Knap gedaan die cap. Denk dat ze ongeveer 1/10 s stil hebben gestaan en met z'n allen naar de camera hebben gekeken... was niet te doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:31 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Op de foto voor Big Brother

Er waren er al 2 in jurkjes en make-up gegaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:34 schreef zodeju het volgende:
Denk dat de heren zich ook nog wel gaan verkleden, als de dames als heren gaan.

Het is nog week 1 he..quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:34 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dit is zoo niet mijn big brother

fittiesquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:34 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]

Wat wil jij dan zien? Het is al beter als vorig jaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:34 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]

Tot de volgende dan maarquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:34 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]

belgie heeft maar 1 streamquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kijk de bel.stream
is de anders?

Geen idee, ik weet niet wat videoland aanbiedtquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kijk de bel.stream
is de anders?

Vera is ook wel cute.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:41 schreef mario390 het volgende:
de stream is te straks
[ afbeelding ]

Vera en Nocuhine die 2quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Vera is ook wel cute.
Maar geen Nouch

Ze hebben echt geen ideequote:

Eens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vera en Nocuhine die 2maar Nawel ook hoor

Nope.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weten ze al dat ze genomineerd zijn door Nawel en salar?

Je hebt je meisjes gevondenquote:

quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
Denk dat Salat dat geheim wil houden. Maar komen ze vroeg of laat toch achter.

Sideshow Gracequote:Op donderdag 6 januari 2022 17:49 schreef Flow3r het volgende:
vind die haren echt verschrikkelijk![]()
[ afbeelding ]

Heel eerlijk... Dit is toch wel gewoon leuk van zequote:Op donderdag 6 januari 2022 17:31 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Op de foto voor Big Brother

Ik heb mij anders wel vermaakt met de streams het afgelopen uur. Er gebeurt wel wat.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:51 schreef Burner82 het volgende:
Die vallen vannacht pas laat in slaap denk ik. Liggen al de hele dag te hangen/half slapen.. Vanmorgen ff half uurtje gesport en voor de rest hebben ze geen f*ck uitgevoerd vandaag

Ligt vooral aan de deelnemers. BB heeft nog niet veel gedaan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb mij anders wel vermaakt met de streams het afgelopen uur. Er gebeurt wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |