Nee, helaas. En de minipil bleek hier ook waardeloos dus dat was ook fijn kak.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:24 schreef _Lily_ het volgende:
Ik begon de BV af te bouwen toen J 6 maanden was. Maar t duurde nog ff, ik werd weer ongesteld toen J 8 maanden was.
Overigens is mijn menstruatie anders dan voor de zwangerschap. Minder bloed, minder pijn. Met 3 dagen klaar ipv 6. Hebben jullie dat ook?
Hier ook! Na 6 weken al ongesteld en daarna gewoon weer elke maand ondanks dat ik fulltime borstvoeding gaf. Ook mijn menstruatie is zwaarder geworden, maar wel korter.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:20 schreef Aure het volgende:
Wat een geluk allemaalIk word steeds super snel weer ongesteld, na wekenlang gevloeid te hebben
en dan ook nog eens 3 x heftiger dan voorheen
Ik begin altijd bij de meest volle borst: als je er 2 gaf is dat meestal degene waarmee je eindigde maar als je er 1 gaf is het uiteraard de andere. Waarbij ‘geven’ onhandige woordkeus is want ze nemen, zoals je zelf ook al zegt. Alternatief is de tweede nog erin proppen maar de mijne doet daar niks mee als hij niet wil (of op bijten).quote:Op donderdag 22 september 2022 14:38 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn baby van 6 weken oud drinkt de laatste tijd ‘s nachts maar uit één borst. Normaal gesproken begin ik een volgende voeding aan de kant waar ik de vorige voeding gestopt ben, maar is dat in deze situatie ook aan te raden? Ik heb dit vannacht wel gedaan maar ze kwam twee keer en zat beide keren vol na één borst, wat dus betekent dat mijn andere borst twee voedingen heeft overgeslagen. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling, wel?
Dat heeft mijn baby ook een tijdje gedaan. Dan verschoonde ik tussen twee borsten in een luier en werd ze wakker genoeg voor nr 2 en viel ze weer in slaap.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:41 schreef Smart_ass het volgende:
Ze is trouwens ook wel redelijk aan het clusteren voordat ik haar eindelijk in slaap krijg, misschien dat ze daarom nu eventjes na één borst al vol zit? Hoop dat het weer bijtrekt. Ze slaapt na één borst namelijk ook de helft minder lang dan na twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |