Nee. Achteraf wel. Les voor volgende keer.quote:
Ik wel. Pas de Canon EF-S 10-18mm F/4.5-5.6 iS STM aangeschaft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sorry, heb geen groothoeklens.
Dit klinkt herkenbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:38 schreef KingRoland het volgende:
Eerst even naar albert heijn dan voor groente en fruit naar de Lidl
Dat is een mooi lensje ja. Ik heb wel een leuke Samyang 7,5. Maar dat is een fisheye.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wel. Pas de Canon EF-S 10-18mm F/4.5-5.6 iS STM aangeschaft.
Zéér content mee
Er staan er nog 2 op mijn verlanglijstje. Een macro lens en een zoomlensquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is een mooi lensje ja. Ik heb wel een leuke Samyang 7,5. Maar dat is een fisheye.
Ja, is duur spul. Ik heb wel een mooie macro, geen telezoom. Mis hem eigenlijk ook niet echt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staan er nog 2 op mijn verlanglijstje. Een macro lens en een zoomlens
Maar ja, die prijzen hé
Ja terecht wel. Blijkbaar voelen mensen zich erdoor aangevallen of gekwetst. Redelijk apart ook dat dit zolang heeft gemogen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je befaamde TT kan niet meer.
#Canceled
Bah wat policorquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja terecht wel. Blijkbaar voelen mensen zich erdoor aangevallen of gekwetst. Redelijk apart ook dat dit zolang heeft gemogen.
Hoe gaat het met je zoon?quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja terecht wel. Blijkbaar voelen mensen zich erdoor aangevallen of gekwetst. Redelijk apart ook dat dit zolang heeft gemogen.
Goud geld voor de zzp’er.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:56 schreef tong80 het volgende:
Wasmachine was stuk. Monteur erbij. Plastichandschoentje ergens in afvoerpijp. 5 minuten werk. Fucking 50 euro.
Gasten kunnen nu vragen wat ze willen. Er is echt een schreeuwend tekort aan technische handjes. En geef ze eens ongelijk. 10/12 jaar geleden waren ze allemaal overbodig tijdens de crisis. Nu kunnen ze wat inhalenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:06 schreef onlogisch het volgende:
10/12 jaar geleden waren ze allemaal overbodig tijdens de crisis.
Bouwvakkers/elektriciens/timmerlieden/loodgieters etc. hadden het echt wel zwaar rond 2008/2010 hoor.quote:
Sommige sectoren, een korte periode. Maar overbodig is wel heel overdreven. Ze worden steeds schaarser in ieder geval, kunnen nu al meer vragen dan een gemiddelde advocaat.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bouwvakkers/elektriciens/timmerlieden/loodgieters etc. hadden het echt wel zwaar rond 2008 hoor.
Mijn oude buurman is deze maand gestopt bij zijn werkgever en begint voor zichzelf. Een pijpenfitter. Kan goud geld vragen voor hetzelfde werk wat ie gaat doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Sommige sectoren, een korte periode. Maar overbodig is wel heel overdreven. Ze worden steeds schaarser in ieder geval, kunnen nu al meer vragen dan een gemiddelde advocaat.
Toch zonde dat ik totaal niet handig ben en er vroeger nogal op werd neergekeken als je een technische opleiding ging doen. Ik zou het nu wel weten als ik een jaar of 18 was.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja die wappies die als stervende zwanen neergaan als de politie ze een duwtje geeft. Dat is echt heerlijk.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:27 schreef RamboDirk het volgende:
Even naar de bouwmarkt kit halen. Oh nee w8 ff. Gezeik.
En de roverheid doet niks!
Paarden IC bijna vol?quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:11 schreef Coco het volgende:
Nu gaat het over paarden vaccineren in COR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |