SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik hoorde het al. En daarna hoorde ik dat het Get Off was, maar had geen idee meer van wie.quote:
Bij het wollen dekbed natuurlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
We luisteren wel mee hoor, maar even met ons hoofd ergens anders
OK, wel of niet aanstaan maakt me persoonlijk niet uit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar die staat uit bij Fok
Bij 1 van de k*tkinderenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij het wollen dekbed natuurlijk.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee mijn oren werden net verkracht
Niet te bang zijn. Je zat weer goed.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:03 schreef livelink het volgende:
Boney M. toch? Ik durf niet meer zo goed.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Aretha Franklin - Save A Little Prayer
quote:
Dat heb ik niet gehoord.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Hier zit het zelfde baslijntje onder als bij Monsieur Cannibale…
Ik doe even normaal meequote:
Bijna….quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:12 schreef MadMaster het volgende:
He kleine meid, met je kinderfiets…
Volg je BB al een beetje just me? Ik moet er nog een beetje inkomen.quote:
Jep maar ik mag van mezelf niet teveel kijken anders hang ik de hele tijd achter de laptopquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Volg je BB al een beetje just me? Ik moet er nog een beetje inkomen.
Als het over 'break the rules' gaat is just me van de partij.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het over 'break the rules' gaat is just me van de partij.
Ik laat me af en toe gaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het over 'break the rules' gaat is just me van de partij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |