Is dat de vrouw van Peter?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:18 schreef KingRoland het volgende:
Banaan pannenkoek in de albert heijn gezien
op twitter mag kanker dus welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
Rob gaat er met gestrekt been in.
[ twitter ]
Dit had ook gewoon op Trustpilot gekundquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wie is dat hier dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vermoed dan dat het een user is die ik niet ken, want de hint zegt me niks.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er staat een vrij grote hint onder die tweet.
@Duveldrinkerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vermoed dan dat het een user is die ik niet ken, want de hint zegt me niks.
Benieuwd naar jouw kop. Zal ook niet best zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Even opgezocht. Is ook wel een kanjer van een tosti.
@Cocoquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Systeemnotificatie
07-01-2022 @ 18:40:05
Je premium account (abo) verloopt op 14-01-2022 18:38. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:03 schreef onlogisch het volgende:
Een week onderweg in het dodentopic @:AFCNiels en de eerste punten zijn gescoord.Het jaar is nog jong, die Bassie zal toch een keer gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ik had het eigenlijk over zijn forum gedrag, niet over zijn looks.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd naar jouw kop. Zal ook niet best zijn.
Graag pics voor @Bluedisplayquote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over zijn forum gedrag, niet over zijn looks.
Overigens ben ik een ongelooflijke knappe vent. Ongelooflijk dat je daar aan twijfelt.
Koekoekquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd naar jouw kop. Zal ook niet best zijn.
Waarvan aktequote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |