quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, welke delen van Kitty zou je liever zien? Misschien leest FEBO mee
OK daar kan ik niks tegen in brengen.... Maar believe you me...... Die andere stream word je ook niet vrolijk van.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Onze stream lijkt precies alleen maar Miss Piggy in beeld. Dat bedoel ik. ik zie soms reacties van nederland die dan andere streams te zien krijgen.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ik t eten... Begint Shitty een scheet te laten![]()
![]()
![]()
Wil ik dat wel weten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:48 schreef MacDeMarco het volgende:
als dit al erg is, hoe zou een bezopen kitty zijn![]()
![]()
Nou....quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:49 schreef pid1961 het volgende:
[..]
OK daar kan ik niks tegen in brengen.... Maar believe you me...... Die andere stream word je ook niet vrolijk van.
op videoland aboneren ¤5 maand he je films en series erook bij.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Onze stream lijkt precies alleen maar Miss Piggy in beeld. Dat bedoel ik. ik zie soms reacties van nederland die dan andere streams te zien krijgen.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou....
[ afbeelding ]
hoe noemt zij dat "Bokscheet?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ik t eten... Begint Shitty een scheet te laten![]()
![]()
![]()
ik snap eigenlijk niet waarom belgie maar 1 stream heeftquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
op videoland aboneren ¤5 maand he je films en series erook bij.
Maar daarvoor moet je eerst een vpn regelen om je aan te melden/betalen, dan kan je zonder vpn kijken
Ik heb een jaar lang free IP tv. Weet ik veel.... 12000 zenders voor 80 euro per jaar. En ook de videoland streams inbesloten..... Je ziet veel meer.... voor weinig...quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vlaanderen heeft maar 1 stream, en die is steeds op Kitty gericht
Vergissen is menselijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:52 schreef Sestra666 het volgende:
kitty voelt zich nu echt the leader of the pack he
ze voedt de groep. heeft zich onmisbaar gemaaktquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:52 schreef Sestra666 het volgende:
kitty voelt zich nu echt the leader of the pack he
Me-timequote:Op donderdag 6 januari 2022 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]aankomende papa en mama willen niks te maken hebben met BB. Dat wist ze van tevoren maar het is Kittytime dusssssssss Niks geen privilege. Ze heeft er zelf bewust voor gekozen dat ze haar kleinkind als het aan haar ligt tot de eindstreep niet te zien krijgt.
Dat lijkt me interresant, maar ik ben een Belg dat kan ik dan wellicht niet nemenquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:51 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang free IP tv. Weet ik veel.... 12000 zenders voor 80 euro per jaar. En ook de videoland streams inbesloten..... Je ziet veel meer.... voor weinig...
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ze maakt de dat gebaar net van buiten uit door het raam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |