Nu je het zegt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:42 schreef tja77 het volgende:
Hoe zit het in oost-Europa? Bulgarije of een ander land in die regio had een aantal maanden terug toch absurd veel besmettingen en een hele lage vaccinatiegraad? Is iedereen dood daar?
dat het hele gebeuren op de schop moet ben ik ook wel voor maar meer geld vind ik wat anders omdat het onbetaalbaar wordt, er werken 1,4 miljoen mensen in de zorg als je dan probleem hebt in je ziekenhuizen en je IC's dan klopt er iets niet met de verdelingquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt wellicht omdat er tot op de dag van vandaag geen fatsoenlijk antwoord op die vraag gegeven is.
Ok bedankt Henk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wordt inderdaad vaak gepost. Maar weet je waarom, Jordy? Omdat het meer mensen opvalt dat het de waarheid is.
Blijkbaar vinden heel veel mensen het niet eens zo vervelend om al bijna 2 jaar met maatregelen en lockdowns te leven ja. Heel veel mensen zijn ernstig naïef en denken dat de politiek altijd het beste met hun voorheeft en goed beleid voert. Hoe vaak ik wel niet hoor 'Tsja, het is niet leuk maar het moet maar heh'.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar omdat we een heel goed sociaal stelsel hebben qua compensatie of zo? Ik vind het nogal wat weer 6 weken geen reet mogen (al overleven we dat ook wel weer)
Vast wel iets maar volgens Gommers anders veel te weinig. Die zou dat toch kunnen weten vanuit zijn functie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik laatst iemand dat er juist wel iets is gedaan in de afgelopen twee jaar.
Dat is nu idd een smetje op de vreugde maar over een jaar weet niemand dat meer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Storingsrecords moeten we niet willen
Zolang de mensen 3x per jaar op vakantie kunnen gaan en zich kunnen volvreten terwijl ze swipen op hun Iphone 12 vinden ze alles best.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden heel veel mensen het niet eens zo vervelend om al bijna 2 jaar met maatregelen en lockdowns te leven ja. Heel veel mensen zijn ernstig naïef en denken dat de politiek altijd het beste met hun voorheeft en goed beleid voert. Hoe vaak ik wel niet hoor 'Tsja, het is niet leuk maar het moet maar heh'.
was laatste wel een IC man die zei dat ze 26% hadden uitgebreid meen ik, was in Maastricht dacht ik maar dat is 1 ziekenhuis dus geen idee hoe dat landelijk zitquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Vast wel iets maar volgens Gommers anders veel te weinig. Die zou dat toch kunnen weten vanuit zijn functie.
Ik mis het respect, het is Jor_Dii.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wordt inderdaad vaak gepost. Maar weet je waarom, Jordy? Omdat het meer mensen opvalt dat het de waarheid is.
Een paar lekkere Filipijnse verpleegkundigen zou al schelen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat het hele gebeuren op de schop moet ben ik ook wel voor maar meer geld vind ik wat anders omdat het onbetaalbaar wordt, er werken 1,4 miljoen mensen in de zorg als je dan probleem hebt in je ziekenhuizen en je IC's dan klopt er iets niet met de verdeling
Die is toch getribunaald?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
@:Dven al weken niet gezien hier
Henk snapt dat niet zo goed, geeft nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:47 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik mis het respect, het is Jor_Dii.
Kan daar verder inhoudelijk ook geen zinnig woord over zeggen qua hoe en waarom maar als je puur kijkt naar de rest van de wereld die wél met Omikron kan dealen zonder uit voorzorg in lockdown te moeten moet het toch anders hier.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
was laatste wel een IC man die zei dat ze 26% hadden uitgebreid meen ik, was in Maastricht dacht ik maar dat is 1 ziekenhuis dus geen idee hoe dat landelijk zit
Wie weet, er zal wel iets van immuniteit zijn, zeker tegen een ernstig verloop van een infectie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zal misschien nog wel wat tegenvallen omdat de D geen immuniteit voor de O met zich mee brengt, maar andersom wel.
Mooi, dan kan ik in het weekend weer een dagje naar België. Als het zo door gaat heb ik aan het eind van de winter alle Vlaamse steden bezocht.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:35 schreef asco het volgende:
Na nieuw overleg in BE geen verzwaringen en ook geen lockdown.
Rutte, are you watching?
Komt omdat er altijd storingen zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:49 schreef Johannes788 het volgende:
In de week voor persconferenties zijn er altijd storingen. Toeval he?!
Er zijn echt tig landen "uit voorzorg" in lockdown gegaan de afgelopen 2 jaar..quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan daar verder inhoudelijk ook geen zinnig woord over zeggen qua hoe en waarom maar als je puur kijkt naar de rest van de wereld die wél met Omikron kan dealen zonder uit voorzorg in lockdown te moeten moet het toch anders hier.
Tenzij de gemiddelde Nederlander het daadwerkelijk allemaal wel best vind zo.
dat out of the box denken ontbreekt er wel een beetje aanquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Een paar lekkere Filipijnse verpleegkundigen zou al schelen.
Duh toen niemand gevaccineerd was niet vanwege een nieuwe variant.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er zijn echt tig landen "uit voorzorg" in lockdown gegaan de afgelopen 2 jaar..
het enige waar we het denk ik allemaal over eens zijn ook hier bij FOK OMT is dat we het niet allemaal wel best vindenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:50 schreef Elan het volgende:
Tenzij de gemiddelde Nederlander het daadwerkelijk allemaal wel best vind zo.
Roemenie bedoel je denk ik. Is allemaal hetzelfde verhaal. De piek komt op een ander moment en wordt vooral verschillend in beeld gebracht. Nederland is ontzettend goed en bedreven in het uit het zicht houden van sterfte. Hoogste oversterfte in Europa laatste tijden maar vakkundig buiten beeld gehouden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:42 schreef tja77 het volgende:
Hoe zit het in oost-Europa? Bulgarije of een ander land in die regio had een aantal maanden terug toch absurd veel besmettingen en een hele lage vaccinatiegraad? Is iedereen dood daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |