Vera is ook wel cute.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:41 schreef mario390 het volgende:
de stream is te straks
[ afbeelding ]
Vera en Nocuhine die 2quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Vera is ook wel cute.
Maar geen Nouch
Ze hebben echt geen ideequote:
Eens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vera en Nocuhine die 2maar Nawel ook hoor
Nope.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weten ze al dat ze genomineerd zijn door Nawel en salar?
Je hebt je meisjes gevondenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
Denk dat Salat dat geheim wil houden. Maar komen ze vroeg of laat toch achter.
Sideshow Gracequote:Op donderdag 6 januari 2022 17:49 schreef Flow3r het volgende:
vind die haren echt verschrikkelijk![]()
[ afbeelding ]
Heel eerlijk... Dit is toch wel gewoon leuk van zequote:Op donderdag 6 januari 2022 17:31 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Op de foto voor Big Brother
Ik heb mij anders wel vermaakt met de streams het afgelopen uur. Er gebeurt wel wat.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:51 schreef Burner82 het volgende:
Die vallen vannacht pas laat in slaap denk ik. Liggen al de hele dag te hangen/half slapen.. Vanmorgen ff half uurtje gesport en voor de rest hebben ze geen f*ck uitgevoerd vandaag
Ligt vooral aan de deelnemers. BB heeft nog niet veel gedaan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb mij anders wel vermaakt met de streams het afgelopen uur. Er gebeurt wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |