En in BE dalen de IC's opnames nog steeds....quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En toevallig ziet hij dan weer niet dat al die 'zorgen' niet hebben geleid tot lockdowns.
Zorgvuldig! 2 weken mas.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:30 schreef popje het volgende:
[..]
Nog steeds onzekerheid over de ziekmakendheid? Dat lijkt mij inmiddels wel weerlegd...
Ik bepaal dat zelf ja net zoals ik zelf heb bepaald me te laten vaccineren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als het nodig is?
Maar wie gaat voor jou bepalen of dat nodig is?
Jij?
Waar dan op?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja want ik vaar blind op wat de regering zegt als ik aangeef dat ik het doe mocht het nodig zijn
Voor iedereen behalve Nederland uiteraard.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:30 schreef popje het volgende:
[..]
Nog steeds onzekerheid over de ziekmakendheid? Dat lijkt mij inmiddels wel weerlegd...
Ja daar snap ik ook niets van. Alsof ze de afgelopen week ogen en oren hebben gesloten voor wat er in het buitenland is gezegd en gepubliceerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:30 schreef popje het volgende:
[..]
Dan zet hij zichzelf soort van buitenspel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:33 schreef Kickinalfa het volgende:
Ernst kan zichzelf onsterfelijk maken door op zijn 1e persco de lockdown te stoppen
Vandaar dat ze het bij het WHO zelfs ook nog niet weten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:30 schreef popje het volgende:
[..]
Ja, dat bepaal ik zelf ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik bepaal dat zelf ja net zoals ik zelf heb bepaald me te laten vaccineren.
Wie bepaalt waarom jij dat niet doen?
Jij?
maandag is Ernst aan de beurt dan gaat Hugo niet het gras voor z'n voeten wegmaaien uiteraardquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja daar snap ik ook niets van. Alsof ze de afgelopen week ogen en oren hebben gesloten voor wat er in het buitenland is gezegd en gepubliceerd.
Nee?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het bij het WHO zelfs ook nog niet weten.
Dat kan hij ook. Hij bepaalt of hij het nodig vindt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, dat bepaal ik zelf ja.
En niet iemand anders die zegt dat het “nodig is”. Ik kan zelf die afweging maken.
Voor mij is het heel simpel. Ik ben misschien wel de enige hier die de ballen verstand heeft van het virus, alle medische onderzoeken die gedaan zijn en de bevindingen die uit deze onderzoeken zijn gekomen.quote:
Nee. Sees more evidence, dat zegt het OMT/de overheid hier ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee?
https://www.reuters.com/b(...)ry-tract-2022-01-04/
Je krijgt hier toch zo enorm de schurft van he.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
De Jonge: 'Volgend kabinet moet kijken of maatregelen afgeschaald kunnen worden'
Minister De Jonge wil niet vooruitlopen op of er ruimte is om de coronamaatregelen af te schalen. Dat zei hij voor het begin van de ministerraad vandaag.
"Ik verwacht van het OMT een duiding van de huidige situatie. De ziekenhuisopnames in landen waar ze begin december niet overgegaan zijn tot een lockdown lopen enorm op. De besmettingscijfers zijn vier keer zo hoog als in Nederland. Dus in de landen om ons heen, waar ze niet zulke strenge maatregelen hebben genomen, zie je dat de zorgen groot zijn."
"Bij ons hebben de maatregelen geleid tot een vertraging van de omikrongolf", zei De Jonge, "maar hoeveel ruimte er is, daar kan ik niet op vooruitlopen. De ziekmakendheid is grote onzekerheid van omikron. Welke ruimte er zal zijn is aan het volgende kabinet."
Ow god.... We zitten tot Maart met deze shit.
Corona zegt u? Ja, uhm, ik ben net nieuw op deze functie en heb nog een hoop in te lezen. Ik kom er op terug.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:33 schreef Kickinalfa het volgende:
Ernst kan zichzelf onsterfelijk maken door op zijn 1e persco de lockdown te stoppen
mwa, je maakt die afweging net als hij, dat je het kan is een recht maar heeft niets met kennis erover te makenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, dat bepaal ik zelf ja.
En niet iemand anders die zegt dat het “nodig is”. Ik kan zelf die afweging maken.
Is diegene je werkgever? Of was dat een andere user?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Voor mij is het heel simpel. Ik ben misschien wel de enige hier die de ballen verstand heeft van het virus, alle medische onderzoeken die gedaan zijn en de bevindingen die uit deze onderzoeken zijn gekomen.
Ik mis dus al de kennis die het merendeel van de mensen hier wel schijnbaar heeft.
Dus mijn oplossing is simpel: ik luister naar iemand in mijn omgeving die er daadwerkelijk verstand van heeft zonder belangen te hebben bij het wel of niet vaccineren. Wat hij doet doe ik ook.
Zelf het vaccin pakken op dit moment: ja.
Mijn kind laten vaccineren: nee.
Also WHOquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee?
WHO sees more evidence that Omicron causes milder symptoms
Ja die bron kwam ik ook tegen . maar er is natuurlijk een verschil tussen 'mild' en 'milder'.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Also WHO
Covid: Deadly Omicron should not be called mild, warns WHO
The World Health Organization (WHO) has warned against describing the Omicron variant as mild, saying it is killing people across the world.
https://www.bbc.com/news/world-59901547
Goh. Griep, diabetes, auto's en diarree zijn ook "killing people across the world".quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Also WHO
The World Health Organization (WHO) has warned against describing the Omicron variant as mild, saying it is killing people across the world.
Beetje een vreemde constatering aangezien je dan bijna geen enkele ziekte mild kan noemen. Uiteindelijk gaan er altijd wel een x aantal mensen dood aan een bepaalde ziekte.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Also WHO
Het is vooral wat semantisch geluld in de ruimte. Er gaan wereldwijd mensen aan dood -> het is niet mild.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja die bron kwam ik ook tegen . maar er is natuurlijk een verschil tussen 'mild' en 'milder'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |