SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 1% gewijzigd door kwiwi op 07-01-2022 20:22:37 ]
frustrerendquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, zal ook nog wel zeker een week duren denk ik. Sowieso gaan ze het rekken om te wachten op een hoger bod tussendoor.
De weegschaal vindt het leukquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En maakt het nog ergens verschil, wel of niet drinken?
Vind het vooral ook belangrijk om mijzelf even in balans te houden. En af en toe stopweken te doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
ik had laatst ergens gelezen dat het kortstondig stoppen met drinken zoals dry janauri dus vrijwel niets oplevert qua gezondheid
Dacht AD of nu.nl ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Straks helemaal hysterisch whiepend hier aan het rondstuiteren dusquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een blikje passoa, want ik ben 14
Proost
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind het vooral ook belangrijk om mijzelf even in balans te houden. En af en toe stopweken te doen.Dat doorschieten ken ik daarom drink ik ook niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Proost
Ik ook, drink zelden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:20 schreef Goitske het volgende:
Dan maar weer een bijna dry 2022, bijna dry 2021 was ook prima te doen. Max 10 glazen gedronken in een jaar tijd
Zoiets drink ik ook op een jaar, alleen als ik er een keertje trek in heb, of met uit eten gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:20 schreef Goitske het volgende:
Dan maar weer een bijna dry 2022, bijna dry 2021 was ook prima te doen. Max 10 glazen gedronken in een jaar tijd
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij hangt een dronken bitterbal blootkonts aan de lamp te zwaaien en te wiewelzingen in een niet bestaand taaltje.
Nou zoiets iddquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets drink ik ook op een jaar, alleen als ik er een keertje trek in heb, of met uit eten gaan.
Ik mis de sportschool ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
COR is weer gekaapt door sportschool-obsessievelingen..
ja en ik mijn winkels en kroegen.quote:
Zou je wel moeten doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja en ik mijn winkels en kroegen.
Ga ik ook niet 35.678 draadjes over vol lopen mekkeren
Nee, moet gewoon werkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen.
Hup de barricades op.
ik zeg niksquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij hangt een dronken bitterbal blootkonts aan de lamp te zwaaien en te wiewelzingen in een niet bestaand taaltje.
hihihi... HIK.. bbent u.... hik.. bent u een BOOTJE meneer... waaaaahaaaahaaahiikkk... hik...quote:
Schop hemquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:39 schreef Goitske het volgende:
Iemand zit de korst van m'n appeltaart te jatten
waarschijnlijk @Amaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:39 schreef Goitske het volgende:
Iemand zit de korst van m'n appeltaart te jatten
Altijd hetzelfde met die VREEEETBOEIquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarschijnlijk @:ama
Da's een vreetboei
Wowquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarschijnlijk @:ama
Da's een vreetboei
Had je wat anders van ettokroketto verwachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb je deze foto met een raboscanner gemaakt ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-XOXO-
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ziet er duur uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
nee vluchtig vanaf de schoot, waar dit heerlijke ding ligtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je deze foto met een raboscanner gemaakt ofzo?![]()
Gameboy camera.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je deze foto met een raboscanner gemaakt ofzo?![]()
Ettolientje?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee vluchtig vanaf de schoot, waar dit heerlijke ding ligt
Legitimatie jongedamequote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Proost
Waar is mijn stukjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:44 schreef Goitske het volgende:
Zeg ik hij is wel goed gelukt en weg is de korst
Maar hij is lekkerrrrr
die ene?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, ik weet in elk geval dat mijn voordeur niet te flipperen is. Mijn buurman heeft zich buitengesloten en staat nou met een maat met bankpassen en andere zooi bij zichzelf in te breken
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit je door het kijkgaatje te gluren
Ik heb geen uitnodiging gehad om 'm te komen halen.quote:
Nee, ze hebben het nu opgegeven. Die maat probeerde vanalles. Hij stond alleen maar dommig toe kijken en een hoop broer en k#nker te roepenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Proberen ze nog steeds in te breken?
Was 'em gewoon effe gaan helpen, Henkie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het nu opgegeven. Die maat probeerde vanalles. Hij stond alleen maar dommig toe kijken en een hoop broer en k#nker te roepen
Buda de meesterinbrekerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Was 'em gewoon effe gaan helpen, Henkie.
Ik heb geen verstand van inbrekenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Was 'em gewoon effe gaan helpen, Henkie.
Misschien hij wel, maar had 'ie niet het juiste materiaal. En jij misschien wel!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van inbreken
Ik denk niet dat je kunt inbreken met een boek of een fles wasverzachter.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien hij wel, maar had 'ie niet het juiste materiaal. En jij misschien wel!
Dan mag je in het speciale hoekje een kwartiertje wachten na je pirk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg morgen bij de booster waarschijnlijk nog een verpleegster of arts te spreken want ik slik bloedverdunners. Ach ja alles voor je eigen veiligheid he..
In de hoek met ezelsoren op. net als vroegerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan mag je in het speciale hoekje een kwartiertje wachten na je pirk.
ja is toch goed dat ze je in de gaten houdenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg morgen bij de booster waarschijnlijk nog een verpleegster of arts te spreken want ik slik bloedverdunners. Ach ja alles voor je eigen veiligheid he..
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de hoek met ezelsoren op. net als vroeger
Merk ik morgen wel ..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is toch goed dat ze je in de gaten houdenMoet je dan ook 30 min blijven zitten?
Misschien is er wel een leuke zusterquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de hoek met ezelsoren op. net als vroeger
in ahoy waren er veel mannen in uniform 👀quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien is er wel een leuke zuster
Ben je niet even dramatisch van je stoel gegleden?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in ahoy waren er veel mannen in uniform 👀
nee stom. helemaal niet aan gedachtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je niet even dramatisch van je stoel gegleden?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
O gezellig
https://www.ad.nl/binnenl(...)type%3A%20Picture%5D
Had je mond op snack beademing gehad van een stoere soldaatquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee stom. helemaal niet aan gedacht
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee weinig.![]()
alle cruiseschepen zijn gecanceld
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je mond op snack beademing gehad van een stoere soldaat
Preventief ruimenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
O gezellig
https://www.ad.nl/binnenl(...)type%3A%20Picture%5D
nog wat koekjesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks meer in je keukenkastjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |