Ze was de mol in 2006, een heel gedenkwaardig jaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:43 schreef Kanaroe het volgende:
Helleu!
Milouska vind ik sympathiek, of ze er iets van bakt.........dat gaan we zien!
Ah, de Mol kijk ik nooit, bedanktquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ze was de mol in 2006, een heel gedenkwaardig jaar.
In dat jaar won Frédérique Huydts, ze was genezen van kanker. Maar terwijl het uitgezonden werd, stierf ze aan kanker. Ze had verzocht alles gewoon uit te zenden, en een boodschap ingesproken voor de laatste live-uitzending.quote:
Ach, wat treurig.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:50 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
In dat jaar won Frédérique Huydts, ze was genezen van kanker. Maar terwijl het uitgezonden werd, stierf ze aan kanker. Ze had verzocht alles gewoon uit te zenden, en een boodschap ingesproken voor de laatste live-uitzending.
Ik ook niet. Ik kijk amper tv, behalve journaal, Little house on the prairie en dit. Het valt me altijd wel op dat deelnemers nooit geografische kennis hebben.quote:
Sowieso die kleuterschoolvragen zijn al te veel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:53 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kijk amper tv, behalve journaal, Little house on the prairie en dit. Het valt me altijd wel op dat deelnemers nooit geografische kennis hebben.
Little house on the prairie! Net nog gezienquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:53 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kijk amper tv, behalve journaal, Little house on the prairie en dit. Het valt me altijd wel op dat deelnemers nooit geografische kennis hebben.
Met die lieve non.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
100, dat is ons wel ingepeperd. Al zijn die interviews met 100-jarigen (andere/ook 100-jarigen) wel heel interessant.
Ik heb de boeken vroeger gelezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Little house on the prairie! Net nog gezien
Toen was dit al opgenomen vrees ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
Gisteren met een helicopter van de snelweg geplukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |