Ja, mijn wederhelft stond in de file daardoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
Gisteren met een helicopter van de snelweg geplukt.
Het was de vraag van Rosanne toen ze snel de nul naderde.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:26 schreef SunChaser het volgende:
Het is wel eens gebeurd dat er iemand nul punten had, dan krijgen ze er alledrie 20 bij
Toch vooral bekend van Expeditie Robinson tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:22 schreef Kanaroe het volgende:
Wie?
Joekie Kempees??
Philippe praat soms zo binnensmonds
Liep je er langs ofzo, of ben je er speciaal naartoe gereist?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik ben bij zijn graf geweest, en als je de Doors niet kent, mag je niet winnen!
Anders geef je haar extra views op haar site, dat zal haar leren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het altijd beter weten. Zelfs op Twitter ging ze nog verdedigen waarom ze het foute antwoord gaf. Oooh, meid, stop daar toch mee.
Ja weet ik maar ik denk geef t antwoord evenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Het was de vraag van Rosanne toen ze snel de nul naderde.
Ah okee, bedankt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch vooral bekend van Expeditie Robinson tegenwoordig
Helaas ook van hard doorrijden op de uitvalweg van de autosnelweg.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch vooral bekend van Expeditie Robinson tegenwoordig
Misschien kan je die vraag beter stellen in het subforum 'films en series' in het topic: 'ik zoek de titel van een film of serie'.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:55 schreef lytsewiete het volgende:
Ik zoek een programma waarin de slapstick salad uit laurel and hardy wordt gebruikt. Wellicht weet iemand van de slimste mensen het hier?
Oh, dat heb ik dan weer gemistquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas ook van hard doorrijden op de uitvalweg van de autosnelweg.
Niks gemist, kutmuziek.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Donderdag dus onverwachts Jan rot terug als kandidaat
quote:Hoewel de spelregels voorschrijven dat kandidaten maar eenmaal mogen deelnemen, maakte omroep KRO-NCRV een uitzondering
Daar loopt het ook al veel langer toch?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sowieso stomme spelregel dat je maar 1x mag meedoen. In België hebben sommigen al 3x meegedaan.
Nou In NL zitten we bijna aan t zelfde aantal seizoenen omdat we hier met 2 seizoenen per jaar spelen en in belgië maar 1quote:Op maandag 10 januari 2022 11:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar loopt het ook al veel langer toch?
Ah okéquote:Op maandag 10 januari 2022 11:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou In NL zitten we bijna aan t zelfde aantal seizoenen omdat we hier met 2 seizoenen per jaar spelen en in belgië maar 1
De enige Yuki die ik ken is een Japanse coureur.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:41 schreef Kanaroe het volgende:
Okee, ik ken em niet Yuki
Zijn bandje ook niet...
Wel KrissKross uit de V.S. ooit
Ken ik ook nietquote:Op maandag 10 januari 2022 20:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
De enige Yuki die ik ken is een Japanse coureur.
Topicreeks: Twee voor twaalfquote:
Yuki/Yuuki Is ook een Japanse naam.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:53 schreef Kanaroe het volgende:
Hij heeft wel een beetje een Japanse oogopslag, die Yuki
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Yuki/Yuuki Is ook een Japanse naam.
Die heb ik nog eens ontmoet op een wetenschapsnacht of zoiets, toen kon je echte mensen ontmoeten.quote:
Ja, daarom.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Yuki/Yuuki Is ook een Japanse naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |