Complete BS, maar als dit je helpt je frustratie af te richten, ga lekker door.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:57 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ondertussen tankt de gemiddelde 50er wijntjes bij het leven, vreten ze zich vol, sporten weinig of niet, halen ze zonder problemen een vaccinatie die ze nodig hebben voor welk vakantieland dan ook, pakken ze elk pilletje aan van de dokter, maar voor een nuttige vaccinatie voor Corona halen we informatie van Facebook in plaats het RIVM, of slaan we die maar gewoon over omdat de buurvrouw het zegt.
Nederland in notendop.
Nee joh, juli zit de tweede booster alweer in menig armquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een booster nu nog even in de lockdown om er niet al te veel last van te hebben als je al last hebt is wel dikke prima.
Er is overigens ook nog het risico dat vakantielanden de grens naar 6 maanden verlagen en dat je dus in juli zwaar de pineut bent.
Je zegt het of het een gegeven feit is dat ik zonder prik op de IC terecht kom, maar dat is het helemaal niet. 98% heeft nauwelijks tot geen klachten. Dąt is een feitelijk gegeven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het principe is dat je liever op een IC crepeert dan een prik ter voorkoming daarvan nemen dan is dat op z'n minst een beetje dom te noemen, bijkomend probleem is dat dit principe mogelijk ook anderen schade berokkent omdat dit principe een IC bed 3 weken bezet houdt.
De gemiddelde complot-wap is geen 50+ hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja of uit principe met oog niet aan het pfizer infuus te willen hangen, qr maatschappij of eerdere infectie na de 2 prikken, of ze wachten af met oog op de vakanties vanwege de geldigheidsduur van dat vinkje.
Echt niet alleen omdat op fb stond dat het gif was!
wat wil je gaan doen dan ? deuren dichtlassen ?quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vooral bij mensen die veel medische zorg nodig hebben en nergens meer terecht kunnen.
Vroeg of laat worden door de usual suspects die 'dikke oude parasieten' toch wel weer van stal gehaald om als zondebok de woestijn ingestuurd te worden. Never fails.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel gemiddelde 50'ers jij kent, maar dit is niet hoe de gemiddelde 50'er in het leven staat.
Zou houtlijm niet voldoende zijn voor de meeste deuren in Nederland?quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat wil je gaan doen dan ? deuren dichtlassen ?
dit ja, maar het is nog vroegquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:59 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik hoop 35k met die nameldingen er bij
Dat klopt. Denk dat ze nog verder in paniek raken als papa een hartaanval krijgt en zelf maar moet kijken hoe 'ie in het ziekenhuis komt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat alle mensen met een eigen bedrijf die al anderhalf jaar aan de lopende band dicht moeten en al hun inkomsten en spaargeld er doorheen hebben gejast ook redelijk in paniek zijn hoor. Om maar een voorbeeldje te noemen.
komende zaterdag,jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maastricht ook vrije inloop binnenkort
Misschien even nuanceren met - Antivaxx 50+er - dat dekt de lading beter.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Complete BS, maar als dit je helpt je frustratie af te richten, ga lekker door.
In ieder geval niet juichen en hopen op 100.000 besmettingen per dag, dat is nogal treurig eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat wil je gaan doen dan ? deuren dichtlassen ?
Ik ook niet. Maar dat we onder de 30K blijven zie ik ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In ieder geval niet juichen en hopen op 100.000 besmettingen per dag, dat is nogal treurig eerlijk gezegd.
kangeroo's zijn ook besmetquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Australiė 72,5k besmettingen, wat is daar dan aan de hand?
Dacht dat ze daar zo streng waren
ik weet niet eens hoe oud je bent maar het risico wat 50+ loopt is gewoon groter en dat kan je vrij simpel afkopen met een vaccinatie, verder interesseert het mij nooit een biet wat een ander doet zolang ik er maar geen last van heb echter zorgen ongevaccineerde 50plussers wel voor overlast, dat is een feitelijk gegeven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Je zegt het of het een gegeven feit is dat ik zonder prik op de IC terecht kom, maar dat is het helemaal niet. 98% heeft nauwelijks tot geen klachten. Dąt is een feitelijk gegeven.
Buiten dat wijst inmiddels alle informatie over Omicron, ook uit het buitenland, er op dat de ligging met die variant aanzienlijk korter is dan 3 weken.
Dus ik hou gewoon lekker vast aan mijn principes. Dankje.
Ik ga het alleen nog doen als het moet. Voor deze was het al redelijk twijfelachtig.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:12 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nee joh, juli zit de tweede booster alweer in menig arm
Nu de scholen weer open gaan zal de testcapaciteit flink omhoog moeten. Nu vind je zo'n 30k positieven met minder dan 100k testen per dag.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat we onder de 30K blijven zie ik ook niet gebeuren.
Zie ons de 50K sowieso nog wel aantikken in dit tempo.
Omicron dont give a fuck. Zie het als die vulkaanuitbarsting laatst.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Australiė 72,5k besmettingen, wat is daar dan aan de hand?
Dacht dat ze daar zo streng waren
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga het alleen nog doen als het moet. Voor deze was het al redelijk twijfelachtig.
Ik ben ruimschoots 50- en heb er reeds een COVID-19 besmetting op zitten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe oud je bent maar het risico wat 50+ loopt is gewoon groter en dat kan je vrij simpel afkopen met een vaccinatie, verder interesseert het mij nooit een biet wat een ander doet zolang ik er maar geen last van heb echter zorgen ongevaccineerde 50plussers wel voor overlast, dat is een feitelijk gegeven.
dus domme principes, nee dank je
Iedereen die ongevaccineerd op de IC ligt dacht net als jij onaantastbaar te zijn. Denk daar maar even over na, en ook hoe jullie groep de ziekenhuizen overspoelen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Je zegt het of het een gegeven feit is dat ik zonder prik op de IC terecht kom, maar dat is het helemaal niet. 98% heeft nauwelijks tot geen klachten. Dąt is een feitelijk gegeven.
Buiten dat wijst inmiddels alle informatie over Omicron, ook uit het buitenland, er op dat de ligging met die variant aanzienlijk korter is dan 3 weken.
Dus ik hou gewoon lekker vast aan mijn principes. Dankje.
Gaan we weer massaal kinderen testen en daarna thuis laten zitten met een snotneus ja?quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nu de scholen weer open gaan zal de testcapaciteit flink omhoog moeten. Nu vind je zo'n 30k positieven met minder dan 100k testen per dag.
Zeg ik ook niet toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De gemiddelde complot-wap is geen 50+ hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |