Is wel cases per week per 100.000 inwoners hequote:Op donderdag 6 januari 2022 15:55 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Boekel weer. Dat is in 2 dagen tijd 25% vh dorp wat positief getest is
Precies dit, ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Zolang de mensen 3x per jaar op vakantie kunnen gaan en zich kunnen volvreten terwijl ze swipen op hun Iphone 12 vinden ze alles best.
Altijd he, die zitten als kasplantjes thuis in afwachting van een besmetting door kinderen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:55 schreef Momo het volgende:
Wel opvallend dat er geen stijging is bij ouder dan 60 jaar, zouden die later besmet raken door kinderen/kleinkinderen?
Als je mij met 'henk' bedoelt en ik het niet zou snappen: je springt al in de paniekmodus als er een stijgingkje is te vinden en weigert in te zien dat de overheid keihard faalt in de complete aanpak. Kritiekloos slik je alles voor zoete koek van de overheid die maar alles blijft buncken naar de samenleving, maar zelf weinig doet om de schade zo beperkt mogelijk te houden en er zo snel mogelijk uit te komen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Henk snapt dat niet zo goed, geeft niet
Die zijn geboosterd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:55 schreef Momo het volgende:
Wel opvallend dat er geen stijging is bij ouder dan 60 jaar, zouden die later besmet raken door kinderen/kleinkinderen?
Preventief ruimen, behalve mij danquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Iedere twintiger is een lopende omicron
Oke Henk, denk aan je bloeddruk kerel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je mij met 'henk' bedoelt en ik het niet zou snappen: je springt al in de paniekmodus als er een stijgingkje is te vinden en weigert in te zien dat de overheid keihard faalt in de complete aanpak. Kritiekloos slik je alles voor zoete koek van de overheid die maar alles blijft buncken naar de samenleving, maar zelf weinig doet om de schade zo beperkt mogelijk te houden en er zo snel mogelijk uit te komen.
We zitten niet voor niets WEER in een lockdown. Als enige.
Je gaat het pas zien als je het door hebt.
Kijk naar je UI, ik zou je ook Henk noemenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je mij met 'henk' bedoelt en ik het niet zou snappen: je springt al in de paniekmodus als er een stijgingkje is te vinden en weigert in te zien dat de overheid keihard faalt in de complete aanpak. Kritiekloos slik je alles voor zoete koek van de overheid die maar alles blijft buncken naar de samenleving, maar zelf weinig doet om de schade zo beperkt mogelijk te houden en er zo snel mogelijk uit te komen.
We zitten niet voor niets WEER in een lockdown. Als enige.
Je gaat het pas zien als je het door hebt.
Nou, het kan zeker wel helpen als je booster voor de kerst is geweest.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Boosters zijn niet zo effectief tegen omicron
Wellicht toch meer voorzichtigheid en thuis blijven in deze tijden van lockdown?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)r-tegen-omikron.htmlquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Het zal zeker helpen het wat te dempen, maar de bescherming van het vaccin is vooral bedoeld voor het niet zo ziek worden. Ik zag net nog in de prikstraat best wat ouderen lopen (60+). Hebben we eigenlijk boostercijfers naar leeftijd al?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:58 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nou, het kan zeker wel helpen als je booster voor de kerst is geweest.
https://www.bbc.com/news/live/uk-59891520quote:Don't over-rely on hospital data as measure of Covid risk' - expert
Stock image of person with headache
Getty ImagesCopyright: Getty Images
A bit more detail now on that Office for National Statistics survey we mentioned earlier.
As a reminder, the survey suggests that about 1.3 million people in the UK have 'long Covid' - or symptoms lasting more than four weeks after an initial infection.
Of those, 892,000 (70%) first caught the virus at least 12 weeks ago and 506,000 (40%) at least a year ago.
Conducted over four weeks in November and December 2021, the study suggests, of those with long Covid:
51% have fatigue
37% have loss of smell
36% have shortness of breath
28% have difficulty concentrating
University of Exeter senior clinical lecturer Dr David Strain says: "The stark warning here is that, based on this, in the previous waves, over 800,000 people have their day-to-day activities significantly affected over three months after catching Covid and nearly a quarter of a million report this has a dramatic impact on their quality of life.
"As we continue to see case numbers of Omicron rise, we must be wary that our reliance purely on hospitalisations and death as a measure of the risk from Covid could grossly underestimate the public-health impact of our current Covid strategy."
Sowieso hebben in mijn omgeving heel veel (groot)ouders het kerstfeest of O&N toch anders ingedeeld. Niet met de hele familie hele dagen bij elkaar enzo. Dus wellicht zijn er toch meer mensen die dat hebben gedaan dan soms wordt gedacht?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:55 schreef Momo het volgende:
Dilano is het hier niet mee eens met zijn Berenhelm op, op zijn bezorgscooterquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Precies dit, ja.
Als er nog maar een huisje vrij is op Landal, is er geen probleem. Mees heeft het naar zn zin dus niks aan de hand.
We zullen het nooit wetenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sowieso hebben in mijn omgeving heel veel (groot)ouders het kerstfeest of O&N toch anders ingedeeld. Niet met de hele familie hele dagen bij elkaar enzo. Dus wellicht zijn er toch meer mensen die dat hebben gedaan dan soms wordt gedacht?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kijk naar je UI, ik zou je ook Henk noemen
Dat gezegd, zullen we weer stoppen met persoonlijk worden naar elkaar, jullie hebben allebei je lolletje even gehad
Dat hadden we niet zien aankomenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sowieso hebben in mijn omgeving heel veel (groot)ouders het kerstfeest of O&N toch anders ingedeeld. Niet met de hele familie hele dagen bij elkaar enzo. Dus wellicht zijn er toch meer mensen die dat hebben gedaan dan soms wordt gedacht?
Of Omicron valt op jongquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:55 schreef Momo het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Is wel cases per week per 100.000 inwoners he
Oude mensen en zieke mensen gaan soms dood. Heel vervelend, maar hoort erbijquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:01 schreef Arizona het volgende:
12 doden. Uiteraard heel triest voor hun naasten. Maar pandemisch gezien geen schokkende cijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |