SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Gewoon goedkoop want ik heb roze mesjes met zo'n schuimdingetje erop of wat hij net ook zei, geen idee hoe dat heet maar dat miste hij bij dit mesje en dacht daarom dat het niet kon werken.quote:
hebben ze een onderzoek naar gedaanquote:
Een librastrip.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon goedkoop want ik heb roze mesjes met zo'n schuimdingetje erop of wat hij net ook zei, geen idee hoe dat heet maar dat miste hij bij dit mesje en dacht daarom dat het niet kon werken.
De hoek staat anders,schaamhaar is stugger.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze een onderzoek naar gedaan
is hetzelfde
maar mopquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hoek staat anders,schaamhaar is stugger.
Ja echt hequote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar mop
de meesten gebruiken ze voor de benen
precies, Brazilian wax all the way, vraag maar aan Gracequote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar mop
de meesten gebruiken ze voor de benen
Tuurlijk. Allemaal hetzelfde, maar marktonderzoek wees uit dat je één doelgroep kunt uitknijpen. Dus je maakt het handvat roze, verzint en verhaaltje dat een vrouwenhuid superspeciaal is en daarom echt iets héél anders nodig heeft, verandert verder alleen de naam... en maakt het 3x zo duur. PROFIT!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze een onderzoek naar gedaan
is hetzelfde
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk. Allemaal hetzelfde, maar marktonderzoek wees uit dat je één doelgroep kunt uitknijpen. Dus je maakt het handvat roze, verzint en verhaaltje dat een vrouwenhuid superspeciaal is en daarom echt iets héél anders nodig heeft, verandert verder alleen de naam... en maakt het 3x zo duur. PROFIT!
die bleekt ook vast haar poepertquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
precies, Brazilian wax all the way, vraag maar aan Grace
Bij mannen doen ze dat met kleding.quote:
Die van mij zijn niet duur hoor, wel roze uiteraard maar met zo'n librastrip dus. Ken ook zeggen dat die van mannen dus speciaal zijn omdat baardharen anders zijn dan schaamharen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk. Allemaal hetzelfde, maar marktonderzoek wees uit dat je één doelgroep kunt uitknijpen. Dus je maakt het handvat roze, verzint en verhaaltje dat een vrouwenhuid superspeciaal is en daarom echt iets héél anders nodig heeft, verandert verder alleen de naam... en maakt het 3x zo duur. PROFIT!
een vrouwen polo voor 15 euro???quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Bij mannen doen ze dat met kleding.
Vrouwenpolo: 15 euro
Mannenpolo: 128 euro!
Dit verhaaltje heb ik wel eens gehoord via een app, klonk toch anders toen. Komt door het Vlaams denk ik en hij gaat te snel.quote:
Ja man. Zalando, Wehkamp, enz enz staan er vol mee. Weet niet of het precies 15 euro is, maar weet wel dat ik voor één kledingstuk ongeveer hetzelfde betaal als voor de lentecollectie van m'n vriendin.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
een vrouwen polo voor 15 euro???
jij moet zeker Tommy polo's hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja man. Zalando, Wehkamp, enz enz staan er vol mee. Weet niet of het precies 15 euro is, maar weet wel dat ik voor één kledingstuk ongeveer hetzelfde betaal als voor de lentecollectie van m'n vriendin.
En da's nie eerlijk ooooooh neeee!
[ afbeelding ]
Hij heeft letterlijk papier aan z'n gezicht hangen tegen het bloeden...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:09 schreef ChocoFan het volgende:
Salar is nog steeds aan het scheren. Ik zie nog geen wondjes dus gaat wel goed geloof ik.
Hij heeft zijn hals al open gehaaldquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:08 schreef ChocoFan het volgende:
Nu doet Sercan een ontspanningsoefeningetje met ze.
Ik val dan standaard in slaap,schijnt de ultieme ontspanning te zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
ik ga de volgende keer mee doen
wordt er zowaar zen van
oh nee
nu val ik naar de grond
laat maar
Oh lol is dat het, dacht dat het nog zeep was.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij heeft letterlijk papier aan z'n gezicht hangen tegen het bloeden...
hij heeft er best een prettige stem voorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik val dan standaard in slaap,schijnt de ultieme ontspanning te zijn.
Of Gaastra.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij moet zeker Tommy polo's hebben
Ben meer Boss, maar heb ook zat no-name polo's hoor. Dan is het verschil kleiner, maar nog steeds aanwezig. Kijk maar gewoon in een standaard kledingwinkel die dames én herenmode hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij moet zeker Tommy polo's hebben
voor 20 euro heb je niet veel bijzonders schatquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben meer Boss, maar heb ook zat no-name polo's hoor. Dan is het verschil kleiner, maar nog steeds aanwezig. Kijk maar gewoon in een standaard kledingwinkel die dames én herenmode hebben.
Ik wil ook gewoon jurkjes voor 20 euro kunnen kopen!![]()
Niet mijn merk.Vast omdat ik al ouder ben.quote:
dan had ze dat niet mee moeten nemenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:14 schreef Ebinas het volgende:
Kitty had zich graag anders gepresenteerd aan NL, dan dit (doelend op roze pak)
https://www.zalando.nl/dameskleding-jurken/?price_to=20&sale=truequote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor 20 euro heb je niet veel bijzonders schat
zwager koopt dat al jarenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet mijn merk.Vast omdat ik al ouder ben.
Ja, van die "harde, spannende BB" is tot nu weinig te zienquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:15 schreef freaky40 het volgende:
BB doet het maar weer eens rustig aan. Vorig jaar hadden ze vroeg in de ochtend hun eerste opdracht van de dag al gehad...
Ja maar, ja maar, ja maar.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan had ze dat niet mee moeten nemen
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:11 schreef mario390 het volgende:
volgens me zijn het nog
3 vrouwen te weinig
maar dat is allemaal in de uitverkoopquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/dameskleding-jurken/?price_to=20&sale=true
20 pagina's vol
Misschien niet het meest exclusief allemaal, maar is in elk geval ZAT keus!
Gewoon marketing.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, van die "harde, spannende BB" is tot nu weinig te zien
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, van die "harde, spannende BB" is tot nu weinig te zien
Ok? Dan is het toch nog steeds gewoon te koop voor die prijs? Ennuh, "uitverkoop" is net zoiets als "black friday" en "1+1 gratis". Bij Zalando is zo'n beetje alles constant in de uitverkoopquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat is allemaal in de uitverkoop
ik hou meer van echte winkelsquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok? Dan is het toch nog steeds gewoon te koop voor die prijs? Ennuh, "uitverkoop" is net zoiets als "black friday" en "1+1 gratis". Bij Zalando is zo'n beetje alles constant in de uitverkoop
Ik heb mooi wat polo`s van meest nautische merken.Maar draag ze weinig meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
zwager koopt dat al jaren
voordat het hip was
die is even oud als dat ik ben
Hoe gaat dat? Klinkt ingewikkelder dan Downiewolvenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:19 schreef spapaars het volgende:
Als dit zo door gaat verwacht ik dat binnen 3 dagen ze zakdoekje Leggen gaan spelen.
Als dat zo is, dan ga ik binnen 3 weken niet meer verlengenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:19 schreef spapaars het volgende:
Als dit zo door gaat verwacht ik dat binnen 3 dagen ze zakdoekje Leggen gaan spelen.
is ook al weer een beetje uitquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb mooi wat polo`s van meest nautische merken.Maar draag ze weinig meer.
Vorig jaar had Mies in BB Under Armour shirts,die zijn ook wel leuk.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:14 schreef Ebinas het volgende:
Kitty denkt dat haar lippen er vandaag vanaf vallen.
Doe haar tong maar mee dan
Is het ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe gaat dat? Klinkt ingewikkelder dan Downiewolven
Jij hebt kids die het weten.quote:
Ik zit er ook op te wachten, waarom toch altijd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:22 schreef Burner82 het volgende:
Hopen dat Kristoff ff uitschiet met de tondeuse
dat dusquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja .... gelukkig is Salar absoluut niet neurotisch over z'n haar.
ik denk dat hij compleet flipt als het mis gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:25 schreef Whuzz het volgende:
Ik zou "IK WAS HET!" in zijn haar scheren
Beete para maken enzo
Omdat we dat eerder hebben gezien bij iemand?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit er ook op te wachten, waarom toch altijd.
Ja maar ik weet niet meer bij wie, jij vast wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat we dat eerder hebben gezien bij iemand?
hij kan het wel geloof ikquote:
Liese bij Miche;quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet meer bij wie, jij vast wel.
Aike bij Joey.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet meer bij wie, jij vast wel.
wie was Aike?quote:
Ze moeten zelf brood bakken. Voor de rest krijgen ze wat basis dingen, kwark enzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
van wie krijgen ze nou ontbijt ? of moeten ze brood zelf maken ook? heb het nog niet meegekregen vandaar benieuwd erna
DGKquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:32 schreef Ireth het volgende:
Waar is het roze gevaar? Zie haar niet in de keuken?
aha dus net als vorig jaar savonds al klaar makenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze moeten zelf brood bakken. Voor de rest krijgen ze wat basis dingen, kwark enzo.
wie gooit de sleutel weg?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie gooit de sleutel weg?
op slot en lekker laten zitten daar
quote:
Denk het ja. Hangt af van hoeveel ze eten. Ik bak ook zelf brood. Twee broden in het weekend overdag, doen we een week mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha dus net als vorig jaar savonds al klaar maken
ze wilden kwarkbrood makenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:34 schreef Ebinas het volgende:
Huh denk toch geen brood.
Ze pakken nu appels
Kwarkbrood zouden ze maken. Hadden ze het gisteren over.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:34 schreef Ebinas het volgende:
Huh denk toch geen brood.
Ze pakken nu appels
FF kan datquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die ja, die was echt mega![]()
Wat leuk dat je die nog kon vinden
Dat zou kunnen jaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wilden kwarkbrood maken
misschien appeltje er door
voor wat meer smaak
is Utopiaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die ja, die was echt mega![]()
Wat leuk dat je die nog kon vinden
als ze allemaal hun eigen spullen hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heb het idee dat in deze editie de mannen ijdeler zijn dan de vrouwen.
Nog geen urenlange sminksessies gehad en bloed maskers. Een verademing.
Gesloten houding,dan zint haar iets niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
Kitty zit heel vaak met de armen over elkaar
doet ze heel veelquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gesloten houding,dan zint haar iets niet.
nou heeft andere betekenis hoor wel gesloten houding maar meer dat ze der eigen niet in haar kaart laat kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gesloten houding,dan zint haar iets niet.
KLopt idd, al was ik gister die verkleedpartij van de dames snel zat.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heb het idee dat in deze editie de mannen ijdeler zijn dan de vrouwen.
Nog geen urenlange sminksessies gehad en bloed maskers. Een verademing.
armen over elkaarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou heeft andere betekenis hoor wel gesloten houding maar meer dat ze der eigen niet in haar kaart laat kijken
Nee. Vera staat er al een uur.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:32 schreef Ireth het volgende:
Waar is het roze gevaar? Zie haar niet in de keuken?
Heb toch het idee dat deze meiden anders zijn. Zoey en Liese waren uren bezig elke dag.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze allemaal hun eigen spullen hebben
Zoals ik het volg doet ze dat ook voornamelijk zelf.Ze dacht zeker aanbeden te worden,en dat valt haar nogal tegen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
doet ze heel veel
en dan niet begrijpen dat ze buiten de groep valt
ik gok erop dat ze dacht de moeder van de groep te kunnen zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals ik het volg doet ze dat ook voornamelijk zelf.Ze dacht zeker aanbeden te worden,en dat valt haar nogal tegen.
cursusje lichaamstaalquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Wanneer mensen met hun armen over elkaar zitten, wordt dit snel gezien als een gesloten houding. ... Op dat moment heb je minder focus op je omgeving en kan je brein het daarom prettig vinden om de handen op beide armen te laten rusten. Dit voelt beschermend voor je borst en buik.
bron: google
Ik vraag me af of ze door heeft dat het tegenvalt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals ik het volg doet ze dat ook voornamelijk zelf.Ze dacht zeker aanbeden te worden,en dat valt haar nogal tegen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:44 schreef Ebinas het volgende:
T
[..]
Ik vraag me af of ze door heeft dat het tegenvalt.
Ze is enorm vol van zichzelf.
Denk meer dat ze het liefst nog meer aandacht heeft.
Kan haar niet genoeg zijn.
Ze zit te wachten om toe te slaan om het gesprek weer naar zichzelf toe te trekken
Ze zullen haar meer gebruiken (onbewust denk ik wel).quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok erop dat ze dacht de moeder van de groep te kunnen zijn
en alles wel te regelen
deze jongeren zijn niet zoals vorig jaar
Zoals onderbroeken en sokken wassen. Met de hand.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zullen haar meer gebruiken (onbewust denk ik wel).
Alles wat zij doet en regelt hoeven anderen niet te doen.
Lekker gemakkelijk
dat was vorig jaar wel zoquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zullen haar meer gebruiken (onbewust denk ik wel).
Alles wat zij doet en regelt hoeven anderen niet te doen.
Lekker gemakkelijk
Precies.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
erg gericht op ik ik ik
ze lijkt ook slecht te luisteren
Ja echt toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zoals onderbroeken en sokken wassen. Met de hand.
Ze zijn heel vindingrijk met vermaak en sport. Toch meer van het plezier hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was vorig jaar wel zo
maar zie er nu meer die ook graag wat willen doen
en niet de hele dag willen hangen
Hoorde Kitty gister zeggen dat ze 3 a 4 kilo kwijt was.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
Tobias is afgevallen
en vera ook
ik zie bij Kitty nog niks
dat gokt ze?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoorde Kitty gister zeggen dat ze 3 a 4 kilo kwijt was.
Druppel op gloeiende plaat wel![]()
Ik heb ze helaas nog niet aan een vleeshaak zien hangen, dus ik denk van wel.quote:
Zal best hard kunnen gaan. Wel eiwitrijk eten, maar verders weinig koolhydraten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
Tobias is afgevallen
en vera ook
ik zie bij Kitty nog niks
Ja dat lubbert wel uitquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:51 schreef greysbones het volgende:
kitty denkt van wel
ze merkt het aan het roze pak(dat ze al 6 dagen aan heeft)
Fab5quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het schijnt dat Miss Kutty vorig jaar de Fab5 behoorlijk heeft lastig gevallen. Naomi kende haar zelfs van de vele berichten die ze haar stuurde.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zal best hard kunnen gaan. Wel eiwitrijk eten, maar verders weinig koolhydraten.
Bij mij werken streams altijd andersom.
Uit verveling ga ik denken aan eten, en al helemaal als ik ze met eten bezig zie.
Gister kreeg ik ineens trek in pannenkoeken
Kom maar op met die berichten danquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het schijnt dat Miss Kutty vorig jaar de Fab5 behoorlijk heeft lastig gevallen. Naomi kende haar zelfs van de vele berichten die ze haar stuurde.
echt he, al is dat nog een gezonde trekquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik krijg nu zin aan appeltjes en kiwi
mooi steekje hequote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:53 schreef Burner82 het volgende:
Tobias negeert Kutty keihard: We doen het gewoon zoals jij het wilt Vera, jij bent aan het bakken.
Dat is wel logisch. Tobias is verliefd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:53 schreef Burner82 het volgende:
Tobias negeert Kutty keihard: We doen het gewoon zoals jij het wilt Vera, jij bent aan het bakken.
Ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ff de uitzending terug te kijken.. als de geheime opdracht van Nawal en Salar slaagt verdienen ze 2500 euro.
Is het geheimhouden van het nomineren de opdracht ???
Ik wissel gelijk van stream.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
Vera wil olie op het bakpapier
kitty vind dat het niet hoeft
Tobias zegt
we doen het zo als jij het wil
ja ze heeft geen andere kleren toch dat pak zal ze wel van Grace hebben geleend en dat zal vast enige wezen wat ze pastquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:51 schreef greysbones het volgende:
kitty denkt van wel
ze merkt het aan het roze pak(dat ze al 6 dagen aan heeft)
Ah tnx!quote:
Als Vera het had gezegd was er een probleem geweestquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:53 schreef Burner82 het volgende:
Vers brood, goede olijfolie en dan wat korrels zeezout... is heerlijk!quote:
maar toch hoeft het nietquote:
Misschien wil ze er wel een bepaalde smaak of textuur aan toevoegen zo... jij bent de kok niet hèquote:
Het is haar eigen pak, ze mocht samen met Dimitri 1 klein koffertje vullen uit de koffers van alle bewoners.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ze heeft geen andere kleren toch dat pak zal ze wel van Grace hebben geleend en dat zal vast enige wezen wat ze past
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien wil ze er wel een bepaalde smaak of textuur aan toevoegen zo... jij bent de kok niet hè
aha ok ja dat heb ik gemist, waarom dan niet meer kleren en schoenen gepakt, want net buiten zegt ze dat ze die ook niet heeft, dan erg dom hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is haar eigen pak, ze mocht samen met Dimitri 1 klein koffertje vullen uit de koffers van alle bewoners.
WIe is Koos?quote:
Kitty en Dimitri werden samen naar de gameroom geroepen en daar stonden de koffers van alle bewoners en 1 lege kleine koffer. Ze mochten uit alle koffers spullen halen maar alles moest wel in die ene lege koffer passen. Ze hadden dus maar beperkte ruimte.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok ja dat heb ik gemist, waarom dan niet meer kleren en schoenen gepakt, want net buiten zegt ze dat ze die ook niet heeft, dan erg dom hoor
nee zij gokt op dimoquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze zijn lekker aan het bonden Veertje en Tobi.
oh ja maar mochten niet uit eigen koffer dacht ik toch ookquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kitty en Dimitri werden samen naar de gameroom geroepen en daar stonden de koffers van alle bewoners en 1 lege kleine koffer. Ze mochten uit alle koffers spullen halen maar alles moest wel in die ene lege koffer passen. Ze hadden dus maar beperkte ruimte.
Zat in de eerste aflevering.
die wil veertje ook wel even voor zichzelfquote:
Met 1 komen ze er nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:14 schreef freaky40 het volgende:
Zaterdag komt de psycholoog aldus Grace.
jja maar wat kan ze er aan doen dan, ze heeft niets andersquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:17 schreef WickyChicky het volgende:
Dat kitty vandaag weeeeer rondloopt in dat roze zweetpak is gewoon beyond nasty. Kan t echt niet begrijpen. Wdat zal echt stinken ondertussen. Ik denk dat binnen nu en 2 dagen andere bewoners haar pak willen wassen
neeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
weeeeeeeeeeeel zei
ziiiiijjjjjjjjjjjj
Ik welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:18 schreef BB-King het volgende:
Nawel heeft nog nooit een man gedaan.
O ze bedoelt met haar knippen.
de kleding waarmee ze binnen kwamquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jja maar wat kan ze er aan doen dan, ze heeft niets anders
En een badjasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
de kleding waarmee ze binnen kwam
ja weet niet wat ze aan heeft maar is dat niet te feestelijk dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij niet alleen hoor...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:17 schreef WickyChicky het volgende:
Dat kitty vandaag weeeeer rondloopt in dat roze zweetpak is gewoon beyond nasty. Kan t echt niet begrijpen. Wdat zal echt stinken ondertussen. Ik denk dat binnen nu en 2 dagen andere bewoners haar pak willen wassen
Die bewaart ze voor de finalequote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
naakt onder badjas lijkt me ook niets hahhaquote:
nee maar de rest zit in de maat van Grace dus die lenen van haar allesquote:
Euhm, Dr is vast wel iemand met een oversized tshirt en joggingbroek. Desnoods zou ik me in een deken laken gaan wikkelen om dat ding te wassen. Ze hebben vast wel 'n schaar daar, dit kan echt niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
naakt onder badjas lijkt me ook niets hahha
Ondergoed mag ook hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
beter dan 6 dagen dezelfde kleren aan dag en nachtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja weet niet wat ze aan heeft maar is dat niet te feestelijk dan?
Dat was zo'n glitterjurk, ze noemde het gisteren "een vlag op een strontschuit" als ze die nu weer aan zou doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want zonder make up kan dat nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat was zo'n glitterjurk, ze noemde het gisteren "een vlag op een strontschuit" als ze die nu weer aan zou doen.
oh ok ik zeg niets meer haha dit ook niet meegekregen moesten ze die kleren weer niet inleveren dan maar dan heb ik niets gezegd, ik moet er nog echt helemaal goed inkomen, met wat wie wel heeft en nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter dan 6 dagen dezelfde kleren aan dag en nacht
en ze hebben ook sportkleding
de rest trekt deze broeken ook aan
maar Kitty weigert dat want dat was voor de proeven
Ohneee he, ze zal toch niet al 'n week hetzelfde ondergoedje aanhebben tochquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat was een feestjurk zei zequote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wilde het net gaan terugzoekenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:26 schreef Tourniquet het volgende:
Hier kwam Kitty mee binnen. Roze pak is ook al te zien in haar koffer.
[ afbeelding ]
hahahha bovenaan, ze oogt wel dikker hier vind ikquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:26 schreef Tourniquet het volgende:
Hier kwam Kitty mee binnen. Roze pak is ook al te zien in haar koffer.
[ afbeelding ]
Ohneee he, ze zal toch niet al 'n week hetzelfde ondergoedje aanhebben tochquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dag en NACHT?!?!? Ja echt? Trekt ze het snachts niet uit😳😳😳 was me helemaal niet opgevallen, what the heckquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter dan 6 dagen dezelfde kleren aan dag en nacht
en ze hebben ook sportkleding
de rest trekt deze broeken ook aan
maar Kitty weigert dat want dat was voor de proeven
ze slaapt er in jaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:28 schreef WickyChicky het volgende:
[..]
Ohneee he, ze zal toch niet al 'n week hetzelfde ondergoedje aanhebben toch
[..]
Dag en NACHT?!?!? Ja echt? Trekt ze het snachts niet uit😳😳😳 was me helemaal niet opgevallen, what the heck
Ligt bovenaan omdat ze het in het quarantainehotel ook al aan had.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hahahha bovenaan, ze oogt wel dikker hier vind ik
jaaaaaaaaaa juistemquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ligt bovenaan omdat ze het in het quarantainehotel ook al aan had.
Het zit strakker dan de 1e huidquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:31 schreef WickyChicky het volgende:
[..]
Tis misschien d'r 2e huid, anders wordt 't dat nog wel
Heb 'm gewoon 2 x teruggespoeld.quote:
Of lamp?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:32 schreef spapaars het volgende:
Zie een soort van scherm hangen, of spiegel.
[ afbeelding ]
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Heb 'm gewoon 2 x teruggespoeld.![]()
Zo leuk!
Kristof moet blijvenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:30 schreef BB-King het volgende:
Kristof is van alle markten thuis.
Legt nu ook al uit hoe het universum in elkaar steekt.
Nu idd in interessante gesprekkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik hou van dit soort gesprekken.
Lampquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:32 schreef spapaars het volgende:
Zie een soort van scherm hangen, of spiegel, of lamp.
[ afbeelding ]
nee zij doet hem de oogendingensquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Het altijd betrouwbare Scanman-topic gecheckt. Conclusie: onwaar
Ben ik nou de enige die het zo erg vind , dat ze zo gepest wordt? verschrikkelijk, ook voor haar Fam en zoons, die dit zien, walgelijk gewoon .quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Had ik al toegevoegdquote:[idmg]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 7 januari 2022 12:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of lamp?
Je UI.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
Kristof heeft een behoorlijke algemene kennis
daarom mijn vraag dusquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het zo erg vind , dat ze zo gepest wordt? verschrikkelijk, ook voor haar Fam en zoons, die dit zien, walgelijk gewoon .
Sercanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:37 schreef mario390 het volgende:
is dat salar bij nawel
of de andere belgse gockel?
Meeste (aardrijkskunde) leraren hebben wel een aardige algemene kennis.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
Kristof heeft een behoorlijke algemene kennis
wat is een gockel?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:37 schreef mario390 het volgende:
is dat salar bij nawel
of de andere belgse gockel?
u zijt aardrijkskunde leraar?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meeste (aardrijkskunde) leraren hebben wel een aardige algemene kennis.
Nobody is perfect...quote:
even de juiste tijd erbij en taggen dan komt het goedquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:38 schreef D. het volgende:
Weer een momentje voor @:DGK_Tegengas
Maar heb 'm nog niet gezien hier
ja weet ik ,ik weet somiges van liesequote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:38 schreef GayGuy het volgende:
Sercan woont bij Lisse in de buurt, en kent haar persoonlijk. Ook hebben een hoop kandidaten van dit seizoen zich ook opgegeven voor het vorrige seizoen
Salar spreekt perfect Nederlandsquote:
Taggen deed ik net, en hij kon lezen dat het net zo'n 9 minuten gelden wasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
even de juiste tijd erbij en taggen dan komt het goed
Nee, geschiedenis, lang geleden (niet afgemaakt trouwens...)quote:
Wou ik net zeggen maar komt vast goed. Kijkt vast later en ziet dit berichtje hopelijk wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:38 schreef D. het volgende:
Weer een momentje voor @DGK_Tegengas
Maar heb 'm nog niet gezien hier
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:40 schreef D. het volgende:
[..]
Taggen deed ik net, en hij kon lezen dat het net zo'n 9 minuten gelden was
misschien werkt hij wel overdag....quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:40 schreef D. het volgende:
[..]
Taggen deed ik net, en hij kon lezen dat het net zo'n 9 minuten gelden was
Ze hebben allebei de ander genomineerdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:40 schreef spapaars het volgende:
Doen ze het erom?
2 Judassen, en 2 genomineerden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hou ik ook van geschiedenisquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, geschiedenis, lang geleden (niet afgemaakt trouwens...)
Ik weet ook niet meer dan dat het net zo'n 9 minuten geleden wasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als je de exacte tijd er bij zet
is dat voor DGK een stuk makkelijker
Dat was vorig jaar 1 van de opdrachten...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:42 schreef Benny het volgende:
Hoe lang gaat het duren voor ze door hebben dat ze wel zelf een Big Brother lied kunnen schrijven?
Ik hoop iedere keer weer dat ze zich daar niet tot verlagenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:42 schreef Benny het volgende:
Hoe lang gaat het duren voor ze door hebben dat ze wel zelf een Big Brother lied kunnen schrijven?
heeft niet nawel hemquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar spreekt perfect Nederlands
en Sercan vlaams
Het zijn nogal zingende figuren. Dus ik vrees het ergste voor jequote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop iedere keer weer dat ze zich daar niet tot verlagen
Nee Saral heeft Sercan genomineerdquote:
Heb mijn berichtje aangepast dus komt vast goedquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:42 schreef D. het volgende:
Ik weet ook niet meer dan dat het net zo'n 9 minuten geleden was
Jullie hadden het erover toen het al geweest was
Ik houd rekening met het ergstequote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Het zijn nogal zingende figuren. Dus ik vrees het ergste voor je
Of allemaal alleen een roze pak aanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:45 schreef King_Merc het volgende:
Als ze in de gameroom staan , alle kleren weghalen XD
okequote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Saral heeft Sercan genomineerd
Nawel heeft Kristof genomineerd
"Beste bewoners, de nominaties hebben jullie te danken aan Nawal en Salar, fijne lunch"quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Ja, het is tijd voor actie. Hopelijk moeten Salar en Nawel zometeen hun secret mission onthullen.
Nou, het is net als vorig jaar erg droog daar dus het kan zijn dat ze de airco wat kouder hebben gezet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:48 schreef Benny het volgende:
Is het koud daarbinnen? Ik zie ze telkens met de jas aan binnen
Gewoon de beelden laten zien.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Beste bewoners, de nominaties hebben jullie te danken aan Nawal en Salar, fijne lunch"
Zoiets kan wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |