Ik las Sportlul.quote:
Ik zat eerder aan Rutger Bregman te denken.quote:
Ik denk wel te weten op welke mods hij doelt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Wie is dit dan joh?
Om over zijn haarlijn nog maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan Rutger Bregman te denken.
Dat is overigens een smerige centrist.
Weet je wie ook een guitig koppie had?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Om over zijn haarlijn nog maar te zwijgen.
Doe mij maar Pol Pot, die heeft wel een guitig koppie.
Stalin!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet je wie ook een guitig koppie had?
Ik dacht aan Himmler in zijn jonge jaren, maar dit reken ik ook goed.quote:
Een mention werkt niet na een edit.quote:
Was er al bang voor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een mention werkt niet na een edit.
Probeer het nog een keer.
Nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Koerhont
Bestaat er een schaamtelozere politicus?
Mark R.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Koerhont
Bestaat er een schaamtelozere politicus?
Volgens mij is dit Daniel van de Koerhuispartij, die al heel lang coalitie voert tegen de VVD en minister Olongren.quote:
Dat is toch al jaren VVD tactiek? Campagne voeren tegen het eigen beleid. En iedereen trapt erin.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Daniel van de Koerhuispartij, die al heel lang coalitie voert tegen de VVD en minister Olongren.
Dat is toch geheel in lijn met de VVD?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Daniel van de Koerhuispartij, die al heel lang coalitie voert tegen de VVD en minister Olongren.
Wil je een abbo cadeau?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
Systeemnotificatie
07-01-2022 @ 18:57:06
Je premium account (abo) verloopt op 14-01-2022 18:42. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |