Dan gooien we er maar een nutteloze avondklok in die 'weinig tot niets heeft toegevoegd aan de beperking van de opname cijfers'?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Scholen gaan weer open dus die stijging zal toch ergens mee gecompenseerd moeten worden.
Ernst de verlosser komt met een masterplanquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Er wordt teveel gedacht in problemen deze crisis, en te weinig in oplossingen.
Dat had ik ook gelezen. Herkende ik ook echt helemaal niets in.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We hebben het er op de vorige pagina nog over
[..]
Niet in de omgeving nee. De samenleving vindt het inmiddels gescheten.
Maar op het nieuws en in de talkshows is het inmiddels weer niet uit de lucht te slaan.
Als je 'zeker weten dat de scholen niet open gaan 10 januari' onder grote twijfels wil scharen, prima.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:35 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Onmogelijk heb ik niet (veel) gezien, wel grote twijfels of ze weer open zouden gaan ja.
Dan is het dus nooit klaar zelfs wanneer iedereen asympyomatisch is want wie weet wat er nog aan komt?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij hebt het niet over wanbeleid, maar er zijn wel degelijk mensen die het daar wel nogal snel over hebben.
Wat er nu gezegd wordt is met de kennis van nu. Die kan over een paar maanden weer helemaal anders zijn. Of over een jaar. Met die kennis kan nog niet gesproken worden.
Israël boostert niet de hele bevolking.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Israël is de vierde prik aan het zetten, er wordt momenteel gezegd dat de prik zo'n 11 weken beschermd tegen verspreiding, de Jonge geeft aan dat er in 2022 en 2023 rekening gehouden wordt met 3 extra boosterrondes.
Oftewel, met de kennis van nu komen er (zonder dat de berichten positief veranderen) 3 extra boosterrondes.
Israël doet de 4e prik vooralsnog toch alleen voor de 60+ ?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Israël is de vierde prik aan het zetten, er wordt momenteel gezegd dat de prik zo'n 11 weken beschermd tegen verspreiding, de Jonge geeft aan dat er in 2022 en 2023 rekening gehouden wordt met 3 extra boosterrondes.
Oftewel, met de kennis van nu komen er (zonder dat de berichten positief veranderen) 3 extra boosterrondes.
Er is nog niet eens sprake van een avondklok en de politiek is alweer dom.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan gooien we er maar een nutteloze avondklok in die 'weinig tot niets heeft toegevoegd aan de beperking van de opname cijfers'?
Riiiiight. Laten we nog dommer gaan doen als politiek dan we al zijn.
Het zou wel heel armoedig zijn als er een "O nee, toch niet" komt voor de scholen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hugo de Jonge kondigde aan dat de scholen met "een berekend en toelaatbaar risico" open zullen gaan.
Benieuwd of dat stand houdt allemaal..
Op dit moment niet nee, dat klopt. Maargoed, dat neemt niets weg van de rest van mijn post.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Israël boostert niet de hele bevolking.
Er zullen mensen opgenomen worden, maar zolang dat niet leidt tot overvolle ziekenhuizen, zie ik dat probleem niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je haalt er weer van alles bij. Jij stelt dat er niets aan de hand is omdat de opnamecijfers laag zijn. Op hoge besmettingscijfers volgen opnames, zoals ook in Engeland en Denemarken. Maar dat negeer je, omdat je vindt dat het klaar is. Onvoorstelbare redenatie.
Ik vind dat een rare conclusie op basis van mijn post.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dan is het dus nooit klaar zelfs wanneer iedereen asympyomatisch is want wie weet wat er nog aan komt?
Een continue situatie vol angst en voorzorgsmaatregels.
Is dat de acceptatie? En wie wil überhaupt zo leven?
Dat valt best wel mee hoor. De opleiding van verpleegkundige naar IC duurt anderhalf jaar. En voor zo'n noodsituatie zouden die met improvisatie/stage toch al ingezet moeten kunnen worden. En ook studenten. Maar als er alleen maar beren op de weg gezien worden, dan blijven we toch gewoon lekker aantobben zo.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het gaat om lang en hoog opgeleide mensen, nee dat is niet zo makkelijk allemaal..
Is dat de mission statement van het AD? :dquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sommige mensen willen wel heel erg graag paniek zien.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:10 schreef tesssssssss het volgende:
In februari moet alles weer open zijn want dan begint de puppy-cursus.
Kunnen jullie daar even voor zorgen?
Bedankt.
Jij denkt dat we 43% stijging makkelijk op kunnen vangen nu?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:38 schreef popje het volgende:
[..]
Er zullen mensen opgenomen worden, maar zolang dat niet leidt tot overvolle ziekenhuizen, zie ik dat probleem niet.
Als ik geld had moeten inzetten had ik het op ze blijven dicht gezet. Dus dat ze weer open gaan valt mij heel erg mee. Maar onmogelijk, nee.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het woord onmogelijk werd inderdaad niet gebruikt.
Wel woorden als 'zeker', want men wist 'zeker' dat de scholen niet open zouden gaan 10 januari.
Dat zou dom zijn inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er is nog niet eens sprake van een avondklok en de politiek is alweer dom.
Nee, wel van alle paniekroepers.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is dat de mission statement van het AD? :d
Dat zal vast door een enkeling gezegd zijn, maar grote twijfels vat het beter samen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je 'zeker weten dat de scholen niet open gaan 10 januari' onder grote twijfels wil scharen, prima.
De vierde prik (de 2de booster) niet nee, maar de eerste booster werd daar toch breed gezet of vergis ik me dan heel erg?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Israël boostert niet de hele bevolking.
We hebben met Delta zonder lockdown ook 23 k aan besmettingen op kunnen vangen zonder problemen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij denkt dat we 43% stijging makkelijk op kunnen vangen nu?
kloptquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:40 schreef vosss het volgende:
[..]
De vierde prik (de 2de booster) niet nee, maar de eerste booster werd daar toch breed gezet of vergis ik me dan heel erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |