Mwoa homovriendelijk… Krijg in de SC wel het gevoel alsof we in een specifiek gesoleerd land zijn in de buurt van Japanquote:Op maandag 10 januari 2022 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig is de VBL SC zeer homovriendelijk
Graag wat specifieker.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mwoa homovriendelijk… Krijg in de SC wel het gevoel alsof we in een specifiek gesoleerd land zijn in de buurt van Japan
Ga gewoon die prik halen, oetlul.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben je als boosterweigeraar ook een wappie? #dtv
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga gewoon die prik halen, oetlul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beeld zag je ook op IC tijdje terug toch? Geen idee hoe dat nu ligt.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:39 schreef Tarado het volgende:
wat me opviel bij de GGD gisteren was een giga rij voor het testen met voornamelijk allochtone medelanders en in de prikstraat geen rij en geen enkele allochtoon, het leek wel apartheid
Bij de RAI ook niet bij het prikken maar nam aan dat zij meer in Nieuw-West en Zuid-Oost gaan prikken. Testen niet op gelet.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:39 schreef Tarado het volgende:
wat me opviel bij de GGD gisteren was een giga rij voor het testen met voornamelijk allochtone medelanders en in de prikstraat geen rij en geen enkele allochtoon, het leek wel apartheid
Voelt toch een beetje als een chihuahua die aan het blaffen is ditquote:Op maandag 10 januari 2022 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beetje. Als je wil kun je dan ook een paar kanjerklappen krijgen ja.
Gewoon iets Aziatisch.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hier stond denk ik iets ordinair
Doorgestuurd naar @:karina @:mortaxx zoeken jullie het maar uit
Ik las een paar weken terug dat dit nog zo was, @Lenny_Leonard weet hier meer over.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beeld zag je ook op IC tijdje terug toch? Geen idee hoe dat nu ligt.
Ik ben al 4 weken met verlof maat. Geen idee hoe het nu is.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las een paar weken terug dat dit nog zo was, @:Lenny_Leonard weet hier meer over.
Dit kan niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben al 4 weken met verlof maat.
Wil jij dat we allemaal dood gaan ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben al 4 weken met verlof maat. Geen idee hoe het nu is.
Maar daarvoor wel opvallend veel allochtonen ja.
en dat heeft dan wat verantwoordelijkheden bij een bankquote:Op maandag 10 januari 2022 15:09 schreef Coco het volgende:
Boomer @:Caland heeft weer een dramaandag
De voedselbank of de kledingbank?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en dat heeft dan wat verantwoordelijkheden bij een bank
OPEN JE OGEN MENSEN!!
de bank van je moederquote:Op maandag 10 januari 2022 15:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De voedselbank of de kledingbank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |