Ik las Sportlul.quote:
Ik zat eerder aan Rutger Bregman te denken.quote:
Ik denk wel te weten op welke mods hij doelt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Wie is dit dan joh?
Om over zijn haarlijn nog maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan Rutger Bregman te denken.
Dat is overigens een smerige centrist.
Weet je wie ook een guitig koppie had?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Om over zijn haarlijn nog maar te zwijgen.
Doe mij maar Pol Pot, die heeft wel een guitig koppie.
Stalin!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet je wie ook een guitig koppie had?
Ik dacht aan Himmler in zijn jonge jaren, maar dit reken ik ook goed.quote:
Een mention werkt niet na een edit.quote:
Was er al bang voor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een mention werkt niet na een edit.
Probeer het nog een keer.
Nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Koerhont
Bestaat er een schaamtelozere politicus?
Mark R.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Koerhont
Bestaat er een schaamtelozere politicus?
Volgens mij is dit Daniel van de Koerhuispartij, die al heel lang coalitie voert tegen de VVD en minister Olongren.quote:
Dat is toch al jaren VVD tactiek? Campagne voeren tegen het eigen beleid. En iedereen trapt erin.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Daniel van de Koerhuispartij, die al heel lang coalitie voert tegen de VVD en minister Olongren.
Dat is toch geheel in lijn met de VVD?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Daniel van de Koerhuispartij, die al heel lang coalitie voert tegen de VVD en minister Olongren.
Wil je een abbo cadeau?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
Systeemnotificatie
07-01-2022 @ 18:57:06
Je premium account (abo) verloopt op 14-01-2022 18:42. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Voor alle exclusieve FOK-content?quote:
Gratis airmiles en Eftelingspaarzegels.quote:
Helaas.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee nee dit kan niet. Dit is Jiskefet, zeg het alsjeblieft
Dat interview met Van Meijeren gisteren bij de NOS, over psychopaten gesproken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.
Een psychopaat in optima forma.
Ik heb veel te veel entartete Musik in de kast staan om te worden toegelaten bij deze Gideonsbende.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Van Meijeren is een fantastische act. Ik twijfel of het niet gewoon Alleskaputt is die loopt te klooien.
In dat geval kunnen ze je ere-Arier maken. Dan is dat weer opgelost.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik heb veel te veel entartete Musik in de kast staan om te worden toegelaten bij deze Gideonsbende.
Gideon had "Armin van Buuren - In And Out Of Love" als favoriete nummer opgegeven:quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik heb veel te veel entartete Musik in de kast staan om te worden toegelaten bij deze Gideonsbende.
Als de eerste uit de lijst al John de Bever isquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gideon had "Armin van Buuren - In And Out Of Love" als favoriete nummer opgegeven:
https://www.tweedekamer.nl/overzicht-tweede-kamermuziek
Ik heb jou hoger zitten.
Daar ben ik wel voor gekwalificeerd, 75% Arisch bloed was het toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In dat geval kunnen ze je ere-Arier maken. Dan is dat weer opgelost.
Starship - We Built This City van Koerhuis.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als de eerste uit de lijst al John de Bever is![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gideon had "Armin van Buuren - In And Out Of Love" als favoriete nummer opgegeven:
Ik heb jou hoger zitten.
Echt keihard lachen om al die identiteitsloze muziek bij de VVD.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb jou hoger zitten.
Of gewoon sympathiek voor de Duitsers. Het was wat lastig de Japanners in te delen, dus dit was een mooie oplossing.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Daar ben ik wel voor gekwalificeerd, 75% Arisch bloed was het toch?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Daniel Koerhuis Starship - We Built This City
Je kan je act ook te ver door trekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al besproken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Daniel Koerhuis Starship - We Built This City
Je kan je act ook te ver door trekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lisa Westerveld heeft wel smaakquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb jou hoger zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |