SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 1% gewijzigd door kwiwi op 07-01-2022 20:22:37 ]
frustrerendquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, zal ook nog wel zeker een week duren denk ik. Sowieso gaan ze het rekken om te wachten op een hoger bod tussendoor.
De weegschaal vindt het leukquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En maakt het nog ergens verschil, wel of niet drinken?
Vind het vooral ook belangrijk om mijzelf even in balans te houden. En af en toe stopweken te doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
ik had laatst ergens gelezen dat het kortstondig stoppen met drinken zoals dry janauri dus vrijwel niets oplevert qua gezondheid
Dacht AD of nu.nl ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Straks helemaal hysterisch whiepend hier aan het rondstuiteren dusquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een blikje passoa, want ik ben 14
Proost
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind het vooral ook belangrijk om mijzelf even in balans te houden. En af en toe stopweken te doen.Dat doorschieten ken ik daarom drink ik ook niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een blikje passoa, want ik ben 14
Proost
Ik ook, drink zelden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:20 schreef Goitske het volgende:
Dan maar weer een bijna dry 2022, bijna dry 2021 was ook prima te doen. Max 10 glazen gedronken in een jaar tijd
Zoiets drink ik ook op een jaar, alleen als ik er een keertje trek in heb, of met uit eten gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:20 schreef Goitske het volgende:
Dan maar weer een bijna dry 2022, bijna dry 2021 was ook prima te doen. Max 10 glazen gedronken in een jaar tijd
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij hangt een dronken bitterbal blootkonts aan de lamp te zwaaien en te wiewelzingen in een niet bestaand taaltje.
Nou zoiets iddquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets drink ik ook op een jaar, alleen als ik er een keertje trek in heb, of met uit eten gaan.
Ik mis de sportschool ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
COR is weer gekaapt door sportschool-obsessievelingen..
ja en ik mijn winkels en kroegen.quote:
Zou je wel moeten doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja en ik mijn winkels en kroegen.
Ga ik ook niet 35.678 draadjes over vol lopen mekkeren
Nee, moet gewoon werkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen.
Hup de barricades op.
ik zeg niksquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij hangt een dronken bitterbal blootkonts aan de lamp te zwaaien en te wiewelzingen in een niet bestaand taaltje.
hihihi... HIK.. bbent u.... hik.. bent u een BOOTJE meneer... waaaaahaaaahaaahiikkk... hik...quote:
Schop hemquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:39 schreef Goitske het volgende:
Iemand zit de korst van m'n appeltaart te jatten
waarschijnlijk @Amaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:39 schreef Goitske het volgende:
Iemand zit de korst van m'n appeltaart te jatten
Altijd hetzelfde met die VREEEETBOEIquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarschijnlijk @:ama
Da's een vreetboei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |