En Niemann?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:08 schreef hhh38 het volgende:
Pechstein kan hier nog de snelste tijd neerzetten
Doordat ze hersteld eigenlijk niet. Voor Lollo is dit beste strategie denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
Gegokt en verloren is dat echt zo? Ze rijdt nog best een knappe tijd toch.
Objectief wel verloren natuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ja, niet echt verloren, maar dit lijkt mij niet de snelste tijd op te leveren voor haar.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik heb het idee dat de NOS iets meer voor Irene is.
Ja klopt maar ik bedoel had ze anders (veel) sneller gereden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Objectief wel verloren natuurlijk
Maar ik denk niet dat ze echt erop rekende dat ze Schouten zou verslaan
Ben jij niet voor IRENE dan???quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik heb het idee dat de NOS iets meer voor Irene is.
Dat heb ik dan weer bij Antwanetquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan het niet verwoorden maar ik vind haar iets onsympathieks hebben.
Vorige keer ook een piek op de OS.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Achterkeekte heeft weer grandioos gepiekt op het OKT
Stayerbenen sparen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Achterkeekte heeft weer grandioos gepiekt op het OKT
Eens. Antwanet ook trouwens.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze rijdt doorgaans alleen niet als een stayer. Vind het daarom ook wel bijzonder dat ze ze zelf de 5.000 haar betere afstand vindt.quote:
Dat heb ik nou met Nuis en Ntabquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaat straks in Peking ook weer ‘gewoon’ 3.59 rijden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vorige keer ook een piek op de OS.
Met Nuis heeft iedereen dat sowieso.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:21 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Nuis en Ntab
Bij Nuis is dat toch niet moeilijk te plaatsen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:21 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Nuis en Ntab
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |