En vanaf 30 maart mogen we aanschuiven in Eindhoven (Veera) voor een volledig verzorgd 3 gangen diner voor 2 personen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:59 schreef Zonnigetoekomst62 het volgende:
Nieuw project op HCN! Met incentive.
Restaurant Sizz in Amsterdam.
http://xgilj.mjt.lu/lnk/A(...)djLTkyY2I1MGEwZTgxMw
Dit wordt mijn derde project bij deze heer Mohamed El Marajie. Andere projecten betalen ondanks corona gewoon door. Moet wel uitkijken dat ik niet te veel eieren in dit zelfde mandje leg.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:01 schreef obligataire het volgende:
[..]
En vanaf 30 maart mogen we aanschuiven in Eindhoven (Veera) voor een volledig verzorgd 3 gangen diner voor 2 personen.
Dik voor elkaar
At your service, Obli! :-)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:34 schreef obligataire het volgende:
Hoe denken jullie van Dutc* Plaza. Een hele nieuwe activiteit voor de man, die erg weinig 'spek op de botten' heeft zo te zien. Dus normaliter zou ik er niet gauw geld in stoppen maar de overwaarde heeft al een dubbele dekking t.o.v. de lening en het is sowieso een bescheiden bedrag. Plus dat hij natuurlijk de eerste onderneming nog heeft waarvan hij privé kan leven. En de lening wordt lineair afgelost.
Dus neig naar een bescheiden inleg, als er een linkje zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:18 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
At your service, Obli! :-)In 12 minuten na linkje op 27%. Wordt dit een Fok-je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
[..]
At your service, Obli! :-)Mijn dank is grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pecunia non olet
63% al en dank je @InVestEerderquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:31 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
In 12 minuten na linkje op 27%. Wordt dit een Fok-je?
Zou mooi zijn als Max Crowdfund ook met zo'n linkje zou werken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
63% al en dank je @:InVestEerder
67%, dat kan inderdaad een fokje wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:31 schreef Zeghomaar het volgende:
In 12 minuten na linkje op 27%. Wordt dit een Fok-je?
[..]
At your service, Obli! :-)Dank, heb hem ook meegenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
At your service, Obli! :-)Ook ik doe mee. Stond net op 90% dus is bijna vol. Nog 3kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Lastig maar niet onmogelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:54 schreef Tdola het volgende:
Zat te hopen op de link van levy en bernard maar die is blijkbaar lastiger!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
At your service, Obli! :-)Dank! Ook meegenomen. Nog 1,9 k te gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6a en 8 zijn hetzelfde pand, ik denk bedrijfsruimte op bg en woning op 1e? (link)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:01 schreef quepos het volgende:
[..]
Heb me wat verder verdiept, blekerstraat 6a krijg ik een beeld van. Op de foto het rechter pand. Alleen de blekerstraat 8 lijkt op een grote hal of iets dergelijks
https://www.funda.nl/koop(...)erstraat-10/#foto-20
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:19 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Lastig maar niet onmogelijkBedankt weer Jaco. Ik ken de wijk die is erg gewildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Lastig maar niet onmogelijkBedankt Jaco. Ook deze meegenomen. Dure zaterdagmiddag zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En is nu vol!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:25 schreef FINONAF het volgende:
[..]
Dank! Ook meegenomen. Nog 1,9 k te gaan!
Volgens https://www.wozwaardeloket.nl/ heeft 8 een woningfunctie (en per 1/1/2020 een woz waarde van 223k) en 6A juist een industriefunctie.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:01 schreef quepos het volgende:
[..]
Heb me wat verder verdiept, blekerstraat 6a krijg ik een beeld van. Op de foto het rechter pand. Alleen de blekerstraat 8 lijkt op een grote hal of iets dergelijks
https://www.funda.nl/koop(...)erstraat-10/#foto-20
Meest aannemelijk is dat deze twee al verregaande informatie hebben dat dit kan worden omgeturnd tot 3 appartementen zoals ook in de pitch staat. Dat de gemeenten en omwonenden willen meewerken is zeer aannemelijk en een van beiden heeft goede contacten met gemeentes.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:48 schreef TisIk het volgende:
[..]
Volgens https://www.wozwaardeloket.nl/ heeft 8 een woningfunctie (en per 1/1/2020 een woz waarde van 223k) en 6A juist een industriefunctie.
[..]
Lastig maar niet onmogelijkDank Je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog even verder lezen, maar ik denk dat ik deze wel meeneem.
Redelijke zekerheden, jonge enthousiaste leningnemers met relevante ervaring en met genoeg inkomsten om de rente te betalen.
Bovendien geven ze ook hun eigen woning (deels) in onderpand.
Een nadeel is dat de lening snel afgelost zal worden.
Na alle aflossingen in dec21 + jan22, circa 25x en de nog op de planning staande voor jan 22 (oa Valutablvd & Nieuwendijk en evt een CREtje (nog ff nakijken)) komt het wel goed en ben ik tevreden met deze zaterdagquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:38 schreef FINONAF het volgende:
[..]
Bedankt Jaco. Ook deze meegenomen. Dure zaterdagmiddag zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |