SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik ging laatst Harry Potter kijken, 30 minuten van meegekregen
O, dit ken ik. Nog nooit opquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)hZ1bzdxoCrfQQAvD_BwE
Deze at ik altijd in de bioscoop.
'te verjaardag'quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, mooi. Moet te verjaardag en ze voorspellen gladde troep voor later vanavond. Mooie reden om op tijd naar huis te gaan.
Kinderen is voor tienduizenden jaren het gevolg geweest van seks. Moderne betaalbare anticonceptie bestaat pas sinds 1960.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had het over seks, niet over kinderen.
quote:
Deze had ik laatst nog bij de Picnic besteldquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)hZ1bzdxoCrfQQAvD_BwE
Deze at ik altijd in de bioscoop.
Eerder het tegenovergestelde, ben juist nieuwsgierig naar wat er dan gaat gebeurenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt ook nergens goede hoop in. Als je Columbus was geweest was je bij de eerste windvlaag als teruggekeerd en aardappel boer geworden.
Zijn zeker al op he?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze had ik laatst nog bij de Picnic besteld
Om Foqueville he, niet er opquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Wat een debiele TT, wonen er psycho's in Foqueville die dood willen of zo?
Vroeger hadden de vrouwen daar ook wel hun eigen manieren voor, stopten ze bijvoorbeeld een dood konijn in de preut na de seks.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kinderen is voor tienduizenden jaren het gevolg geweest van seks. Moderne betaalbare anticonceptie bestaat pas sinds 1960.
Ik verwacht niet dat mensen ineens massaal met hun familie gaan neuken als we het sociaal normaal zouden vinden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kinderen is voor tienduizenden jaren het gevolg geweest van seks. Moderne betaalbare anticonceptie bestaat pas sinds 1960.
Ja grmblquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Wat een debiele TT, wonen er psycho's in Foqueville die dood willen of zo?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had het over seks, niet over kinderen.
Breinaalden en kruidenmiddeltjes hebben ze al langer hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ontlasting van krokodillen is lang de manier geweest.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Breinaalden en kruidenmiddeltjes hebben ze al langer hoor.
Trapjes enzo ook.
Rode bietjesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik vanavond eten? Witlof, rode bietjes of erwten?
Ja leuk als je langs de Nijl woont, niet langs de Rijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ontlasting van krokodillen is lang de manier geweest.
Of de oud-Griekse methode van versgeworpen grut dat niet aan de verwachtingen voldoet gewoon van een klif mieteren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Breinaalden en kruidenmiddeltjes hebben ze al langer hoor.
Trapjes enzo ook.
Caafs zeggen witlof.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Friet! of patat als je dat liever hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Dacht dat je babi pangang ging eten?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Misschien helpt palingpoep ook?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk als je langs de Nijl woont, niet langs de Rijn.
Patietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Friet! of patat als je dat liever hebt.
Blijft er niks over.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of de oud-Griekse methode van versgeworpen grut dat niet aan de verwachtingen voldoet gewoon van een klif mieteren.
Fool proofquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger hadden de vrouwen daar ook wel hun eigen manieren voor, stopten ze bijvoorbeeld een dood konijn in de preut na de seks.
frietje babi pangangquote:
Witlof. Uit de oven. Met mozzarella en pestoquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Op een gegeven moment stel je dan je verwachtingen wel naar omlaag bijquote:
Het is bij een opa?quote:
Slimme caafs, gewoon geen witlof eten en dan de witlof wat ouder laten worden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee juist niet, dan blijft er voor hen minder over.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de snackbar dat.
Kan elke dag wel hoorquote:
Hier ook, waarschijnlijk omdat er ook chinezen achter de balie staanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de snackbar dat.
Waarom dat dan? Genoeg vrouwen die op Aziaten vallen toch? Lekker zo'n onderdanig mannetje in huis die niet veel plek inneemt en die niet zoveel terug piept.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Keek laatst zo'n film over iemand die werd gecatfished. Op profiel blanke sterke man blabla, in het echt een asian.
Moest lachen, arme asians.
Paar miljard vrouwen inderdaad.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Genoeg vrouwen die op Aziaten vallen toch? Lekker zo'n onderdanig mannetje in huis die niet veel plek inneemt en die niet zoveel terug piept.
Hmm, vast genoeg maar ook absoluut de minderheid.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Genoeg vrouwen die op Aziaten vallen toch? Lekker zo'n onderdanig mannetje in huis die niet veel plek inneemt en die niet zoveel terug piept.
Zo veel vrouwen op aarde en toch forever alonequote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Hmm maar dan in totaal niet genoeg denk ik. Waren toch sowieso meer vrouwen dan mannen op de wereld (toch?!) en als de meerderheid dan niet op je valt. Problemproblem
49 procent tegenover 51 toch standaard bij de homo sapiens?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Hmm maar dan in totaal niet genoeg denk ik. Waren toch sowieso meer vrouwen dan mannen op de wereld (toch?!) en als de meerderheid dan niet op je valt. Problemproblem
We kunnen je wel even koppelen met een van de vrijgezelle vrouwen hier.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo veel vrouwen op aarde en toch forever alone
Wie hebben we nog in de aanbieding? Bal, Crack of CL?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen je wel even koppelen met een van de vrijgezelle vrouwen hier.
is er ooit een moment dat dit niet het geval is?quote:
Volgens mij een overschot aan mannen om erop te leggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie hebben we nog in de aanbieding? Bal, Crack of CL?
Verhouding man/vrouw? Zou best kunnenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
49 procent tegenover 51 toch standaard bij de homo sapiens?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij een overschot aan mannen om erop te leggen.
Mja.. collega wil niet opschieten, dus geen idee wanneer mijn weekend begintquote:
Ja de 5 minuten na dat k sushi heb gegetenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er ooit een moment dat dit niet het geval is?
"Gemiddeld gesproken worden op elke 100 meisjes 107 jongens geboren"quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verhouding man/vrouw? Zou best kunnen
ik geef het nog 2 minutenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja.. collega wil niet opschieten, dus geen idee wanneer mijn weekend begint![]()
"huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu"
Soort mannendump.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij een overschot aan mannen om erop te leggen.
Hopelijk is de verhouding homo/lesbiennes en transgenders meer in het voordeelquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gemiddeld gesproken worden op elke 100 meisjes 107 jongens geboren"
Vandaar dat er tegenwoordig zoveel mannen zijn die graag lippenstift dragenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hopelijk is de verhouding homo/lesbiennes en transgenders meer in het voordeel
Dat ligt geheel aan het aanbodquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen we jou ook nog op de lijst zetten bij de mannen?
Wat kieskeurig, zegquote:
Ver weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://hoogheheeren.foodticket.nl/foodticket/cgi/bestel.cgi
Mits knoflookquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet nu eenmaal liever avocado op toast dan een frikadel
Vind ik wel sexy, net zoals nagellak bij mannenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat er tegenwoordig zoveel mannen zijn die graag lippenstift dragen
Nee, avocadotoast met knoflookquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een knoflookfrikandel?
x ontelbaar
Ja maar mannen gaan eerder dood.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gemiddeld gesproken worden op elke 100 meisjes 107 jongens geboren"
Pinkje heb ik wel eens, past bij mequote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind ik wel sexy, net zoals nagellak bij mannen
Sowieso is knoflook een soort pus van de godenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, avocadotoast met knoflook
Meisjes gooien ze vaker van een klif af of ze verpatsen ze.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar mannen gaan eerder dood.
gezelligquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet bijna een lamp aan doen.. wat is dit?
EET SMAKELIJKquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso is knoflook een soort pus van de goden
burgerlijkheid?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik moet bijna een knipperend ledsnoer aan doen. Wat is dit?
Misschien komt hij wel uit de boxquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
staa5 bij de laatste box grmbl zo voor je neus [ afbeelding ]
Als je aankomt in Budapest danst iedereen dan op dit nummer?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Bijna weekend en dat vieren we met wat wat fijne balkan beats
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Bijna weekend en dat vieren we met wat wat fijne balkan beats
Hongarije ligt niet op de balkanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je aankomt in Budapest danst iedereen dan op dit nummer?
Ik had je post gelezen, maar ik was ook niet zo heel sociaal.quote:Op donderdag 6 januari 2022 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was het niet vergeten nog te reageren maar ben niet zo sociaal these days.. Zonder reden.
De Bh's vliegen je om de oren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je aankomt in Budapest danst iedereen dan op dit nummer?
Bak-ken met talent daar in de Kaukasusquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bak-ken met talent daar in de Kaukasus
Mis mijn bronwatertjes wel jaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoog dat dat Buda weer kan badderen daar.
Ik wilde een koffie, maar ik zag niemand.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:39 schreef bitterbal het volgende:
2 keer alarm buiten dus k er naar toe. Is er niemand natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde een koffie, maar ik zag niemand.
Had je het geluid van een sushibeestje na moeten doenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde een koffie, maar ik zag niemand.
Dit doet me een beetje denken aan een avond uit in IJslandquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:52 schreef UitStraling het volgende:
God ik begin melig te worden
Ok voor dimmy dan [ afbeelding ]
Hoe klinken die ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je het geluid van een sushibeestje na moeten doen
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit doet me een beetje denken aan een avond uit in IJsland
Heel zachtjes als je goed luistert ballieballieballieballieballieballieballiepakmedanalsjekan.quote:
*gooit fles spa naar budaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mis mijn bronwatertjes wel ja
Nu heb ik daar zin inquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel zin in een lekker dikke steak met pepersaus
Wat ga je eten ?quote:
*luistert*quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel zachtjes als je goed luistert ballieballieballieballieballieballieballiepakmedanalsjekan.
Noedels met groenten en kippendijfiletquote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Noedels met groenten en kippendijfilet
Coke.quote:
Wel ja.quote:
kaalscheren en vervolgens poedelnaakt in het centrum gaan ronddansenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin om gek te doen, zal ik mijn haren een gekke kleur verven?
De helft gewoon kleuren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Het is garnalenweerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:07 schreef mschol het volgende:
[..]
kaalscheren en vervolgens poedelnaakt in het centrum gaan ronddansen
Heb jij haren?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:06 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door de lockdown een mullet zelfs.
Nee joh, da's veel te hip.quote:
Niet lastig zo met gesloten doe-het-zelf-zaken?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga even veder met de walk-in closet. Dit weekend maar eens zoveel mogelijk afmaken.
muhahahahahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:32 schreef Ama het volgende:
Nu heb ik alleen wel verplicht 7 kaarsen bij de Xenos moeten bestellen omdat ik niet gewoon even 1 ding kan afhalen.
ach beetje door fikkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:32 schreef Ama het volgende:
Nu heb ik alleen wel verplicht 7 kaarsen bij de Xenos moeten bestellen omdat ik niet gewoon even 1 ding kan afhalen.
ja dit zag ik gisteren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:05 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-bovengemiddeld-knap
Hele huis in de brandquote:
Ik zie een bijzonder onzeker typetje, denk dat ze normaler en leuker en dus ook knapper is dan het lijkt.quote:
Wat errugquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:32 schreef Ama het volgende:
Dat is een vent toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:05 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-bovengemiddeld-knap
Nou ja is geweest ja. tenminste dat denk ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh BB ik zag je reactie niet, maar eerste wat ik dacht is dat het een vent is/was.
brocoligehaktquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:36 schreef Goitske het volgende:
Hmmm net aardappelen met gehaktbal en broccoli gegetendat was best lang geleden
Buda slide zo weer in je DM.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:37 schreef moemoe het volgende:
Ik mis je overigens wel een beetje in mijn DM hoor @:budapestenaar
Met wie moet ik nu mijn Dordtse verhalen delen?
Glijdt buda in jouw DMquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:37 schreef moemoe het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ello meneer kraan.
[insert vrolijke bij]
Je weet het maar nooit bij budaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nothing like that.
Hij komt uit Dordt en ik net zo goed, gespreksstof genoeg.
Heb je nog Dordtse verhalen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:37 schreef moemoe het volgende:
Stonden van de week de straten nog blank met die hoogwater waarschuwing?quote:
Hello, hello!quote:
MOEMOEquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hello, hello!
Je kent dat veganistische restaurant Daantje toch wel? Zat eerst in het straatje bij Pim’s Pannenkoekenhuis aan de Nieuwstraat.
Die zitten dus alweer een tijdje boven The Movies en het eten is net zo lekker gebleven.
dag emmerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:09 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik denk laat ik ook ff langs droppen
[ afbeelding ]
Waarom moest ik hierbij toch aan @:-Shii- denken🤔
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hello, hello!
Je kent dat veganistische restaurant Daantje toch wel? Zat eerst in het straatje bij Pim’s Pannenkoekenhuis aan de Nieuwstraat.
Die zitten dus alweer een tijdje boven The Movies en het eten is net zo lekker gebleven.
Neequote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stonden van de week de straten nog blank met die hoogwater waarschuwing?
Thuis gesmurfd in mijn pyjamaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:13 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Veel herrie, zat gezopen, veel geknuffeld alsof het 1992 wasen lekker weg erna
En jou o&n?
Ik heb nu geloof ik nergens last van.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben nu echt doodop.Zal toch wel van de pirk komen.
Mja, ik had sowieso een lamlendig dagje. Ik ga zo een flinke wandeling maken. Kijken of dat helpt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb nu geloof ik nergens last van.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hele weekend kreeft knagen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Pfffttt voor 19.522 euro aan boodschappen lopen sjouwen.
Had je dat niet kunnen laten thuisbezorgen??quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:16 schreef UitStraling het volgende:
denk het welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik had sowieso een lamlendig dagje. Ik ga zo een flinke wandeling maken. Kijken of dat helpt.
Nee met oud en nieuw Etto.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi, kun je lekker lang opblijven
Oei...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee met oud en nieuw Etto.
Vandaag een zeer inspannende dag gehad op werk
De hele dag zitten suffen achter die balie zeker?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee met oud en nieuw Etto.
Vandaag een zeer inspannende dag gehad op werk
Gezelligquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen vrienden op bezoek, dagje zuipen, dansen en kokerellen
Moest vrij specifieke dingen hebben dus ik had mijn eigen ogen en handen nodig bij het uitkiezelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had je dat niet kunnen laten thuisbezorgen??
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik maak gewoon een kloon account die af en toe jongens posts en dan denk jij dat ik nog steeds wakker benquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oei...
Dan zal het niet meevallen, opblijven tot pak 'm beet 2 uur 's nachts.
ja sloeg echt nergens opquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De hele dag zitten suffen achter die balie zeker?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik maak gewoon een kloon account die af en toe jongens posts en dan denk jij dat ik nog steeds wakker ben
Staat de komma/punt wel op de juiste plek?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Fossiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Staat de komma/punt wel op de juiste plek?
Het was wat minder.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Johquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets met rib-eye in Madeirasaus en een stoofschotel met tien verschillende groentjes
rooie oortjes?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
ziek vies veel geld uitgegeven aan boeken vandaag jongens
vakken vullenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:
nee, een historie over graafschap Gelre uit 1719 en een markant werkje uit 1604.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn dag is goed... ondanks die k*t lockdown
ik moet zeggen, zelfs op mn vrije dag merk ik weinig van de lockdownquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn dag is goed... ondanks die k*t lockdown
Het begint te wennenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet zeggen, zelfs op mn vrije dag merk ik weinig van de lockdown
ik wel, want vrijdag is mijn shop-dag waarop ik samen met mijn engel lekker op koopjesjacht ga om daarna in ons favoriete bruine café te mijmeren over de liefde, het leven en de dood onder genot van een goed kop koffie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet zeggen, zelfs op mn vrije dag merk ik weinig van de lockdown
Via de Pathé app toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan een gratis film kijken via Pathé Thuis maar heb geen idee hoe ik dat op de tv moet krijgen
ik las trumpquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
SHE DANCE DIVINE
GOES ROUND THE STOMP
SHE IS MINE
CAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLL HER SUGAR LUMP
![]()
![]()
Zijn die zo duur dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, een historie over graafschap Gelre uit 1719 en een markant werkje uit 1604.
hdmi kabel of chrome castquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan een gratis film kijken via Pathé Thuis maar heb geen idee hoe ik dat op de tv moet krijgen
dit kan nooit interessant zijn als het niet je eigen familiegeschiedenis betreft.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
een historie over graafschap Gelre uit 1719
Moemoe!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hello, hello!
Hey Ed!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:09 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik denk laat ik ook ff langs droppen
[ afbeelding ]
Waarom moest ik hierbij toch aan @:-Shii- denken🤔
Ik lees nu een boek over het mysterie van Rennes-le-Châteauquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dit kan nooit interessant zijn als het niet je eigen familiegeschiedenis betreft.
Vrees dat die uit Helmond komen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dit kan nooit interessant zijn als het niet je eigen familiegeschiedenis betreft.
Terribilis est locus iste.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lees nu een boek over het mysterie van Rennes-le-Château
ahquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is Latijn. Soort Italiaans maar minder sexy.
dat je nog wakker bentquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Wat een dag. Eerste gondel omhoog, laatste naar beneden. Net gegeten en nu op de bank. Morgen weer
Ik heb een slimme tv met een Chromecast er aan.quote:
Parla con il puritanoquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:58 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal est delicatus insanus femina
Bitterballus*quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal est delicatus insanus femina
Nee, zal ook nog wel zeker een week duren denk ik. Sowieso gaan ze het rekken om te wachten op een hoger bod tussendoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben jullie nog iets gehoord van het huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |