SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik hoorde het al. En daarna hoorde ik dat het Get Off was, maar had geen idee meer van wie.quote:
Bij het wollen dekbed natuurlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
We luisteren wel mee hoor, maar even met ons hoofd ergens anders
OK, wel of niet aanstaan maakt me persoonlijk niet uit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar die staat uit bij Fok
Bij 1 van de k*tkinderenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij het wollen dekbed natuurlijk.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee mijn oren werden net verkracht
Niet te bang zijn. Je zat weer goed.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:03 schreef livelink het volgende:
Boney M. toch? Ik durf niet meer zo goed.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Aretha Franklin - Save A Little Prayer
quote:
Dat heb ik niet gehoord.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Hier zit het zelfde baslijntje onder als bij Monsieur Cannibale…
Ik doe even normaal meequote:
Bijna….quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:12 schreef MadMaster het volgende:
He kleine meid, met je kinderfiets…
Volg je BB al een beetje just me? Ik moet er nog een beetje inkomen.quote:
Jep maar ik mag van mezelf niet teveel kijken anders hang ik de hele tijd achter de laptopquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Volg je BB al een beetje just me? Ik moet er nog een beetje inkomen.
Als het over 'break the rules' gaat is just me van de partij.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het over 'break the rules' gaat is just me van de partij.
Ik laat me af en toe gaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het over 'break the rules' gaat is just me van de partij.
Je wil hem niet beter leren kennen? Of gaat het om American Idiot?quote:
Dat ging over het vorige nummer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wil hem niet beter leren kennen? Of gaat het om American Idiot?
Nee dat was wel een fijn nummerquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wil hem niet beter leren kennen? Of gaat het om American Idiot?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:29 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel, maar dan houdt het verder wel weer op.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:30 schreef livelink het volgende:
Dit is iets Nederlands. Sanne Hans met Nielson.
Kom jij nooit op straat?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh god, is dat weer in de mode, zulke outfits?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh god, is dat weer in de mode, zulke outfits?
Ik zie hier altijd eenheidsworst: fiets met krat voorop, donker jack, sluik haar, skinny met gaten en blote enkels. In de winter aangevuld met een enorme sjaalquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom jij nooit op straat?
Momenteel is het er wel wat frisjes voor…
Oh, ik dacht echt dat Rihanna wasquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor het niet herkennen van Dua Lipa…
Ik heb Mary al een tijdje niet meer gesproken…quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij haar love?
Laat het mw MM niet horen.
[ afbeelding ]
Hij heeft kennelijk haast…quote:We bezorgen je pakketje vandaag tussen: 21:38 - 22:08
It’s the final countdown! Na 10 adressen komen we jou blij maken met je bestelling
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:53 schreef livelink het volgende:
Waren we nog maar met 15 miljoen mensen.
Dat kun je wel zeggen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zag het gisteren live gebeuren bij Kaag.
Wat een idioot…
Tja, knettergek en gevaarlijk, zo iemand.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zag het gisteren live gebeuren bij Kaag.
Wat een idioot…
daar zijn er gewoon teveel vanquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, knettergek en gevaarlijk, zo iemand.
Dat wijf van Onrecht TV spant hem voor haar karretje en speelt de vermoorde onschuld.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, knettergek en gevaarlijk, zo iemand.
quote:
ik denk dan ook wel waar zij we in godsnaam in beland ?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wijf van Onrecht TV spant hem voor haar karretje en speelt de vermoorde onschuld.
Nog veel enger…
Die wordt ook nog wel opgepakt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wijf van Onrecht TV spant hem voor haar karretje en speelt de vermoorde onschuld.
Nog veel enger…
'We' nergens, sommigen hebben nu een uitlaatklep…quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dan ook wel waar zij we in godsnaam in beland ?
dan moeten ze hun klep houdenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'We' nergens, sommigen hebben nu een uitlaatklep…
misschien kan die ene kikker in haar karretje in De Efteling opgenomen wordenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, maar dit soort types zijn gewoon de weg kwijt…
Als er dan toch iets afgetuigd moet worden…quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:02 schreef livelink het volgende:
Het zit er al weer op. Ik heb weer wat energie (voor het eerst deze week) en ga nu dan maar eindelijk de kerstboom aftuigen.
en ik ga de stalletjes opruimenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:02 schreef livelink het volgende:
Het zit er al weer op. Ik heb weer wat energie (voor het eerst deze week) en ga nu dan maar eindelijk de kerstboom aftuigen.
Aftuigen, wat een goed ideequote:Op donderdag 6 januari 2022 21:02 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er dan toch iets afgetuigd moet worden…
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:31 schreef livelink het volgende:
Kerstboom is het huis uit; alles gestofzuigd en gedweild. Klaar met de feestdagen! Tot volgend jaar maar weer en dan stiekem in juni/juli nog af een toe een kerstliedje kijken en een kerstfilm kijken.
Niet jouw sollicitatie gesprek hoop ik dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 05:58 schreef Rafeiro het volgende:
Moggûh Melting.
Ik liep ooit in juli kerttliedjes te zingen terwijl er een solicitatiegesprek gaande was.
Dat was wel wat awkward. Had ik niet door dus
Nee was in de kelder van de supermarkt (magazijn).quote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet jouw sollicitatie gesprek hoop ik dan.
En goedemorgen.
Ja, ik heb gemerkt dat Kerst alleen leuk is als je echt ontspannen bent. En dan in de zomervakantie als er geen schoolstress is en het ook vaak rustig is op het werk heb ik ineens zin in Kerst. En dan is het leuk om gewoon een Kerstfilm te kijken.quote:
Ik word altijd heel vrolijk als ik kinderen bijvoorbeeld Sinterklaasliedjes hoor zingen in de zomer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee was in de kelder van de supermarkt (magazijn).
Maar daar zat dus ook het kantoor van de bedrijfsleidster.
Kreeg wel beetje schaamrood op de wangen zeg maar.
Is ook wel lekker luchtig. was toen 20 oid gok ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik word altijd heel vrolijk als ik kinderen bijvoorbeeld Sinterklaasliedjes hoor zingen in de zomer.
Goedemorgen livelink.quote:
Ik hoop het ook. Mijn horloge vertelt me elke dag dat ik weer slechter en korter heb geslapen dan de vorige dag. Ik ben wel toe aan het weekend.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Ik hoop dat je nog wat energie van gisterenavond hebt bewaard om de laatste werkdag van deze week door te komen.
Ga je dit weekend dan ook wel een beetje energie tanken?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Mijn horloge vertelt me elke dag dat ik weer slechter en korter heb geslapen dan de vorige dag. Ik ben wel toe aan het weekend.
quote:
Ja, dat is wel de bedoeling. Te beginnen met wandelen. Want deze werkweek ben ik nauwelijks buiten geweest. En al helemaal niet in daglicht.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je dit weekend dan ook wel een beetje energie tanken?
Als je naar hier wandelt, zorg ik voor een kopje koffie of thee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de bedoeling. Te beginnen met wandelen. Want deze werkweek ben ik nauwelijks buiten geweest. En al helemaal niet in daglicht.
Ik kan niet laten... maar heb jij op tijd je booster afgezegd?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:41 schreef Rafeiro het volgende:
Net beetje bozig geappt naar die woensdag om 9 uur zou bellen en om 08:09 appje of het om 10 uur kon.
Nee dat kan niet bij een afspraak die al jaren staat met a.s.s. etc.
1, 2 dagen van te voren vragen prima, maar niet 51 minuten van tevoren aankondigen dat je er niet op de vaste tijd bent. .
Maar ik pik stiekem 2 soesjes
Goedemorgen 11.quote:
Nee ik sliep, schaam me ook diep.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:11 schreef just me het volgende:
Net beetje bozig geappt naar die woensdag om 9 uur zou bellen en om 08:09 appje of het om 10 uur kon.
Nee dat kan niet bij een afspraak die al jaren staat met a.s.s. etc.
1, 2 dagen van te voren vragen prima, maar niet 51 minuten van tevoren aankondigen dat je er niet op de vaste tijd bent. .
Maar ik pik stiekem 2 soesjes
Ik kan niet laten... maar heb jij o
Da's dus de 2e afspraak die je niet door hebt laten gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:12 schreef Rafeiro het volgende:
Zo dat was weer geweldig kak.
20 minuten fietsen volgens maps.
Uur van te voren op de fiets gestapt, vond maps het alleen leuk om me de verkeerde kant op te sturen, heb dus 3 uur gefietst en geen booster. Mijn vingers beginnen weer gevoel te krijgen, want die waren ook half dood.
Aan het eind ook een paar keer afgestapt, trok het echt niet meer, 3 uur fietsen als amateur is ook niet erg jofel, zal morgen wel beste bak spierpijn zijn.
Ergens ook wel suf van mij dat de alarmbellen pas afgingen toen ik het bordje plaatsnaam zag
Heb je zelf dan helemaal geen richtingsgevoel? Je hebt toch vooraf wel een beetje gevoel waar je heen moet?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:12 schreef Rafeiro het volgende:
Zo dat was weer geweldig kak.
20 minuten fietsen volgens maps.
Uur van te voren op de fiets gestapt, vond maps het alleen leuk om me de verkeerde kant op te sturen, heb dus 3 uur gefietst en geen booster. Mijn vingers beginnen weer gevoel te krijgen, want die waren ook half dood.
Aan het eind ook een paar keer afgestapt, trok het echt niet meer, 3 uur fietsen als amateur is ook niet erg jofel, zal morgen wel beste bak spierpijn zijn.
Ergens ook wel suf van mij dat de alarmbellen pas afgingen toen ik het bordje plaatsnaam zag
Geloof mij, niemand is daar zo pissig over als ikzelf. Ben jquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dus de 2e afspraak die je niet door hebt laten gaan.
Ik denk dat je heel mild moet omgaan met anderen die een afspraak verzetten of cancellen...
uist altijd van afspraak is afspraak.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je zelf dan helemaal geen richtingsgevoel? Je hebt toch vooraf wel een beetje gevoel waar je heen moet?
Ik geloof niet dat Google Maps je een verkeerde kaart/route getoond heeft, ik gok er op dat je het verkeerd ingevoerd hebt en ook niet goed hebt gecheckt. Dus svp niet meer piepen hier…quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geloof mij, niemand is daar zo pissig over als ikzelf.
…
Ging er vanuit dat het klopte.
quote:
Deels wel. Meeste gisteren gedaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:40 schreef just me het volgende:
[..]Melting, boodschappendag vandaag?
De was draait al, straks de laatste kerstspullen naar zolder brengen, boodschappen doen en dat was het danquote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Deels wel. Meeste gisteren gedaan.
Zo meteen alleen nog even brood en broodbeleg halen.
Voor de rest was- en poetsdag.
En in huize just me? Ontspandagje?
quote:
Lekker hoor. Geniet er van.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:44 schreef just me het volgende:
[..]
De was draait al, straks de laatste kerstspullen naar zolder brengen, boodschappen doen en dat was het dan
lekker rustig dagje dus
Jawel hoor. Lekker bezig geweest hier.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:47 schreef just me het volgende:
[..]Symph alles onder controle daar ?
Hier was alles wit gisterenavondquote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker hoor. Geniet er van.
Ik ga zo meteen al op pad, want er komt straks regen.
Oh, wat bijzonderquote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier was alles wit gisterenavond
Sneeuw of rijp?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier was alles wit gisterenavond
Hier regent het al een tijdje en de megabuien komen vast vanavond ofzo. Ik hoop morgen nog even te gaan wandelen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:21 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag![]()
Er werd vandaag veel regen voorspeld, dus ik ben vanochtend meteen gaan wandelen en toen ik thuis kwam snel het konijnenhok schoongemaakt voordat het zou gaan regenen. Maar het is hier nog steeds droog
7,5 km. En dan landweggetjes. Weilanden en polder. Ik hou daar meer van dan van bossen. Ik doe niet echt een route. Ik loop gewoon de deur uit richting de dijk en dan zie ik verder wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier regent het al een tijdje en de megabuien komen vast vanavond ofzo. Ik hoop morgen nog even te gaan wandelen.
Hoe ver heb je gewandeld vandaag? Beetje leuke route?
Verkeerde planning inderdaad. Maar huis schoon is ook leuk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:06 schreef just me het volgende:
Ik heb mijn boodschappen doen helemaal verkeerd gepland, ik dacht eerst het huis eens lekker opruimen en stofzuigen waar nodig (waar niet..) en nu regent het en ik heb ik geen zin om naar buiten te gaan.
Ik ga straks maar even snel naar de buurtsuper en nog sneller terug
Ik ben erg goed in het verplaatsenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Verkeerde planning inderdaad. Maar huis schoon is ook leuk.
Goedemiddagquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:21 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag![]()
Er werd vandaag veel regen voorspeld, dus ik ben vanochtend meteen gaan wandelen en toen ik thuis kwam snel het konijnenhok schoongemaakt voordat het zou gaan regenen. Maar het is hier nog steeds droog
Even de lampjes uitpakken en ophangen dan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:24 schreef just me het volgende:
Ik mis m'n kerstboom, die gaf nog licht in donkere dagen
Nee, ik ga niet weer naar zolderquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Even de lampjes uitpakken en ophangen dan.
Gewoon veel kaarsjes aanstekenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:24 schreef just me het volgende:
Ik mis m'n kerstboom, die gaf nog licht in donkere dagen
Ik steek liever de zon aanquote:
Maar de zon staat al in de hens.quote:
ze zijn hier nog steeds aan het blussenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:41 schreef just me het volgende:
[..]
ze zijn hier nog steeds aan het blussen
Je hebt bij je vader gekookt, gezelligquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik heb vroeg in de middag voor de eerste keer champignonsoep gemaakt, uitgelegd door mijn vader.
Die ga ik nu eerst even ophalen, want is nu afgekoeld.. Soep is heerlijk!
Zal ik straks doorsturen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:43 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt bij je vader gekookt, gezellig![]()
![]()
geef mij het recept door alsjeblieft, ik hou van champignonsoep !
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal ik straks doorsturen.
Je mag ook wel komen proeven,Ik vries wat bakjes in.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:10 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Is er al een pre-Melting-show voor vanavond ingepland of aangekondigd?
Zo niet, dan bak ik iets in elkaar.
Vooraf-tracks rond 18:53 / 18:54 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Warm Up To The Melting Point
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ik ken dit niet, maar herken Hall and Oates er wel duidelijk in, ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:02 schreef DJ11 het volgende:
De openingstrack van vandaag:Daryl Hall & John Oates - Portable Radio
Ik wilde eerst een andere versie draaien (cover), maar deze is leuker.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken dit niet, maar herken Hall and Oates er wel duidelijk in, ja.
Dit ken ik. Van jou of van 3FM is dan de vraag.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Moony - Dove (I'll Be Loving You) (radio edit)
Ik het het meerdere keren gedraaid. 3FM geheid ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit ken ik. Van jou of van 3FM is dan de vraag.
Oh, dat klinkt inderdaad niet als een jaren 90-nummer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik het het meerdere keren gedraaid. 3FM geheid ookKlein hitje uit de late 90s, maar het nummer blijft gewoon leuk en fris klinken.
Ik zit er zelf ook een paar jaartjes naast, zie ikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt inderdaad niet als een jaren 90-nummer.
Ook welkom, Meltingquote:
Aloha.quote:
Uiteraard.... is ook gewoon lekker om te luisteren.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook welkom, Melting
Ik vertelde mijn collega (die mij altijd hardrock en metal stuurt via WhatsApp) dat ik twee keer Iron Maiden had gedraaid in mijn uitzending. Dat kon op veel goedkeuring rekenen.
Ik wou net zeggen dat ik dit kende, maar dat het net wat anders klinkt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Een oude hit van Jewel onderhanden genomen:Jewel - Standing Still (Pure Shores remix)
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond,
Luister nog even mee
Hoi aRd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond,
Luister nog even mee
Welkom aRdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond,
Luister nog even mee
Ontruimingsalarm?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:32 schreef DJ11 het volgende:
De sound is bijna hetzelfde, maar deze komt dan weer uit het najaar van 2021:Robin S - Show Me Love (Emmaculate radio edit)
Hierna lijkt een bepaald alarm weer eens af te gaan...
Ik heb een verzoekje aangevraagd voor Homijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:36 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb mezelf weer overtroffen met een mega goed verzoekje
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een verzoekje aangevraagd voor Homijn.
Alice, who the f*ck is alice?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een verzoekje aangevraagd voor Homijn.
Je verward me nu met Vout.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Soms wansmaak maar deze is wel echt leuk
Was dat een hint dat we te veel praten, Melting?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Van de dierenwinkel is het een kleine stap naar het verzoekje van Melting![]()
Chas & Dave - Rabbit
Het borduurwerkje ernaar toe is in ieder geval leuk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Sheena Easton - Morning Train (Nine To Five)
Hierna komt er een andere vorm van openbaar vervoer, met dank aan Rafeiro.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dat een hint dat we te veel praten, Melting?
Ik denk dat ze al uitgestorven zijn.quote:
In Utrecht stonden ze altijd bij het station. Maar je kon daar ook niet lopen zonder door junkies te worden aangesproken. En dat gebeurt ook niet meer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al uitgestorven zijn.
Ik heb er nog nooit 1 gezien.
Ik heb geen idee wat er tegenwoordig wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:51 schreef livelink het volgende:
Heroïne is volgens mij helemaal uit als drug.
En crack en keta als ik mijn dochter mag geloven.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er tegenwoordig wordt gebruikt.
Ik vermoed veel pillen, en coke.
Ik heb geen idee wat crack is of hoe je ketamine gebruikt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
En crack en keta als ik mijn dochter mag geloven.
Methamfetamine ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat crack is of hoe je ketamine gebruikt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Het zou ook eens niet uit Noorwegen komen:Sondre Lerche - Cut
We gaan zo opnieuw de drugs-kant op, dankzij twee muziekverslaafden die een verzoekje hebben ingediend.
Het is de schuld van livelink.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Wolfsheim - Heroin, She Said
Verzoekje van aRd.
De andere junkie die een duit in het zakje doet, is Melting. Zijn verzoekje komt hierna.
Heroïne-nostalgie. Die moderne drugs van tegenwoordigquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Heroïne-nostalgie. Die moderne drugs van tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |