De vorige keren begreep ik het nog welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:51 schreef Tarado het volgende:
dat valt nog mee dan, mijn teleurstellingen in de afgelopen 2 jaar zijn niet op 1 hand te tellen
Covid is een notoire trombose veroorzaker, zowel tijdens besmetting als tijdens long-Covid. De trombose cijfers van de vaccins weten we ook en zijn zeer laag.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Dit lees je dan weer niet in de MSM!
Opvallend veel oversterfte in Nederland: corona, griep of toch uitgestelde zorg?
Mensen zouden bijvoorbeeld kunnen overlijden aan trombose, veroorzaakt door het vaccin, stelt Meester.
https://nos.nl/l/2412232
maar dan kunnen ze nog de verkeerde beslissing nemenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:52 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze volgende week genoeg data hebben om de juiste beslissing te nemen.
Zitten regelmatig aan tafel hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom worden daar niet eens iedere avond slachtoffers van de maatregelen uitgenodigd?
Ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sowieso heeft iedereen van 18+ die dat wil intussen een afspraak voor een booster kunnen maken toch?
ik begreep het alleen de eerste keer, de keren erna had ik wel wat meer inventiviteit verwacht qua oplossingen, het beeld (misschien onterecht) dat ik had dat we in Nederland zo goed kunnen improviseren is wel wegquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De vorige keren begreep ik het nog welMoesten nog meer mensen gevaccineerd worden, ziekenhuizen liepen vol etc. Alleen nu zou ik het niet begrijpen als de lockdown domweg verlengd wordt.
Bizar dat het strenge opnameneleid niet wordt genoemd. Als je niet opneemt neem je natuurlijk meer doden voor lief.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Dit lees je dan weer niet in de MSM!
Opvallend veel oversterfte in Nederland: corona, griep of toch uitgestelde zorg?
Mensen zouden bijvoorbeeld kunnen overlijden aan trombose, veroorzaakt door het vaccin, stelt Meester.
https://nos.nl/l/2412232
Omdat anderen die schade ondervinden van de maatregelen niet en-publique ter voorbeeld willen worden kapotgemaakt omdat ze zg. dan geen oog hebben voor de zorg(verleners) zouden hebben. Roep maar ergens dat er grenzen moeten wordend gesteld en je bent de rest van de tijd bezig een uitleg te geven die mensen hier niet willen horen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom worden daar niet eens iedere avond slachtoffers van de maatregelen uitgenodigd?
Ik ben mijn vertrouwen in ons coronabeleid intussen wel kwijt. We klooien echt maar wat aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begreep het alleen de eerste keer, de keren erna had ik wel wat meer inventiviteit verwacht qua oplossingen, het beeld (misschien onterecht) dat ik had dat we in Nederland zo goed kunnen improviseren is wel weg
Oke komende bestemmingen voor veel mensenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:58 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Willen ze de boel daar failliet hebben of zo?
Net geprobeerd, maar ik kreeg een optie voor 7:45 aanstaande dinsdag en twee opties voor dagen waarop het niet echt uitkomt. Dan maar even bellen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sowieso heeft iedereen van 18+ die dat wil intussen een afspraak voor een booster kunnen maken toch?
Ja. Lange leve de toekomstige technocratie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:58 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Horeca is niet essentieel hè.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:58 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Oke komende bestemmingen :
Duitsland
Gewoon boosterdwangquote:De testverplichting geldt niet voor mensen die een boosterprik hebben gehad, zo hebben bondskanselier Olaf Scholz en de leiders van de deelstaten besloten.
Of even goochelen met andere postcodes in je buurt, of een uurtje wachten. Ik had dit geintje ook vorige week met onmogelijke tijdstippen (7 uur s ochtends of op Oudjaarsavondquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Net geprobeerd, maar ik kreeg een optie voor 7:45 aanstaande dinsdag en twee opties voor dagen waarop het niet echt uitkomt. Dan maar even bellen.
Gewoon afspraak maken en ergens op de dag binnen vallen, tijdstip maakt geen snars uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Net geprobeerd, maar ik kreeg een optie voor 7:45 aanstaande dinsdag en twee opties voor dagen waarop het niet echt uitkomt. Dan maar even bellen.
Als je andere postcodes uit je gemeente invult dan krijg je andere afspraakopties te zien, kan nog wel eens schelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik las het vanmiddag jaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.vn.nl/interview-hugo-de-jonge/
In VN vandaag ook weer een hallucinant interview met deze, excusez le mot, gek. Het ligt allemaal aan het virus en niet aan de overheid of aan hem. Mensen moeten minder kritiek op hem hebben. In het buitenland gaat het hetzelfde. We kennen de retoriek inmiddels.
Geschiedvervalsing noem je zoiets. Nog drie daagjes jongens…
Daarom helpt een vaccinatieplicht ook niet. Dat wordt dan alsnog verbonden aan 2g als controlemiddel.quote:
Als dat het enige is wat je wil hebben of toestaat, moet je de aangestelde astrologie wel tot waarheid maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Welke er wel continu naast zitten. En heel ver.
Zo'n adviesorgaan kan je toch werkelijk niet meer serieus nemen?
Met de Omikron-variant weten we wel spoedig of boosterdwang nodig is om een golf aan ziekenhuisopnames te voorkomen.quote:
Fout, het OMT geeft advies over gestelde vragen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Huh?
Het OMT moet juist wel kijken hoe de ontwikkelingen zijn van oa de omikron variant.
Want daarop word het advies gesteld. En de bijbehorende maatregelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |