abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 januari 2022 @ 21:13:32 #201
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_203291940
Mo is het Noorden kwijt
pi_203291967
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 21:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een kansloze groep is dit dan. :D

Echt, zet dit zooitje aan het oostfront neer in 1942 en het hele zooitje lag binnen 5 minuten onder het gras.
Oost Front stelde geen flikker voor man. Ik was er bij. :{w
pi_203292022
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 21:15 schreef AchJa het volgende:

[..]
Oost Front stelde geen flikker voor man. Ik was er bij. :{w
:D Dan ben je nu 95 of ouder?
pi_203292033
Je kan hier dus niks goeds doen :P
pi_203292094
Dit jaar hebben ze wel wat parels meegenomen :')

Alleen die Afghaan, mma en gelovige maken indruk
pi_203292113
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 21:20 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit jaar hebben ze wel wat parels meegenomen :')

Alleen die Afghaan, mma en gelovige maken indruk
Boer en tukker?
pi_203292137
Waarom zou je hier vrijwillig aan meedoen?? :')
pi_203292162
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 21:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Boer en tukker?
Ohja boertje ja, tukker nee fysiek wel mentaal niet
  donderdag 20 januari 2022 @ 21:24:39 #210
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_203292186
kom maar efkes wisselen Mootje
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_203294397
Jammer van de stewardess.
pi_203298305
Die ene met meerdere sportscholen zou ik wel een beschuitje mee willen eten :9~ :9~
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203301233
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 23:34 schreef potjecreme het volgende:
Jammer van de stewardess.
Ze was op haar rug gevallen, dan kan dat net het breekpunt zijn idd. Zelfde als die vlogger die er direct al uit ging.

De koppen van die gasten die als eerste klaar waren, dat is wat het kader wil zien. Trots, rammen, en als Ray zegt je gaat nog 7 uur zo door dan doen ze dat.

Het zware van die rivierenloop was vooral ook de kou denk ik. Maar dan hadden ze harder door moeten lopen :P
En als je dan keuzes maakt om onder een brug door te rollen, en daarmee compleet doorweekt te raken, dat is ook niet handig.

En zaten ze nu serieus uren te hannesen om een oventje voorelkaar te krijgen? :o Die uren in de rivier heeft iig mentaal aardig aan de boom geschud bij de cursisten.

Mo zoals verwacht bij de kako compleet de weg kwijt, maar hij liet wel een stukje zelfreflectie zien op het eind en ik hoop voor hem dat het kwartje nu gevallen is en dit het omslagpunt is met zn rare fratsen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_203301280
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:09 schreef Ener-G het volgende:
En als je dan keuzes maakt om onder een brug door te rollen, en daarmee compleet doorweekt te raken, dat is ook niet handig.
Weinig keuze als je de rivier niet uit mocht.
pi_203301308
Laten we voorop stellen dat ik persoonlijk niet eens op tijd dat hotel uit zou zijn :P .

Maar ik begrijp niet dat Mo nog steeds niet is weggestuurd?
pi_203301482
quote:

[..]
Ze was op haar rug gevallen, dan kan dat net het breekpunt zijn idd. Zelfde als die vlogger die er direct al uit ging.

De koppen van die gasten die als eerste klaar waren, dat is wat het kader wil zien. Trots, rammen, en als Ray zegt je gaat nog 7 uur zo door dan doen ze dat.

Het zware van die rivierenloop was vooral ook de kou denk ik. Maar dan hadden ze harder door moeten lopen :P

En zaten ze nu serieus uren te hannesen om een oventje voorelkaar te krijgen? :o Die uren in de rivier heeft iig mentaal aardig aan de boom geschud bij de cursisten.

Mo zoals verwacht bij de kako compleet de weg kwijt, maar hij liet wel een stukje zelfreflectie zien op het eind en ik hoop voor hem dat het kwartje nu gevallen is en dit het omslagpunt is met zn rare fratsen.
Mo gaat het niet redden. Net als die man vorig seizoen die perse alle naambordjes wilde halen.
pi_203301491
quote:

[..]

Hadden ze die ene meid toch weer een zak zand gegeven? Die liep toch met een steen rond? Of heb ik dat gemist?

En als die voor het echie was geweest, hadden die meiden er dan allemaal uitgelegen omdat ze het niet binnen de tijd gehaald hadden?
pi_203301721
Ja, die ene meid was haar zandzak verloren, als vervanging droeg ze een steen, klopt niets van.
pi_203301825

pi_203302000
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:38 schreef Mylene het volgende:
Ja, die ene meid was haar zandzak verloren, als vervanging droeg ze een steen, klopt niets van.
Waarom niet...vond het juist wel een plus 1 waard..ze had ook zonder zal door kunnen lopen
  vrijdag 21 januari 2022 @ 16:58:18 #222
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203302911
quote:

Kou, kut ondergrond en niet weten waar het eindepunt is...

quote:
Ik had het idee dat ze die ovens ansich wel vrij rap klaar hadden maar dat ze geen fik konden stoken... :')

quote:
Mo zoals verwacht bij de kako compleet de weg kwijt
Mits de kaart magnetische declinatie west van het kaartnoorden ligt... :P
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:01:27 #223
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203302943
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:38 schreef Mylene het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:23 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hadden ze die ene meid toch weer een zak zand gegeven? Die liep toch met een steen rond? Of heb ik dat gemist?
Je hebt niks gemist want ik zat al met popcorn op de draconische represailles te wachten vanwege het verliezen van door defensie verstrekt materiaal... Maar niets dus... -O-

[ Bericht 13% gewijzigd door AchJa op 21-01-2022 17:23:56 ]
pi_203304689
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:01 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]
Je hebt niks gemist want ik zat al met popcorn op de draconische represailles te wachten vanwege het verliezen van door defensie verstrekt materiaal... Maar niets dus... -O-
Last van oud zeer? :D :D
pi_203304727
Mo lijkt wel dronken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')