Aflopend contract toch? In de zomer maar gratis oppikken danquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik snap opzich wel dat Vitesse hoog in de boom gaat zitten, helemaal met zo'n winterse transfer. Maar dat is dan wel meteen het teken om door te schakelen ja.
Zolang wij niet verkopen, kan je er eigenlijk ook niks van verwachten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:56 schreef Pistolero het volgende:
Dit gaat wel een treurige transferwindow worden op deze manier.
Bijna 80 al. Maar hij ziet er al 20 jaar uit als dik in de 70 dus zo gek is dat nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Schattig.
Die Don Leo wordt wel erg oud. Gaat snel ook voor mijn gevoel.
Hij is slechts een jaartje ouder dan GKL die bijna op zijn zoon had kunnen zijn op die foto.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Schattig.
Die Don Leo wordt wel erg oud. Gaat snel ook voor mijn gevoel.
Zoals al een jaar of 10 dus.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:37 schreef Caland het volgende:
Volgens mij is dit zelfs nog een vrij oude foto. Ik zag hem laatst nog een keer en toen zag Don Leo er dit duurt niet heel lang meer oud uit.
Gelukkig staan er geen 2 Feyenoorders in de top 3 van de topscorerslijst van de Eredivise.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb een veel scorende spits nodig
en die zijn er niet
dus spelers halen is allemaal onzin
je kan het seizoen gewoon met deze selectie afmaken
bazoer is een aanwinst maar 3 miljoen betalen voor een half jaar contract is inderdaad grote bullshit
dan haalt niemand hem dan verdient vitesse er lekker 0 aan
Dat is scorebordjournalistiek makker. Gelukkig komt misschien Bozenik terugquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig staan er geen 2 Feyenoorders in de top 3 van de topscorerslijst van de Eredivise.
Leuk en aardig, maar dat hadden echt veel meer doelpunten mogen en moeten zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig staan er geen 2 Feyenoorders in de top 3 van de topscorerslijst van de Eredivise.
Het zegt mij helemaal nietsquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja lol. Beetje zoals de Engelse koninginquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:37 schreef Caland het volgende:
Volgens mij is dit zelfs nog een vrij oude foto. Ik zag hem laatst nog een keer en toen zag Don Leo er dit duurt niet heel lang meer oud uit.
Die niet te missen kansen mist die juist jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zegt mij helemaal niets
Linssen heeft in 18 wedstrijden pas in 7 wedstrijden gescoord
En dan zie ik voornamelijk intikkertjes en niet te missen kansen
En dan is hij 99 procent van de wedstrijden onzichtbaar en geen aanspeelpunt.
Dat is geen spits die goed genoeg is voor Feyenoord en als je echt om de prijzen wil meedoen
je heb statistieken maar dat zegt mij niet zoveel
je moet statistieken analyseren dan krijg je de ware feiten
Dat is het verschil tussen een genie en een olifant
Wie of welke spitsen zijn er beschikbaar voor Feyenoord? Benieuwd ook naar wie jij zou proberen aan te trekken als je op de stoel van Frankie zou zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb een veel scorende spits nodig
en die zijn er niet
dus spelers halen is allemaal onzin
je kan het seizoen gewoon met deze selectie afmaken
bazoer is een aanwinst maar 3 miljoen betalen voor een half jaar contract is inderdaad grote bullshit
dan haalt niemand hem dan verdient vitesse er lekker 0 aan
Mbappe is gratis op te halen na dit seizoen bij PSGquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:30 schreef leeroy het volgende:
[..]
Wie of welke spitsen zijn er beschikbaar voor Feyenoord? Benieuwd ook naar wie jij zou proberen aan te trekken als je op de stoel van Frankie zou zitten.
Nee klaas dit kan nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 04:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mbappe is gratis op te halen na dit seizoen bij PSG
Ik zeg gelijk doen!!
Ik denk dat Feyenoord uiteindelijk terecht zal komen bij spelers die het in het buitenland klaar zijn en die terug willen naar Nederland
Weghorst?
Dat zouden misschien goede pogingen zijn maar dat is ook afwachten.
Zou gaan. Mag ook 4 uur duren.quote:‘Een perfectionist die continu energie steekt in details’, zegt vriend en SC Cambuur-directeur Gerald van den Belt, die in dat kader ook refereert aan een supportersavond. De fans morren nogal eens als een buitenspeler de achterlijn haalt, maar vervolgens de bal terugtrekt in plaats van voor de pot gooit. ‘Liever via de hot zone in de as van het veld naar een hele kans toe voetballen dan een halve kans creëren via een hoge voorzet’, vinden Slot en de andere stafleden. Maar het publiek begrijpt het niet en het geroezemoes zwelt aan als aanvallers afstevenen op de achterlijn. Van den Belt: ’Arne Slot wilde de volle steun van het thuispubliek, omdat dit de arbitrage kon beïnvloeden. Dus organiseerde hij een avond en gaf de supporters twee uur voetbalcollege, compleet met videobeelden. En kreeg applaus.’
Wat een treurig figuur is die Rutger. Echt iemand die altijd maar het laatste woord wil en moet hebben.quote:
Het mannetje kan net zo goed zelf getrolt worden natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |