Dan moet je dat boekje maar lezen, dan snap je het in één keerquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom die opgehemeld wordt.
Dat zei ik.
Ebola cup is een beetje kinderachtig.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm
VBL / [Afrika cup 2022] Wie wordt de opvolger van Algerij? #1
Als je de tikfout in de OP even fixed krijg je een like.
?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ebola cup is een beetje kinderachtig.
Done!quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm
VBL / [Afrika cup 2022] Wie wordt de opvolger van Algerije? #1
Als je de tikfout in de OP even fixed krijg je een like.
Goed om te horenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stilaan beter, dank voor het vragen.
Dat denk ik ook ja, maar dat verandert niets aan wat ik typte.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat de gemiddelde feyenoordsupporter érg ver af staat van hoe Gyan naar het leven keek
Hoe keek Gyan naar het leven dan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, maar dat verandert niets aan wat ik typte.
Wat ik er van weet is dat hij vanuit zijn christelijke overtuiging alles en iedereen wilde helpen en daarmee zichzelf in een paar jaar totaal failliet hielp.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe keek Gyan naar het leven dan?
Wat is er dom aan het (financieel) helpen van een familie of persoon die dat nodig heeft?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat ik er van weet is dat hij vanuit zijn christelijke overtuiging alles en iedereen wilde helpen en daarmee zichzelf in een paar jaar totaal failliet hielp.
Dat is iets totaal anders dan de gemiddelde Feyenoorder. Maar het blijft dom.
Niets, zolang je jezelf daarmee niet totaal failliet laat gaan en vervolgens weer donaties van anderen nodig hebt om fatsoenlijk begraven te worden (enzo).quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat is er dom aan het (financieel) helpen van een familie of persoon die dat nodig heeft?
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niets, zolang je jezelf daarmee niet totaal failliet laat gaan en vervolgens weer donaties van anderen nodig hebt om fatsoenlijk begraven te worden (enzo).
En ja, ik denk dat Gyan zelf ook niet één van de slimste was. Zoals alle mensen die streng gelovig zijn.
Je blijft het proberenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Marco Borsato een huurmoordenaar ingeschakeld. Die zag ik niet aankomen.
neenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:atypisch heb je dat boek van the handmaids tale ook gelezen?
Ik twijfel nog om dat boek te gaan lezen.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:caland voor als je nog een podcast zoekt.
Ik kan niet zo goed over Christian Flokstra.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:14 schreef Caland het volgende:
Napleiten is ook wel tof trouwens, als daar een beetje je interesse ligt @:maxi-mus @:napoleonfour
Oh, ik kende hem niet echt maar vind hem juist altijd wel humor hebben in dat podcastje.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed over Christian Flokstra.
Hij zit bij het vreselijke Ficq kantoor en is op twitter echt onuitstaanbaar pedant.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik kende hem niet echt maar vind hem juist altijd wel humor hebben in dat podcastje.
Ik ben het daarmee eens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is mijn persoonlijke overtuiging. Hoef je het niet mee eens te zijn.
Van dat laatste kan ik me dan wel iets voorstellen ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zit bij het vreselijke Ficq kantoor en is op twitter echt onuitstaanbaar pedant.
Staat hij op je lijstje @onlogisch ?quote:
Oké Badder.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is mijn persoonlijke overtuiging. Hoef je het niet mee eens te zijn.
wist niet dat drizzt zich liet interviewen voor een podcastquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:caland voor als je nog een podcast zoekt.
Walgelijk hoe de roverheid ons in de gaten houdt. Er bestaat niet meer iets als privacy.quote:
grappig zegquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Walgelijk hoe de roverheid ons in de gaten houdt. Er bestaat niet meer iets als privacy.
En wij pikken dit gewoon!!
Word wakker mensen.
Klokkenluider in Bosnië, Peacekeeping in Albania & Kosovo.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:14 schreef Caland het volgende:
Zat ook naar boekjes te zoeken van de Balkanoorlog/geschiedenis, gezien ik daar toch heen ga over een maandje. Maar die zijn buiten feitelijke analyses redelijk schaars volgens mij.
Ik vind je in het zwart veel leuker dan in het blauw. Misschien zouden meer mensen hier gebaat zijn bij wat meer zwart.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Walgelijk hoe de roverheid ons in de gaten houdt. Er bestaat niet meer iets als privacy.
Word wakker mensen.
Kan je niet gewoon mod worden? Als user ben je echt niet grappigquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Word wakker mensen.
Een gozer in mijn team heeft een thuisgym maar die sport altijd om 8u, dus dat lukt me maar een keer of 2 in de week helaasquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:03 schreef RamboDirk het volgende:
Het valt mij op dat er hier weinig uurtjes worden gesport de laatste tijd.
@:Caland @:GGMM @:Lenny_Leonard @:Onlogisch @:Oriente @:Yvonne @:Coco
Een echte maat deelt zijn huis en zijn vrouw ook als hij er niet is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Een gozer in mijn team heeft een thuisgym maar die sport altijd om 8u, dus dat lukt me maar een keer of 2 in de week helaas
Net genoeg voor onderhoud wel
Het is ook niet echt een maat eigenlijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een echte maat deelt zijn huis en zijn vrouw ook als hij er niet is.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een maat eigenlijk
Maargoed, hij heeft zo’n heel rack met bankje en gewichten tot 200 kg dus voor nu is het mijn maat
Pzcgodinnenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En 50 euro extra voor nzc
@:de_boswachter
kan jij niet gewoon #ANONIEM wordenquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon mod worden? Als user ben je echt niet grappig
ik vind wagyu vlees maar matigquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:48 schreef Gutanoth het volgende:
vandaag een wagyu A5 steak op, mijn hemel wat een genot
ik vind agnus gewoon beter maatquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een beter stukje rund op, wat raad je me aan?
Oh dan heb ik misschien nog nooit goede black angus op, komt voor mij namelijk niet eens in de buurt van die wagyu van vandaagquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind agnus gewoon beter maat
gewoon lekker van een goede argentijn
Ik ging onlo jr. net ophalen bij z'n opa en oma. Daar stond dat geneuzel op. Ik kijk daar altijd met plaatsvervangende schaamte naar. (Waarschijnlijk direct te herleiden naar mijn eigen sociale onkunde)quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde, je had er smakelijk om kunnen lachen
Ziet er heerlijk uit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit was één van de hoofdgerechten, we hadden een stuk of 6 gangen
agnusquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind agnus gewoon beter maat
gewoon lekker van een goede argentijn
quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wist niet dat drizzt zich liet interviewen voor een podcast
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef GGMM het volgende:
Cobra Kai, seizoen 4
8,5/10
@:caland @:coco @:scrummie @:lenny_leonard @:maxi-mus check m'n review
Hij leeft voort in Daniel san!quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bekijk net z'n wiki. Ook alweer 16 jaar dood
Ziet er heerlijk uit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit was één van de hoofdgerechten, we hadden een stuk of 6 gangen
Welkom terug maatquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die Douwe Bob is ook lekker in de weer geweest.
Uitstekende review.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef GGMM het volgende:
Cobra Kai, seizoen 4
8,5/10
@:caland @:coco @:scrummie @:lenny_leonard @:maxi-mus check m'n review
Ik lag er al om 20:00 uur in.quote:
Die kan je gewoon kopen bij de appie Hermquote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lag er al om 20:00 uur in.
Hierbij bevestigen wij uw afspraak voor een coronatest bij de GGD op:
08-01-2022 om 09:57 uur
Goeiemorgen
Ik een bammetje ham/kaas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |