel de dag door eten maar niet bijzonder veel in 1x). Bij m'n opa en oma was het normaal dat je 's middags warm at. Maar dat was ook 3 gangen.
Dus begon met een diep bord soep, dat kreeg ik wel op. Daarna volgde in dat zelfde bord een 'berg' (deklast) aardappelen. Met daaromheen / overheen de rest vd groenten en het vlees. Naja ik was 4 of 5 ofzo, dus ik kreeg dat niet op.
Vervolgens moest ik ook nog vla eten, uit hetzelfde bord uiteraard. maar omdat ik mn bord niet leeg had, werd de vla over de aardappelen heen gemikt. En min of meer gedwongen om dat op te eten (wat ik niet gedaan heb).
1e en laatste keer dat ik bij mn opa en oma ben blijven slapen..
wisseling van de dienst tochquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
TimingIk fleur net weer lekker op
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Paar keer zo’n unit gezien. Dikke doeiquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
afgezien van de kop wel prachtig beest
https://9gag.com/gag/aWg14Z2
Met zo'n blik loopt US ook altijd achter de vrouwtjes aanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
afgezien van de kop wel prachtig beest
https://9gag.com/gag/aWg14Z2
ja ze zien er uit alsof ze elk moment in je been hangenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Paar keer zo’n unit gezien. Dikke doei
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n blik loopt US ook altijd achter de vrouwtjes aan
Ik heb ook altijd het idee dat ze dat doen dus vet snel wegzwem.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zien er uit alsof ze elk moment in je been hangen
aaawwwquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd het idee dat ze dat doen dus vet snel wegzwem.
Ik ben ook ooit eens een keer bijna getorpedeerd door een of andere ultra snelzwemmende zilvergrijze unit, geen idee wat, schrok zo dat ik bijna moest huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:31 schreef bitterbal het volgende:
Jongens!Kan de spoiler niet lezen, werkt niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja maar ettoquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan de spoiler niet lezen, werkt niet zo
Ze gaat slapenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan de spoiler niet lezen, werkt niet zo
Die zit toch vast weer ergens met oude stoffige kastjes te klooienquote:
Oke snel danquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zit toch vast weer ergens met oude stoffige kastjes te klooien
Ik hoop er nog onderuit te komen vanwege Coronaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
O wacht dat is mijn met eigen familiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop er nog onderuit te komen vanwege Corona
‘Nee ik heb een kuchje, kan niet komen denk ik, kan pas morgen testen’quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
O wacht dat is mijn met eigen familie
Ja ook dat nog, lijkt wel bigbrother waar je in zit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop er nog onderuit te komen vanwege Corona
Die kans breidt zich overigens wel uit met de jarenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gewoon zorgen dat je geen schoonouders krijgt
![]()
![]()
Heb nog een foto van een positieve thuistest van een vriend van me mocht het nodig zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Nee ik heb een kuchje, kan niet komen denk ik, kan pas morgen testen’
Goeiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog een foto van een positieve thuistest van een vriend van me mocht het nodig zijn.
Doe doequote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog een foto van een positieve thuistest van een vriend van me mocht het nodig zijn.
Daar heb ik geen actieve herinnering aan….quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Paar biertjes en ik voel het al. Hoe ging dat vroeger in de kroeg ook alweer.
Bespaar je de moeite, tokkiecapital.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog eens van de wildwaterbaan af in center parcs
Alsof dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet een week lang rondneuken om mezelf weer op te fleuren.
Een gravelritje in de winterzon, mooi stuk vlees op de BBQ en een lekker pilsje erbijquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, dus duurt het iets langer om me op te fleuren.
En een feestje, kroeg, warmte, hoge hakken rood, zwarte lingerie en ben er zo weer bovenop.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een gravelritje in de winterzon, mooi stuk vlees op de BBQ en een lekker pilsje erbij
Insert etto’s ORDINAAIIIIIRRRRRRquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En een feestje, kroeg, warmte, hoge hakken rood, zwarte lingerie en ben er zo weer bovenop.
Klinkt alsof de rol van huisvader je als gegoten zitquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En een feestje, kroeg, warmte, hoge hakken rood, zwarte lingerie en ben er zo weer bovenop.
Nee. Eigenlijk niet, wat is huisvader eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt alsof de rol van huisvader je als gegoten zit
Zeker in het Oosten des lands.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet, wat is huisvader eigenlijk?
Mannen zijn mannen.
Beetje zorgen dat de moeder van je nakomelingen redelijk veilig is zodat ze die een beetje kan grootbrengen en opvoeden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet, wat is huisvader eigenlijk?
Mannen zijn mannen.
Jaja doe ik ook wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zorgen dat de moeder van je nakomelingen redelijk veilig is zodat ze die een beetje kan grootbrengen en opvoeden.
Je moet er daarnaast ook gewoon voor zorgen dat je vrouw ook gewoon de beste versie van zichzelf kan zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zorgen dat de moeder van je nakomelingen redelijk veilig is zodat ze die een beetje kan grootbrengen en opvoeden.
*koopt setje lingeriequote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet er daarnaast ook gewoon voor zorgen dat je vrouw ook gewoon de beste versie van zichzelf kan zijn.
Dit staat op mijn buik en mijn hart getatoeëerdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet er daarnaast ook gewoon voor zorgen dat je vrouw ook gewoon de beste versie van zichzelf kan zijn.
Nee iets wat die niet betalen kunnen maar de lockdown en het hele dag hangen maakte me niet de beste versie van mezelf.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar je zat dus in zo'n vakantiepark voor zinnelozen, simpelen en tokkies?
Bier, whisky of wijn hielp niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee iets wat die niet betalen kunnen maar de lockdown en het hele dag hangen maakte me niet de beste versie van mezelf.
Hof van Saksen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee iets wat die niet betalen kunnen maar de lockdown en het hele dag hangen maakte me niet de beste versie van mezelf.
jawel de avonden waren erg gezellig.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bier, whisky of wijn hielp niet?
Die maken een hopeloze situatie bij mij nooit beterquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bier, whisky of wijn hielp niet?
Mij wel maar de ochtenden niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die maken een hopeloze situatie bij mij nooit beter
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
Waarom is Marco Borsato teleurgesteld in z'n huwelijk?Hardop gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:haags
Zonder wrijving geen glans
Kwade dronk?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die maken een hopeloze situatie bij mij nooit beter
Ik drink echt nooit meer; 3e biertje gaat nu met moeite opquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
M
[..]
Mij wel maar de ochtenden niet.
En nu, kotsen in de plee, 1 been op de grond en morgen een bek als de sahara?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik drink echt nooit meer; 3e biertje gaat nu met moeite op
Dit klinkt een beetje te bekend allemaalquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En nu, kotsen in de plee, 1 been op de grond en morgen een bek als de sahara?
Ja ok op die manier, nee als ik slechte zin heb dan is drank wel het laatste waar ik aan denk inderdaad.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet. Maar als ik slecht zin heb dan helpt drinken niet om het beter te maken.
Ik put uiteraard ook niet uit mijn eigen ervaring en heb dit alleen van horen zeggenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje te bekend allemaal
Daar zitten we nog ver vanaf vandaag.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En nu, kotsen in de plee, 1 been op de grond en morgen een bek als de sahara?
Vroeger had ik zo'n hele lange plee, de pot was aan het einde van een zes meter lange gang, zoooooo vaak niet gehaald en ook een keer bijna mijn nek gebroken omdat mijn vriendin al vlakbij de pot lag te stuiptrekkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik put uiteraard ook niet uit mijn eigen ervaring en heb dit alleen van horen zeggen
Ah, de ‘lange wc’. Ik heb hier elke keer visioenen van met een lange gang van een meter of 15. Betegeld met van die zwart-wit tegeltjes die dan alle kanten opdansen. De vloer danst en golft ook en heeeeelemaal aan het eind staat dan de pot waarvan je van tevoren weet dat je hem nooit never niet gaat halenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger had ik zo'n hele lange plee, de pot was aan het einde van een zes meter lange gang, zoooooo vaak niet gehaald en ook een keer bijna mijn nek gebroken omdat mijn vriendin al vlakbij de pot lag te stuiptrekken
Dat was hem bijna, alleen had deze lelijke groen-witte tegeltjes en de helft minder lang.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah, de ‘lange wc’. Ik heb hier elke keer visioenen van met een lange gang van een meter of 15. Betegeld met van die zwart-wit tegeltjes die dan alle kanten opdansen. De vloer danst en golft ook en heeeeelemaal aan het eind staat dan de pot waarvan je van tevoren weet dat je hem nooit never niet gaat halen
Morgen eindelijk weer eens op bezoek bij vriend die ik een tijd niet gezien heb. En misschien maar eens uitlsapen.quote:
Halverwege hangt nog een marmeren old skool fonteintje waar je elke keer je nog net aan vast kan grijpen, ff rust pakt, paar keer voorzichtig adem haalt en dan weer verder golft….quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was hem bijna, alleen had deze lelijke groen-witte tegeltjes en de helft minder lang.
Pakketpost staat hier tussen 8 en 9 tussen de deur. We zitten kennelijk in een nieuwe routequote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen eindelijk weer eens op bezoek bij vriend die ik een tijd niet gezien heb. En misschien maar eens uitlsapen.
Fonteintje was meteen vooraan en extreem moeilijk te ontwijken met braakhaast.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Halverwege hangt nog een marmeren old skool fonteintje waar je elke keer je nog net aan vast kan grijpen, ff rust pakt, paar keer voorzichtig adem haalt en dan weer verder golft….
Morgen ook een vol huis en misschien is beginnen met uitslapen niet eens zo'n slecht idee...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen eindelijk weer eens op bezoek bij vriend die ik een tijd niet gezien heb. En misschien maar eens uitlsapen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fonteintje was meteen vooraan en extreem moeilijk te ontwijken met braakhaast.
Maximaal tot 9:00 ben ik bang.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen ook een vol huis en misschien is beginnen met uitslapen niet eens zo'n slecht idee...
Jij zou ontslag nemen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen ook een vol huis en misschien is beginnen met uitslapen niet eens zo'n slecht idee...
Knap dat je het tot huis gered hebt dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fonteintje was meteen vooraan en extreem moeilijk te ontwijken met braakhaast.
Thuis vegeteren?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nu drie weken vrij om dat uit te dokteren
Meestal niet hoor, er stonden roze rozen in het voortuintjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Knap dat je het tot huis gered hebt dan.
Ja voornamelijk wel, hoop nieuwe spulletjes besteld o.a. en wat extra tijd en aandacht naar de mensen om me heen.quote:
Ik moest meestal een stuk naar huis toe fietsen. Dan was ik daarna ook alweer een beetje helderder.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal niet hoor, er stonden roze rozen in het voortuintje
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja voornamelijk wel, hoop nieuwe spulletjes besteld o.a. en wat extra tijd en aandacht naar de mensen om me heen.
Wel lekker!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja voornamelijk wel, hoop nieuwe spulletjes besteld o.a. en wat extra tijd en aandacht naar de mensen om me heen.
Zo kreeg ik een berichtje van een collega van zondag op maandagnacht om een uur of 04:00 "ji iek ben hastikke ziek man, grrrriep denkik ik ik moet ovegevenm, okk doei"quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
en een keer om een uur of 4-5 de trainer opgebeld om te vertellen dat ik de dag erna echt niet kon voetballen. Dag erna wel gewoon op komen dagen en vergeten zijn dat ik hem wakker gebeld had.
Ik heb eens een keer de halve nacht buiten geslapen omdat ik de sleutel niet in het sleutelgat kreegquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
en een keer om een uur of 4-5 de trainer opgebeld om te vertellen dat ik de dag erna echt niet kon voetballen. Dag erna wel gewoon op komen dagen en vergeten zijn dat ik hem wakker gebeld had.
Ik ga het doen, en heb nieuwe bv nieuwe start. Nieuw shitwerk, betere beloning.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nu drie weken vrij om dat uit te dokteren
Ik heb eigenlijk nooit ‘n kut idee wat jij eigenlijk doetquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga het doen, en heb nieuwe bv nieuwe start. Nieuw shitwerk, betere beloning.
Mijn broertje ook wel eens gelukt. Die ging niet zo vaak op stap.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer de halve nacht buiten geslapen omdat ik de sleutel niet in het sleutelgat kreeg
Ik dacht een keer naar huis te lopen maar ik had na meer dan twee uur pas in de gaten dat ik precies de verkeerde kant op gelopen/gekropen wasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer de halve nacht buiten geslapen omdat ik de sleutel niet in het sleutelgat kreeg
Oh dat heb ik een keer als puber op Terschelling gedaan… Duuuhhhhh kut toren…. West???…. Mehhh moet in Formerum zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht een keer naar huis te lopen maar ik had na meer dan twee uur pas in de gaten dat ik precies de verkeerde kant op gelopen/gekropen was
Ellende ook eigenlijk allemaalquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat heb ik een keer als puber op Terschelling gedaan… Duuuhhhhh kut toren…. West???…. Mehhh moet in Formerum zijnLange nacht was dat ook wel
Ik een keer met iemand naar huis gefietst op haar fiets; daarna maar naar huis gaan lopenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat heb ik een keer als puber op Terschelling gedaan… Duuuhhhhh kut toren…. West???…. Mehhh moet in Formerum zijnLange nacht was dat ook wel
Moesten ooit lopen omdat de taxi’s ook al weg waren en vonden een shovel met de sleutel op de bandquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht een keer naar huis te lopen maar ik had na meer dan twee uur pas in de gaten dat ik precies de verkeerde kant op gelopen/gekropen was
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik een keer met iemand naar huis gefietst op haar fiets; daarna maar naar huis gaan lopen
Goed doordacht plan was dat.
Ach.. het was zomer, het was zonder ouders, het was fantastischquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ellende ook eigenlijk allemaal
Zo romantisch was het nietquote:
Je komt nooit en ineens hoi, doei, hoi, doei, hoe gaat het? Ja? Ik ook. Haha, hoi, doeiquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heej.
Lang niet gesproken. Hoe gaat het met je?
Ook wel eens zonder fiets weer thuis beland. Nooit natuurlijk niet dat mijn ouders mij daar met de auto even heen gingen rijden, was ook wel een eenmalige actiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik een keer met iemand naar huis gefietst op haar fiets; daarna maar naar huis gaan lopen
Goed doordacht plan was dat.
Ik sloeg wel eens nachtjes over als ik eens beet had gehad en dan kwam ik ergens in de ochtend thuis aankakken, bezorgdboze moeder en een vader die zijn trots niet helemaal kon verbergenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo romantisch was het nietdegene die haar fietssleutel had mocht haar naar huis brengen. Dat waren nog eens tijden.
Mijn ouders waren ook altijd weer blij als ik thuis was.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sloeg wel eens nachtjes over als ik eens beet had gehad en dan kwam ik ergens in de ochtend thuis aankakken, bezorgdboze moeder en een vader die zijn trots niet helemaal kon verbergen
Bij ons bestond er niet zo iets als sluitingstijdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sloeg wel eens nachtjes over als ik eens beet had gehad en dan kwam ik ergens in de ochtend thuis aankakken, bezorgdboze moeder en een vader die zijn trots niet helemaal kon verbergen
Nee, al heb ik wel veel voordelen van vegan zijn meegekregen, wie weet in de toekomst.quote:
Nee, zie DM.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
@:moemoe ben je nog naar de lichtjes wezen kijken in het centrum?
Mevrouw Paddenstoelquote:
Ik denk dat ik de periode ervoor steeds in de ochtend wel thuis was en dat ze zich daarom zorgen maakten of zo maar eigenlijk waren er geen regeltjes, zolang als ik maar lol had.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Bij ons bestond er niet zo iets als sluitingstijd
Ik ben geen vaste bezoeker, maar ben hier wel zeker vaker te vindenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je komt nooit en ineens hoi, doei, hoi, doei, hoe gaat het? Ja? Ik ook. Haha, hoi, doei
Dit was bij mijn ouders precies zo. Behalve dan dat ze zich zorgen maakten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de periode ervoor steeds in de ochtend wel thuis was en dat ze zich daarom zorgen maakten of zo maar eigenlijk waren er geen regeltjes, zolang als ik maar lol had.
Er waren maar soort van 2 en halve regel en dat was eigenlijk ‘je zuipt je niet zo lam totdat je compleet niet meer weet wat en met wie je wat doet’ en ‘ je gaat nooit alleen (naar huis)’. De andere halve regel was dat mijn ouders niet echt gecharmeerd waren van ‘sletterig gedrag’quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de periode ervoor steeds in de ochtend wel thuis was en dat ze zich daarom zorgen maakten of zo maar eigenlijk waren er geen regeltjes, zolang als ik maar lol had.
Ik heb hierop een antwoord: moehooeeeeequote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben geen vaste bezoeker, maar ben hier wel zeker vaker te vinden.
Dit is zeker niet het moment waarop ik aan jou vraag hoe het met je gaat?
Mijn moeder kon wel behoorlijk bezorgd zijn. Achteraf begrijp ik ook wel wat beter waarom.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goddank had ik een slurfje.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er waren maar soort van 2 en halve regel en dat was eigenlijk ‘je zuipt je niet zo lam totdat je compleet niet meer weet wat en met wie je wat doet’ en ‘ je gaat nooit alleen (naar huis)’. De andere halve regel was dat mijn ouders niet echt gecharmeerd waren van ‘sletterig gedrag’
Mééééheeeequote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb hierop een antwoord: moehooeeeee
Ik kreeg nog net geen applaus.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]Ik kwam er ook pas later achter dat mijn broertje dit soort ‘regels’ nooit gehad heeft
Los en Dimmy?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar zou je veel theorieën en op los kunnen laten….
Hoe ga ik hiermee om met mijn dochter? Ze is stoer maar heeft mijn sletterige genen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er waren maar soort van 2 en halve regel en dat was eigenlijk ‘je zuipt je niet zo lam totdat je compleet niet meer weet wat en met wie je wat doet’ en ‘ je gaat nooit alleen (naar huis)’. De andere halve regel was dat mijn ouders niet echt gecharmeerd waren van ‘sletterig gedrag’
Kuisheidsgordelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe ga ik hiermee om met mijn dochter? Ze is stoer maar heeft mijn sletterige genen.
Iedere jongen die ze mee naar huis gaat nemen een uur lang aanstaren en Arabisch praten plus een slotgracht om het huis graven, met krokodillen erin.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe ga ik hiermee om met mijn dochter? Ze is stoer maar heeft mijn sletterige genen.
Opvoeden, uitleggen, naar haar eigen ideeën luisteren, verantwoordelijkheden geven, altijd blijven praten en fouten maken mag (die fouten doen bij haar zelf overigens ook pijn).quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had een stiefdochtertje, een extreem wilde en een knappe, was een mooie leerzame tijd voor ons allebei dat ze begon met parenquote:
Ja dat laatste maakt me niet uit hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Opvoeden, uitleggen, naar haar eigen ideeën luisteren, verantwoordelijkheden geven, altijd blijven praten en fouten maken mag (die fouten doen bij haar zelf overigens ook pijn).
(En zorgen dat ze aan de pil gaat).
Verbieden heeft geen fuck zin, straffen ook niet en niet bespreekbaar maken ook niet. Leidt alleen maar tot stiekem gedrag of dat ze gaat zeggen ‘Ik logeer bij Kim hoor!
Ooit gaat je dochter sex hebben, eerder waarschijnlijk dan jij kan accepteren.
Ik was voor mijn ouders ook het meest ingewikkelde exemplaarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een stiefdochtertje, een extreem wilde en een knappe, was een mooie leerzame tijd voor ons allebei dat ze begon met paren
dat maakt je ook leuk toch? (Tenzij bezorgd)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was voor mijn ouders ook het meest ingewikkelde exemplaar
Vind het overigens wel bijzonder dat de leeftijd waarop jongeren voor het eerst sexueel actief zijn stijgt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat laatste maakt me niet uit hoor.
Tot die tijd roeren we de pil door haar koffie.
Ja ik was niet echt een tamme thea vroegerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:34 schreef Lospedrosa het volgende:
D
[..]
dat maakt je ook leuk toch? (Tenzij bezorgd)
Ik zat dus overbezorgd en zo klein als een hamster naar een huisarts te luisteren die vooral mij moest geruststellen dat 14 doodnormaal was voor de eerste keerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vind het overigens wel bijzonder dat de leeftijd waarop jongeren voor het eerst sexueel actief zijn stijgt.
Dit is ook wel correct overigensquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat dus overbezorgd en zo klein als een hamster naar een huisarts te luisteren die vooral mij moest geruststellen dat 14 doodnormaal was voor de eerste keer
Tamme Theaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik was niet echt een tamme thea vroeger
Uiteindelijk alleen maar heel braaf opgedroogd
Ja die overgang is zo bizar, van de ene dag van klein kind naar iets minder klein kind maar meer verschil was het ook eigenlijk niet, en ik verbaasde mezelf ook, ik dacht altijd van mezelf dat ik zo progressief en modern en vlot was met dat soort dingenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is ook wel correct overigensIk ken ze ook wel die nog jonger waren. Ik zou dit als ouder ook echt wel moeilijk vinden als mijn kind van 12, 13 of 14 sexueel actief zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |