Ja dat viel mij ook op inderdaad. Vind dit ook wel een beetje een show element hebben. Vorig seizoen was beter of soort van 'echter'.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:49 schreef Sodemieters het volgende:
Zijn de opdrachten nou echt moeilijker dan vorig seizoen of is de kandidatengroep van mindere kwaliteit? Vorig seizoen kwam het toch niet voor dat een opdracht door niemand (of slechts een enkeling) gehaald werd? Nu al diverse keren.
Dit ja. SAS UK was al aanzienlijk harder dan Kamp van Koningsbrugge/ Kamp Waes, maar de SAS Australia was wel echt zwaar.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:57 schreef Raw85 het volgende:
Ik keek toevallig gister een aflevering van SAS Australia, dat is wel net een wat ander sfeertje dan hier. Veel harder/strenger. Maar goed, dan zou het misschien als programma ook niet geschikt zijn voor de NPO
Deze week weer. De ene na de andere opdracht die niemand haalt. Maakt het toch vrij ongeloofwaardig dat deze kandidaten er bij een echte selectie nog steeds niet uitgepleurd zouden zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op inderdaad. Vind dit ook wel een beetje een show element hebben. Vorig seizoen was beter of soort van 'echter'.
Ik ben aan het wachten tot-ie begint te roepen: Hassan, doe ff een broodje! Broodje! Ja, broodje!quote:
Nou ja zeg. Programma wekt de indruk dat ze bijna niks te eten krijgen, maar achter de schermen lopen ze dus gewoon repen naar binnen te werken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:13 schreef potjecreme het volgende:
Mensen hier die denken dat het een echte selectie is ipv een tv programma zijn ook ongeschikt. Verder hoorde ik dat ze een mars achter de rug hadden voor dat ze de steile klif afgingen. We zien niet alles wat op het programma staat.
In een interview met Dennis van vorig jaar vertelde ie ook al dat tussen de opdrachten door als de camera’s niet draaien, ze niet ff kunnen chillen. Maar dan krijgen ze instructies en les, op de manier “niet goed, is opnieuw” incl. strafpushups. De enige rust die ze krijgen is als ze ff zitten in de viertonner of dat anderhalve uurtje slaap in de tent (en om dan te kunnen slapen is ook een kunst).quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:13 schreef potjecreme het volgende:
Mensen hier die denken dat het een echte selectie is ipv een tv programma zijn ook ongeschikt. Verder hoorde ik dat ze een mars achter de rug hadden voor dat ze de steile klif afgingen. We zien niet alles wat op het programma staat.
Ik zat te denken wat je bedoelde met een salade uit de kas. Onder glas geteelde groentes?quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:21 schreef Raw85 het volgende:
Die tukker heeft geen centenbakkie maar een kassalade hè haha
Bedankt voor deze lachbuiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:31 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ik zat te denken wat je bedoelde met een salade uit de kas. Onder glas geteelde groentes?
Op zich wel logisch. Niemand kan natuurlijk in Mo's schaduw staan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel jammer dat ze maar enkele uitvergroten en anderen helemaal niet laten zien...
Zal mij niks verbazen dat hij daarom nog even door mag gaan, puur voor het vermaak.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:43 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag weer kapot gelachen om Mo.
net zoals die gast die kanker heeft gehad en weer terug kreeg, ik heb het idee dat ze puur voor de feel good tv hem een beetje ontzienquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:07 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen dat hij daarom nog even door mag gaan, puur voor het vermaak.
Die gast doet toch lekker mee? Ik snap dat hij gecast is voor het feel good stukje, maar hij functioneert aardig. Kan ook dat ik hem wat uit het oog ben verloren. De focus ligt toch een beetje op Mo waarvan ik niet begrijp dat ze hem alles vergeven. Zo iemand met het geheugen van een goudvis, daar wil je toch niet je leven van af laten hangen in een missie? Prima en sympatieke jongen wel hoor en in veel beroepen kan je hem prima in je team hebben, maar mentaal is het geen hoogvlieger.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:22 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
net zoals die gast die kanker heeft gehad en weer terug kreeg, ik heb het idee dat ze puur voor de feel good tv hem een beetje ontzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |