Ik ben niet zo van de voorspellende gave. Glazen bol kaput.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat hadden we niet zien aankomen.
" Wel heel fijn dat het aantal besmettingen in de grafiek voor kinderen 0-9 , flink is afgenomen. "quote:
Is helaas niet gelukt. Wilde het op z'n Postma's maar dat deden ze op dit moment helaas nog niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:43 schreef Zipportal het volgende:
Heb je je booster al gehaald? @:Nober
Lijkt wel alsof de 'deskundingen' alles uit de kast trekken om maar in lockdown te gaan. Alles wordt gedebunked door de britse politiek, maar blijven terug komen met allerlei andere argumenten om hun strengere maatregelen maar te blijven rechtvaardigen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/live/uk-59891520
Nu de ziekenhuisopnames voor de deskundige tragisch tegenvallen moeten we weer gaan focussen op long Covid.
Om de maatregelen te rechtvaardigen natuurlijk.
Bij vorige golven kwam die stijging ook altijd later volgens mij. En dan dus via kinderen of kleinkinderen alsnog richting de 60+‘ers.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:55 schreef Momo het volgende:
Wel opvallend dat er geen stijging is bij ouder dan 60 jaar, zouden die later besmet raken door kinderen/kleinkinderen?
In mijn omgeving eigenlijk totaal nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sowieso hebben in mijn omgeving heel veel (groot)ouders het kerstfeest of O&N toch anders ingedeeld. Niet met de hele familie hele dagen bij elkaar enzo. Dus wellicht zijn er toch meer mensen die dat hebben gedaan dan soms wordt gedacht?
vind je? ik heb het ook gelezen maar zie dat dus niet, ze geven alleen maar aan dat je ook een lange tijd milde klachten kan hebben en een lockdown lijkt me ook daar alleen gerechtvaardigd als je ziekenhuis capaciteit het niet meer redtquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof de 'deskundingen' alles uit de kast trekken om maar in lockdown te gaan. Alles wordt gedebunked door de britse politiek, maar blijven terug komen met allerlei andere argumenten om hun strengere maatregelen maar te blijven rechtvaardigen.
Moe wordt je van ze.
Ja maar over twee weken begint de schoolopeninggolf!!!!quote:
Vandaar ook het vraagteken aan het einde van de laatste zin. Ik weet het niet, maar ik heb het in mijn eigen familie gehad en ik hoorde het ook van veel vrienden. Dat wil dus niet zeggen dat iedereen dat heeft gedaan, wel dat het misschien toch wat vaker gebeurde dan we hier veronderstelden?quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
In mijn omgeving eigenlijk totaal niet
In Europa zijn er maar weinig landen die Nederland volgen vooralsnog. Gelukkig.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:14 schreef margaretha_01 het volgende:
Hmmm... in Oostenrijk was een uurtje geleden een persconferentie met betrekking tot het stijgende aantal Corona besmettingen en de maatregelen die worden genomen.
Op dit moment heeft in Oostenrijk zo‘n 70% van de bevolking een geldig vaccinatiebewijs en is er sprake van een 7-dagen-incidentie van 432,3 nieuwe besmettingen per 100.000 inwoners.
Vanaf nu zullen behalve in de horeca ook in de detailhandel vaccinatiebewijzen gecontroleerd worden (enkel 2G toegestaan). En er moet in meer bereiken ffp2 mondkapjes worden gedragen.
Ik geloof dat Oostenrijk het Verenigd Koninkrijk als voorbeeld neemt en de omicron ‘Welle’ zonder lockdown probeert aan te gaan.
Ben nog altijd benieuwd wat Nederland gaat doen.
Weer een wat anders dan vleermuizen etenquote:
Ik kan het niet helpen te denken aan de manier waarop Covid volgens South Park op mensen over is gedragen...quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Close contact with bird?
Niet hetzelfde als close contact with man/woman![]()
[ afbeelding ]
Het is niet lang geleden dat überhaupt 12.000 positieve tests ongekend veel was op een dag. En nu is dat alleen al de achterstandquote:
Welke Disney vogel was dit?quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen te denken aan de manier waarop Covid volgens South Park op mensen over is gedragen...
Zodra we weten dat deze variant milder is, komen we uiteraard eerder bij u terug.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:14 schreef margaretha_01 het volgende:
Hmmm... in Oostenrijk was een uurtje geleden een persconferentie met betrekking tot het stijgende aantal Corona besmettingen en de maatregelen die worden genomen.
Op dit moment heeft in Oostenrijk zo‘n 70% van de bevolking een geldig vaccinatiebewijs en is er sprake van een 7-dagen-incidentie van 432,3 nieuwe besmettingen per 100.000 inwoners.
Vanaf nu zullen behalve in de horeca ook in de detailhandel vaccinatiebewijzen gecontroleerd worden (enkel 2G toegestaan). En er moet in meer bereiken ffp2 mondkapjes worden gedragen.
Ik geloof dat Oostenrijk het Verenigd Koninkrijk als voorbeeld neemt en de omicron ‘Welle’ zonder lockdown probeert aan te gaan.
Ben nog altijd benieuwd wat Nederland gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |