Viruswolken die rond je hoofd dwalen, van de ene naar de andere covidlijerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:31 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Bij 'mijn' teststraat kun je gewoon in je auto blijven zitten, maar ik ben ook een keer ergens geweest waar je met z'n allen in een klein hokje stond. Lijkt me met deze variant des doods () wel lekker handig
Nee dat door "een plas rijden" mag iemand niet voor zichzelf weten als dat met opzet en verwijtbaar is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen mag ook best voor zichzelf bepalen of ze door die plas water rijden waar net een voetganger loopt. Maar het maakt je wel een enorme teringmongool als je erdoorheen rijdt, en dat mag best gezegd worden.
Er zullen daadwerkelijk best wat mensen zijn die echt langdurige fysieke klachten overhouden aan corona. Dat heb je nou eenmaal bij elk virus is echt oprecht kut voor die mensen. Maar ik blijf er bij dat een flink deel van de mensen met long-covid eerder wat psychische problemen heeft dan dat corona blijvende schade heeft aangericht aan hun lichaam.quote:
Ook benieuwd naar ja. Vooralsnog nog niet in te zien hierquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:32 schreef RipCity het volgende:
Breaking updates: latest NHS England figures show that only 8,200 of 13,045 Covid hospital patients were being treated primarily for Covid.
Benieuwd hoe die cijfers zijn in NL dan. Waarsch. is groot deel ook niet alleen daar vanwege covid.
Als er >6k nameldingen bijzitten is het eigenlijk weer een dalingquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:28 schreef summer2bird het volgende:
Maar als het aantal hoger is door de wegwerking van de storing, dan is het toch een beetje valsspelen om het een nieuw record te noemen
Pas op met wat je zegt, dikke kans dat je reactie wordt weggemod hier.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:34 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nee dat door "een plas rijden" mag iemand niet voor zichzelf weten als dat met opzet en verwijtbaar is.
Ik ken een zaak - auto onnodig door plas bij bushalte - waar de veroorzaker aansprakelijk werd gesteld voor de ( vermijdbare) gevolgen. Het kunnen maakt niet dat je dat - ook irt vaccinatie - dan ook mag en moet doen.
Er is geen onweerlegbaar verband te maken dat iemand met al of niet een vaccinatie, al of dan niet zorgt voor meer of minder ziekte(last). Dat er statistisch een resultaat wordt verondersteld om zo waar te nemen is, is niet terug te voeren op dus de keuze van het individu. Dat men dat wel wil gaan doen, door zaken in wetten te verplichten, is tot die tijd iets waarover jezelf beslist.
Dat iemand een teringmongool is, is vooral de (eigen)waarde om iemand weg te (kunnen) zetten die een andere keuze of afweging maakt. Los daarvan maakt de vrijheid van "ik vind dat ...." het niet OK om via het .... dat te mogen stellen.
Volgende week einde van de week wordt mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:36 schreef Scrummie het volgende:
Matig, nog steeds geen 40-45k. Morgen weer een kans!
Laat @Lenny_Leonard het maar niet merken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:36 schreef Scrummie het volgende:
Maar we hebben nu het vaccin dat goed beschermt tegen ernstige ziekte. Dat moet je ook meenemen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:36 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Dat plaatst het wel in perspectief. Omicron is net zo ernstig als de Wuhan en Alpha variant?
quote:Gemiddeld stijgt het aantal positieve coronatests ook: in de afgelopen zeven dagen werden gemiddeld 21.487 positieve tests per dag geregistreerd. Dat is 63 procent meer dan de zeven dagen daarvoor.
Delta was gewoon een bitch, en we mogen blij zijn dat we vaccinaties hebben waardoor we het over minder ziekmakend kunnen hebben. Zonder vaccinaties was dit een hele nare tijd geweest. Nu is het wellicht onze 'redding'; toch mooi!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:36 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Dat plaatst het wel in perspectief. Omicron is net zo ernstig als de Wuhan en Alpha variant?
Maar we hebben nu wel veel meer immuniteit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:36 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Betwijfel of dat met onze testcapaciteit haalbaar is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:36 schreef Scrummie het volgende:
Wordt aan gewerkt, voor veel mensen sws al geen plek meer ....quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Kunnen we niet gewoon een muur om Amsterdam bouwen nu?
Dit lijkt me heel onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:36 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
quote:
Ja, dus dit geldt alleen voor de ongevaccineerden die het nog niet gehad hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar we hebben nu het vaccin dat goed beschermt tegen ernstige ziekte. Dat moet je ook meenemen.
Beetje de goed nieuws show vandaagquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
We zijn vandaag ook wereldwijd de 300.000.000 positievelingen gepasseerd
[..]
Ongevaccineerden in risicogroepen, om precies te zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:42 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ja, dus dit geldt alleen voor de ongevaccineerden.
Huh? Bij D was het ook al minder qua opnames dan in het begin.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:36 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Oh ik ben wel gevaccineerd hoor en iedereen die ik ken ook. Maar dan nog amper coronalijerts dusquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, niet gevaccineerd en nog niet besmet geweest. Collega’s, vrienden, familie, mijn kind en z’n moeder allemaal al 1 of meerdere keren besmet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |