SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Voordeel als man is wel dat je ze niet allemaal hoeft te werpenquote:
ik denk sowieso waarom doe je het jezelf en je toekomstige kind aan, maar g9ed das geen populaire meningquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:54 schreef Goitske het volgende: [..] Hij heeft niet st gezeten en er zijn genoeg in getrapt Maja zijn ook vrouwen die een kind krijgen 9 maanden later weer en 9 maanden later weer... Dat ik ook denk waarom zou je dat nou willen doen... Heb er anderhalf jaar tussen zitten maar dat raad ik niemand aan. Wat waren dat tropenjaren de eerste 6 jaar
Hier welquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk sowieso waarom doe je het jezelf en je toekomstige kind aan, maar g9ed das geen populaire mening
En wat te denken aan de carbon footprint die je meegeeft door zoveel grut er uit te ploppenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk sowieso waarom doe je het jezelf en je toekomstige kind aan, maar g9ed das geen populaire mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:03 schreef Modus het volgende:
Bal en GRMBLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:03 schreef Modus het volgende:
Bal en GRMBLAccuraat beeld wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
FTFYquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat te denken aan de carbon footprint die je meegeeft door grut er uit te ploppen
huehue?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij gaat trouwens NIET slapen zo
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij gaat trouwens NIET slapen zo
vast onbruikbaar voor deurenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:09 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)onardo-dicaprio.html
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:09 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)onardo-dicaprio.html
Dit soort mannen zijn walgelijk en die vrouwen moeten iets aan hun eigenwaarde doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
Lees net dat die douwe bob in een kleine 2 jaar bij 3 verschillende vrouwen dus kinderen heeft verwerkt
Geen idee hoe die in het dagelijks leven is, maar als acteur is de wel tamelijk briljantquote:
Hoe zou het zitten met vaderschapsverlof?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit soort mannen zijn walgelijk en die vrouwen moeten iets aan hun eigenwaarde doen
mja zoiets heeftie wel ja imho..quote:
ik deel die mening nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee hoe die in het dagelijks leven is, maar als acteur is de wel tamelijk briljant
Was in Zweden toch dat je als vader ook gewoon een jaar verlof kreeg?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe zou het zitten met vaderschapsverlof?
Een jaar volgens mij niet, maar wel behoorlijk lang.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was in Zweden toch dat je als vader ook gewoon een jaar verlof kreeg?
Zou hij hier dan nu 3 jaar verlof krijgen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was in Zweden toch dat je als vader ook gewoon een jaar verlof kreeg?
x3 keer denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe zou het zitten met vaderschapsverlof?
Ik vroeg me af of er iets van een controle was, maar dat is er dus. Kan niet alleen met een geboortekaartje aan komen zetten blijkbaar.quote:
Weet niet of dat bij elkaar opteltquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou hij hier dan nu 3 jaar verlof krijgen?
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit soort mannen zijn walgelijk en die vrouwen moeten iets aan hun eigenwaarde doen
Als je als vrouw daar 5 kinderen krijgt, krijg je toch ook iets van levenslang(e belastingkorting).quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of dat bij elkaar optelt
Je kunt trouwens het beste in Budacountry gaan werpenhttps://www.globalpeoples(...)est-paternity-leave/
Volgens mij zijn die vrouwen ook allemaal succesvolle actrices/modellen die volwassen genoeg zijn om een keuze te maken voor een man.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
je hebt ook wel gelijk hoor.
toch hebben vrouwen van nature wel de neiging voor een oudere man te kiezenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die vrouwen ook allemaal succesvolle actrices/modellen die volwassen genoeg zijn om een keuze te maken voor een man.
Wellicht wat meer kans op (financiële) zekerheid/stabliteit. Bij de rich and famous maakt dat allemaal niet meer zoveel uit natuurlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
toch hebben vrouwen van nature wel de neiging voor een oudere man te kiezen
Nee ook vanuit de natuurlijke zucht naar alphaquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wellicht wat meer kans op (financiële) zekerheid/stabliteit. Bij de rich and famous maakt dat allemaal niet meer zoveel uit natuurlijk.
Nooit gedachtquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of dat bij elkaar optelt
Je kunt trouwens het beste in Budacountry gaan werpenhttps://www.globalpeoples(...)est-paternity-leave/
Geen enkele vrouw zit te wachten op een man die gaat huilen als hij aan haar borsten mag zitten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ook vanuit de natuurlijke zucht naar alpha
Ben net thuis. Eerst nog naar de wc en daarna klaar maken voorquote:
ik ben even thuis nu.. maar inmiddels wel weer beetje tot rust gekomen.. tijd voor bed inmiddelsquote:Op vrijdag 7 januari 2022 01:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben net thuis. Eerst nog naar de wc en daarna klaar maken voor
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 01:25 schreef dud0r het volgende:
Ik ga ook m'n ogen maar eens dicht proberen te gooien
Half 6 kwiwi half 6quote:Op vrijdag 7 januari 2022 05:23 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen! WeekendEven ontbijten en dan weer naar de piste
Matig. Sliep pas om 3 uur ofzo toen nog een paar keer wakker en naast me lag er nog iemand te draaitollenquote:
Vandaag drukke dag of smurfen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Matig. Sliep pas om 3 uur ofzo toen nog een paar keer wakker en naast me lag er nog iemand te draaitollen
Mag ik hem hebben?quote:
Kwiwi, het is pas vrijdagquote:Op vrijdag 7 januari 2022 05:23 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen! WeekendEven ontbijten en dan weer naar de piste
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, om vier uur kreeg ik die naald in mijn arm gejast.
Beetje beiden. Moet nog wat administratiewerk doen. Twee afspraken. En boodschappen doen.quote:
oh das allemaal niet smurferigquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje beiden. Moet nog wat administratiewerk doen. Twee afspraken. En boodschappen doen.
Dat past toch nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien neemik die van die jou wel 👀
Je bent wel al vroeg uit de verenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:41 schreef Karzai het volgende:
Smurfdagje, om 8 uur naar de bakker vers brood halende rest wordt door picnic bezorgd vandaag,
Gaat er raar uit zien hoorquote:
echt he,. was moe ging gister om half tien naar bedquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bent wel al vroeg uit de veren
Ik heb zelf ook armen nodig hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien heb je gelijk. Oke dan je andere arm ook maar voor de zekerheid
Zit ik straks met die dunne armpiesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je die ene overgebleven van mij
alles is schoon?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:42 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik de hele dag uit mijn neus eten op werk
Nee en de ene arm kun je niet eens helemaal goed gebruiken vanwege al het metaal dat er in zitquote:
Oke ik kijk wel even verder nog voor een armquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee en de ene arm kun je niet eens helemaal goed gebruiken vanwege al het metaal dat er in zit
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:51 schreef Karzai het volgende:
Gure winterse buien
Geplaatst op vrijdag 07 januari 2022 om 05:00 door Ed Aldus
Vandaag trekken enkele gure winterse buien over ons land. Vannacht kan het in het binnenland lokaal verraderlijk glad worden. Morgen moet vanuit het zuidwesten rekening gehouden worden met veel regen. Langs de kust staat dan een stevige zuidenwind.
Vanochtend trekt een gebied met regen al snel weg naar Duitsland. Daarachter krijgen we vanuit het westen te maken met af en toe zon en valt er een enkele (hagel)bui. Aan het eind van de ochtend is het 6 of 7 graden langs de kust en 4 graden landinwaarts. De zuidwestenwind waait matig en aan zee vrij krachtig of krachtig.
Vanmiddag is er soms wat zon en vallen verspreid gure winterse buien. Winterse buien zijn buien die vergezeld gaan van regen, hagel en natte sneeuw. Lokaal bestaat er dan ook kans op een klap onweer. De maximumtemperatuur komt uit op 6 graden. De wind waait matig en langs de kust vrij krachtig of krachtig. Langs de kust komt de wind daarbij uit het westen en landinwaarts uit het zuidwesten.
Vanavond en vannacht wisselen opklaringen en bewolking elkaar af en valt er verspreid een enkele winterse bui. In de loop van de nacht neemt de kans op een bui duidelijk af. In het binnenland wordt het koud met tijdens opklaringen een minimumtemperatuur van -1 graad. Lokaal kan het dan ook door bevriezing van natte weggedeelten of door een winterse bui verraderlijk glad worden. De wind waait zwak tot matig en aan zee matig tot vrij krachtig en komt uit het westen tot zuidwesten.
Ja, bij ons staat hij gelijk bij de achterdeur, dus dat scheelt ook wel stappen en ik heb een klein GFT bakje in de keuken, zodat ik niet 33x op een dag naar de GFT hoef.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik scheid het meeste ook wel, alleen gft nooit zo goed. Meeste groenten koop ik voorgesneden dus alleen plastic afval, alleen bananenschillen enzo gooi ik bij het restafval omdat ik geen zin heb om helemaal naar die bak achter in de tuin te lopenEn rauw vlees verpakkingen gaan meestal ook bij rest omdat ik geen zin heb in allemaal beestjes in de plasticbak
nee, hele oude, had ik gisteren ff opgezet bij een gesprek in 40+quote:
Staat je goedquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, hele oude, had ik gisteren ff opgezet bij een gesprek in 40+
Moemoegodinquote:Op vrijdag 7 januari 2022 04:25 schreef moemoe het volgende:
Ik zag @:ettovanbelgie posten, even eenachterlaten voor hem.
Ik vond het vervelend om op te liggen met slapen verder niet echt last vanquote:
Thank god it's fridayquote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet werken, maar ik ga ook wel een hoop smurfen.
Goed plan. Straks maar eens makenquote:
In de kopieerruimte met de leuke receptioniste zeker.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet werken, maar ik ga ook wel een hoop smurfen.
Hoop daar niet aan te moeten beginnen. Bij een vriend van mij moet dat wel en het bakje mag dan bij ene soort plastic en plastic waarmee het afgedekt is bij weer een ander soort.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rauw vlees verpakkingen spoel ik om of laat ik uitlekken, nog nooit beestjes gehad, maar als het zo warm is, ruikt het wel vies
Dat maakt het extra spannend en creatief. Kan je je eigen einde bedenkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Leuk, tweedehands boek. De laatste dertig blz ontbreken.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:07 schreef CherryLips het volgende:
De C&A heeft mijn retouren verkloot.
Ze hebben de verkeerde artikelen als retour verwerkt. De truien die ik heb gehouden staan als retour en andere truien die ik heb teruggestuurd moet ik nu voor betalen. Was duurder natuurlijk. Het retour is ook verdeeld over meerdere mails dus misschien komen er nog meer.quote:
Ik heb er wel over gedacht om thuis een receptioniste in te huren. Maar er komt eigenlijk nooit iemand over de vloer hierquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In de kopieerruimte met de leuke receptioniste zeker.
Ik ga even kijken of ik hem kan downloadenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat maakt het extra spannend en creatief. Kan je je eigen einde bedenken
Ik ook niet maar anders moet ik dit weekend aan de bak.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er ook totaaaaaaal geen zin in vandaag
Ik begon vanmorgen met Rebecca Black op de radioquote:
Ik zag laatst ik de expats groep op Facebook een leuke Braziliaanse van begin 20. Poetsen, strijken en oppassen vond ze geen probleem. Die eerste 2 punten vond Cali niet zo erg, maar haar ook ‘d avonds met me tv laten kijken en me daarna in bed stoppen vond ze net iets te ver gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er wel over gedacht om thuis een receptioniste in te huren. Maar er komt eigenlijk nooit iemand over de vloer hier
oh das niet zo handigquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben de verkeerde artikelen als retour verwerkt. De truien die ik heb gehouden staan als retour en andere truien die ik heb teruggestuurd moet ik nu voor betalen. Was duurder natuurlijk. Het retour is ook verdeeld over meerdere mails dus misschien komen er nog meer.
Zet je Cali ook op die groep?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag laatst ik de expats groep op Facebook een leuke Braziliaanse van begin 20. Poetsen, strijken en oppassen vond ze geen probleem. Die eerste 2 punten vond Cali niet zo erg, maar haar ook ‘d avonds met me tv laten kijken en me daarna in bed stoppen vond ze net iets te ver gaan.
Stuur je ons deze ook door?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ze wel een foto sturen waarop ik de truien draag
Expats in Eindhoven. Ik nodig je wel even uitquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe heet die groep?
Ik vraag dit voor een vriend.
Open eindequote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Smoothquote:
Secretaresse dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er wel over gedacht om thuis een receptioniste in te huren. Maar er komt eigenlijk nooit iemand over de vloer hier
hmmm beetje kinderachtig welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag laatst ik de expats groep op Facebook een leuke Braziliaanse van begin 20. Poetsen, strijken en oppassen vond ze geen probleem. Die eerste 2 punten vond Cali niet zo erg, maar haar ook ‘d avonds met me tv laten kijken en me daarna in bed stoppen vond ze net iets te ver gaan.
we zijn hier niet in muricaquote:
doe we hier ook niet aanquote:
je wat?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat bekrompen. Respecteer mijn religie.
3 kinderen binnen een jaar bij 3 vrouwenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:27 schreef gianni61 het volgende:
Wat is er trouwens met douwe bob? ik heb het gevoel dat ik iets gemist heb?
Douwe Bob kreeg in december niet een maar twee kinderen, derde op komstquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:27 schreef gianni61 het volgende:
Die is aan het kwartetten met baby's.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:27 schreef gianni61 het volgende:
En allebei bij Anouk zeker.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3 kinderen binnen een jaar bij 3 vrouwen
Royston Drenthe heeft er een stuk of 7-8 volgens mij.
bij hoeveel vrouwenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Douwe Bob kreeg in december niet een maar twee kinderen, derde op komst
https://www.ad.nl/show/do(...)e-op-komst~a07a0e4f/
jeetjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Douwe Bob kreeg in december niet een maar twee kinderen, derde op komst
https://www.ad.nl/show/do(...)e-op-komst~a07a0e4f/
Ja drie dus hequote:
misschien wel bij 6 geprobeerd.quote:
spooky shit kijkenquote:
Ik had vanmorgen wel een ghost shit, komt wel heel dichtbij zoquote:
ghost shit beste shitquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen wel een ghost shit, komt wel heel dichtbij zo
Hij moet er hierna nog 1 en dan kwartet!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is aan het kwartetten met baby's.
No trace?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen wel een ghost shit, komt wel heel dichtbij zo
vandaag is je man jarig toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hij moet er hierna nog 1 en dan kwartet!
alsnog gefeliciteerd danquote:
En dan "looking for something casual".quote:
Nothing in the bowl, nothing on the paper.quote:
Gefeliciteerd nog!quote:
Just keep lookingquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan "looking for something casual".
Rowan Atkinson was gisteren jarig..quote:
rowan atkinson is @Goitske haar man confirmed!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rowan Atkinson was gisteren jarig..
Die kennen elkaar toch niet verder? Neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:41 schreef Goitske het volgende:
Vind het sneu voor die kinderen ja papa neukte nogal wat rond dus mijn half broer/zussen zijn allemaal even oud
Jammer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:42 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hij houdt het graag stil. Heeft niks met verjaardagen
Ja nou ja als hun moeder ze dat vertelt dan. Maargoed, het zal ook welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:43 schreef Goitske het volgende:
Oh alsof ze daar niet achter komen als ze hun vader googlen als ze ouder zijn. Als ze 7 zijn weten ze al hoe Google werkt hoor
Ik ben blij dat mijn kinderen in een normale relatie geboren zijn en beide dezelfde vader hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja als hun moeder ze dat vertelt dan. Maargoed, het zal ook welBen bij zulk soort dingen meestal blij dat ik het niet hoef te begrijpen
![]()
Ik ga even aan het werk
ik ben blij dat ik maar 1 van m'n kinderen kenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn kinderen in een normale relatie geboren is en beide dezelfde vader hebben
Zoals ik het in het AD las, is het meer iets wat richting poly schurkt, dus die kinderen zullen elkaar wel kennen gaan denk ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:41 schreef Goitske het volgende:
Weet je ik snap die meiden niet. Waarom zou je zo graag die Douwe Bob willen en dan ook gewoon 3 zwanger in een paar maand. Zelfs gewoon 2 met een paar weken verschil![]()
Vind het sneu voor die kinderen ja papa neukte nogal wat rond dus mijn half broer/zussen zijn allemaal even oud
Klinkt vooral als dringend aandacht tekort.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoals ik het in het AD las, is het meer iets wat richting poly schurkt, dus die kinderen zullen elkaar wel kennen gaan denk ik.![]()
Ik bedoel, als je je ex je zielsverwant noemt en met medeweten van je huidige vriendin er een kind mee verwekt, is dat sowieso geen standaardverhaal.
De enige maat die om je viesdikke ranskadaver past ouwe vetklepquote:
Bijna net zo ingewikkeld als de piemelstrapatsen van onze nieuwe minister van Rechtsorde.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoals ik het in het AD las, is het meer iets wat richting poly schurkt, dus die kinderen zullen elkaar wel kennen gaan denk ik.![]()
Ik bedoel, als je je ex je zielsverwant noemt en met medeweten van je huidige vriendin er een kind mee verwekt, is dat sowieso geen standaardverhaal.
Je bedoelt de Obama van de lage landen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna net zo ingewikkeld als de piemelstrapatsen van onze nieuwe minister van Rechtsorde.
Je hebt op TLC ook van die tv series over polygame families. Ik moet er niet aan denken dat man hem er regelmatig even bij een van de andere dames in hangt en dat je het dan ook nog gezellig met elkaar moet hebben. daar denk ik ook bij gast zo leuk ben je niet waarom zet je iets van 20-25 kinderen op deze aardequote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die Mormonen met de ijverige hormonen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:55 schreef Goitske het volgende:
[..]
Je hebt op TLC ook van die tv series over polygame families. Ik moet er niet aan denken dat man hem er regelmatig even bij een van de andere dames in hangt en dat je het dan ook nog gezellig met elkaar moet hebben. daar denk ik ook bij gast zo leuk ben je niet waarom zet je iets van 20-25 kinderen op deze aarde
En wanneer komen de groeilampen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:55 schreef dud0r het volgende:
M'n potten komen vandaag voor m'n plantjes
Ik geloof niet dat Obama en onze polder Oemfoefoe van dezelfde statuur zijn wat betreft betrouwbaarheid achter de gulp.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bedoelt de Obama van de lage landen?
hij zal toch wat speciaals hebben wat al die vrouwen in hem zienquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:55 schreef Goitske het volgende:
[..]
Je hebt op TLC ook van die tv series over polygame families. Ik moet er niet aan denken dat man hem er regelmatig even bij een van de andere dames in hangt en dat je het dan ook nog gezellig met elkaar moet hebben. daar denk ik ook bij gast zo leuk ben je niet waarom zet je iets van 20-25 kinderen op deze aarde
Nee, hij werd zo genoemd in een krant. Vond het een tikje overdreven welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Obama en onze polder Oemfoefoe van dezelfde statuur zijn wat betreft betrouwbaarheid achter de gulp.
Ja die!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Mormonen met de ijverige hormonen?
Goed in manipulatie vooral die gast.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij zal toch wat speciaals hebben wat al die vrouwen in hem zien
Gelovigen die oversekst zijn?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Mormonen met de ijverige hormonen?
waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed in manipulatie vooral die gast.
En andersom zit je denk ik ook niet te wachten op meerdere mannen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:55 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja klets, met zijn onbetrouwbare kop.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hij werd zo genoemd in een krant. Vond het een tikje overdreven wel
Nou ze zijn bijna allemaal zo polygaam opgevoed dus denk dat je dan wel andere referentiekaders hebt dan als je uit een normale gezinssituatie komtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij zal toch wat speciaals hebben wat al die vrouwen in hem zien
Franc Weerwind.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Over wie mag dit gaan precies?![]()
ja dat zal ook wel meespelen inderdaad.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:59 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou ze zijn bijna allemaal zo polygaam opgevoed dus denk dat je dan wel andere referentiekaders hebt dan als je uit een normale gezinssituatie komt
In een docu over zo’n familie liet die kerel trots zijn collectie vrouwen en kinderen zien. Was zijn jongste vrouw bijna net zo jong als zijn oudste kind.quote:
Nou ik ook niet. Veel te vermoeiend om getrouwd te zijn met meerdere mannenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En andersom zit je denk ik ook niet te wachten op meerdere mannen.
wel leuk om ze allemaal tegelijk in bed te hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:01 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou ik ook niet. Veel te vermoeiend om getrouwd te zijn met meerdere mannen
Beetje kunnen slapen?quote:
Snel een purity ring aan je dochter geven zodat ze veilig is tot aan haar huwelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In een docu over zo’n familie liet die kerel trots zijn collectie vrouwen en kinderen zien. Was zijn jongste vrouw bijna net zo jong als zijn oudste kind.Maar hey, “the good Lord brought us together.” Uhuh.
De ene is nog enger dan de ander in dat soort kerken. Moet zeggen dat ene gezin op TLC wat ze laten zien is wel dat ze redelijk modern er in staan. Ene kind is ook lesbisch geloof ik en ook lang niet alle kinderen willen zo'n relatie etc. Dus dat vind ik wel positief maar vermoed dat veel vrouwen in die kerken echt nog wel naar de wil van de man leven en weinig tot niks in te brengen hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In een docu over zo’n familie liet die kerel trots zijn collectie vrouwen en kinderen zien. Was zijn jongste vrouw bijna net zo jong als zijn oudste kind.Maar hey, “the good Lord brought us together.” Uhuh.
Lijkt mij ook niet leuk als dat dagelijks of wekelijks gebeurtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel leuk om ze allemaal tegelijk in bed te hebben
Zou je 20.000 euro aan hem lenen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hij heeft wel grote handen
[ afbeelding ]
dat is misschien een beetje over de top. maar eens in de maand moet kunnen tochquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:05 schreef Goitske het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet leuk als dat dagelijks of wekelijks gebeurt
Wel een tweedehands auto van hem kopenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je 20.000 euro aan hem lenen?
betaalt de kerk daar ook niet voor?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:04 schreef Goitske het volgende:
[..]
De ene is nog enger dan de ander in dat soort kerken. Moet zeggen dat ene gezin op TLC wat ze laten zien is wel dat ze redelijk modern er in staan. Ene kind is ook lesbisch geloof ik en ook lang niet alle kinderen willen zo'n relatie etc. Dus dat vind ik wel positief maar vermoed dat veel vrouwen in die kerken echt nog wel naar de wil van de man leven en weinig tot niks in te brengen hebben.
Ik vraag mij ook af hoe betaal je het allemaal! Als je ziet wat een kind kost
Eerder bij hem dan bij Rob Jetten. Die haalt stiekem de motor eruit en maakt er pedalen in.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een tweedehands auto van hem kopen
quote:. Franc Weerwind ging al de boeken in als eerste zwarte burgemeester van een grote stad in Nederland. Nu wordt de ‘Obama van Almere’, een verre nazaat van Surinaamse slaven, minister. ,,Deze benoeming geeft het gevoel: wij doen mee. Dat geeft hoop.’’
Geen ideequote:
Zit er ineens Nutella op de versnellingspook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerder bij hem dan bij Rob Jetten. Die haalt stiekem de motor eruit en maakt er pedalen in.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:09 schreef Goitske het volgende:
[..]
Geen idee
Weet dat in de bijbel staat gaat heen en vermenigvuldiging u maar er staat niet achter bij de wilde konijnen af, jou hol is het mijne want we zijn tenslotte konijnen
Wil deze mevrouw ons iets duidelijk maken misschien?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is misschien een beetje over de top. maar eens in de maand moet kunnen toch
[ afbeelding ]
Gatverquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er ineens Nutella op de versnellingspook.
uk vestjequote:
dat is wel erg duurquote:
Minister van Rechtstaat en dan je vrouw in de steek laten voor een andere vrouw, die bezwangeren en er dan weer vandoor gaan met een derde vrouw voor de drol geworpen is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Altijd een goede reden om iemand aan te nemen op belangrijke posities.
De nazaat van slaven.
Van die Famke Louise tokkiekledingquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
https://www.4funkyflavours.eu/nl/let-s-fall-in-love-21w7198
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik begon vanmorgen met Rebecca Black op de radio
geld moet rollen balliequote:
Ja dat wisten ze, is standaard bij de nazaat van slaven, zoveel mogelijk nageslacht omdat ze steeds doodgingen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minister van Rechtstaat en dan je vrouw in de steek laten voor een andere vrouw, die bezwangeren en er dan weer vandoor gaan met een derde vrouw voor de drol geworpen is.
is gewoon 1x minder rauwe vis met rijst eten.quote:
net als sushiquote:
richting de klikoquote:
Kinderen zijn je pensioen, maak er genoeg en er blijft altijd wel een goeie over die je te eten geeft als je zelf niet meer voor jezelf kunt zorgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat wisten ze, is standaard bij de nazaat van slaven, zoveel mogelijk nageslacht omdat ze steeds doodgingen.
heb je ballie ineens onder in je kliko zittenquote:
Gewoon even dat eerste termijntje huur afwachten, dan koop je er achttien.quote:
voor Ballie zou ik best een schoteltje sushi halen hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je ballie ineens onder in je kliko zitten
Komt de huiseigenaresse in een jungle trainingspak even de huur innenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon even dat eerste termijntje huur afwachten, dan koop je er achttien.
zou nu je ramen en deuren maar even sluiten hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor Ballie zou ik best een schoteltje sushi halen hoor
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt de huiseigenaresse in een jungle trainingspak even de huur innen
Op haar scootertje.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt de huiseigenaresse in een jungle trainingspak even de huur innen
Ineens zo'n bal tegen je raam.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
zou nu je ramen en deuren maar even sluiten hoor.
Dit had ik vroeger kunnen zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ineens zo'n bal tegen je raam.
[ afbeelding ]
Nu niet meer?quote:
Eerste reactie:quote:Dus : bestellen alleen via dit nr, niet via instagram.
quote:Graag foto 21 alle kopjes foto 22 alles en foto 26 het kacheltje
Ballie staat hier ergens tussenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch vind ik het ‘jungle trainingspak’ wel bij ballie passen
Ja, wat wil je nou? een trap of een brander?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben echt niet vooruit te branden.. sjonge... Kan iemand mij even een trap komen geven ?
Ik stel me BB niet zo mannelijk voor, maar alles kan tegenwoordig?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ballie staat hier ergens tussen
[ afbeelding ]
Die in het midden, met de blauwe bandana scheef op de kopf.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ballie staat hier ergens tussen
[ afbeelding ]
Lezen is af en toe moeilijkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Instagram:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
[..]
Eerste reactie:
[..]
Op zijn Wieteke van Dortsquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch vind ik het ‘jungle trainingspak’ wel bij ballie passen
Allebeiquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou? een trap of een brander?
* dud0r traptquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben echt niet vooruit te branden.. sjonge... Kan iemand mij even een trap komen geven ?
Niet zo genderouderwets he!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stel me BB niet zo mannelijk voor, maar alles kan tegenwoordig?
komt wattenschijfje haar troosten en verzorgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:30 schreef CherryLips het volgende:
4E helemaal bont en blauw getrapt zo.
mensen zijn dom, dat wordt weer eens bevestigdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Instagram:
[..]
Eerste reactie:
[..]
Flinke tas koffie derin, kuukske derbij en voor ge het wit bende afgewerktquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Reactie daarop:quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Instagram:
[..]
Eerste reactie:
[..]
quote:Graag de vliegende pestteringtyfus krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |