Geelquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rood? Geel? Groen? Punt?
Ooohhh die is mooiquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:19 schreef Domnivoor het volgende:
Laat ik ook kleur bekennen. Mijn favoriete kleuren zijn echte kleuren.
Ja, heerlijk om naar te luisteren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ooohhh die is mooiSowieso veel van die covers van Eva Cassidy, zij heeft zo'n mooie stem
Wat vind jij haar mooiste nummer?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ooohhh die is mooiSowieso veel van die covers van Eva Cassidy, zij heeft zo'n mooie stem
Ik vind van haar Somewhere Over the Rainbow, Autumn Leaves, You Take My Breath Away en I Know You By Heartquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat vind jij haar mooiste nummer?
Vijf?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zwarte koffie met bruine rum in een witte mok met een zilveren lepeltje.
Rara hoeveel kleuren heb ik nu genoemd?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vijf?
Koffie kan je ook als kleur rekenen
Of wordt zilver niet als kleur gerekend omdat het naar het materiaal verwijst?quote:
lauwquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of wordt zilver niet als kleur gerekend omdat het naar het materiaal verwijst?
Koffie ook niet als kleur?quote:
Koffie meerekenen keur ik goedquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koffie ook niet als kleur?![]()
Dus dan hebben we drie kleuren
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind van haar Somewhere Over the Rainbow, Autumn Leaves, You Take My Breath Away en I Know You By Heart
DIe is ook prachtigquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Fields of Gold vind ik ook mooi. Die heb ik ooit gezongen bij zangles.
Oh dat is wel heel toevallig. Mocht je bladmuziek zoeken: ik heb een mooie meerstemmige versie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DIe is ook prachtig, maar heb ik te vaak gehoord
Die staat geheel toevallig - no kidding - ook in mijn lijst bij zangles om nog een keer te zingenMaar die is nog niet voorbijgekomen
Ja, in mijn studententijd. Veel opgetreden ook.quote:Wist helemaal niet dat jij ook zangles hebt/had trouwens!
Oeh interessant! Ik heb daar ook wel eens meerstemmige lessen samen met dan iemand andersquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel toevallig. Mocht je bladmuziek zoeken: ik heb een mooie meerstemmige versie.
Optreden zelfs, netjesquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ja, in mijn studententijd. Veel opgetreden ook.
Jij doet toch ook theater? Dan moet optreden geen probleem zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh interessant! Ik heb daar ook wel eens meerstemmige lessen samen met dan iemand anders
[..]
Optreden zelfs, netjesDat zou ik niet zo gauw durven, of het moet met karaoke zijn ofzo
Vier als je koffie ook meerekent? Wit is geen kleur.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zwarte koffie met bruine rum in een witte mok met een zilveren lepeltje.
Rara hoeveel kleuren heb ik nu genoemd?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Vier als je koffie ook meerekent? Wit is geen kleur.
Zingen voor publiek vind ik dus echt eng, maar daar zit ook veel onzekerheid. Qua acteren heb ik dan weer helemaal geen angst om voor publiek op te treden, heel gek is datquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij doet toch ook theater? Dan moet optreden geen probleem zijn.
Roleplay versus het diepste van jezelf laten zien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zingen voor publiek vind ik dus echt eng, maar daar zit ook veel onzekerheid. Qua acteren heb ik dan weer helemaal geen angst om voor publiek op te treden, heel gek is dat
Iemand van mijn toneelgroep is ook heel erg angstig voor zingen voor publiek, en zij zei laatst dat het wel helpt als ze heel erg in haar rol gaat zitten als ze zingt. Dus daar zit wel iets in denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Roleplay versus het diepste van jezelf laten zien.
Zo vreemd vind ik dat niet.
Als je verder komt met je zanglessen zal die onzekerheid ook wel afnemen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iemand van mijn toneelgroep is ook heel erg angstig voor zingen voor publiek, en zij zei laatst dat het wel helpt als ze heel erg in haar rol gaat zitten als ze zingt. Dus daar zit wel iets in denk ik
Zo ver ik weet behoren zwart, wit en zilver niet tot officiële kleuren in de letterlijke zin.quote:
Denk dat ik ook wel echt voor publiek meer moet zingen voordat het echt gaat wennenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je verder komt met je zanglessen zal die onzekerheid ook wel afnemen.
Fijn dat je tevreden bent met mijn sapjesbarquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Wat heb ik gewonnen?
Het is een goede week voor mij, gisteravond won ik hier al:
[ afbeelding ]
Potver, daar kan ik niet tegen opquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Wat heb ik gewonnen?
Het is een goede week voor mij, gisteravond won ik hier al:
[ afbeelding ]
Heerlijk, fruit en sapjes en zoveel keuzequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat je tevreden bent met mijn sapjesbar
Je komt er welquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Denk dat ik ook wel echt voor publiek meer moet zingen voordat het echt gaat wennenVoor de zangjuf alleen vind ik geen punt
Dank je wel, die ga ik inlijsten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Potver, daar kan ik niet tegen op
Maar ..desalniettemin Je wint eeuwige roem met de duur van een week
Ik zie dat er al meerdere zangers/zangeressen zijn voor de band, dus dan kunnen we altijd nog de boel verdelenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je komt er wel![]()
De volgende stap is zingen met de 40+-band.
< Is nou ook weer niet zo'n knieperd...quote:
Iets met gedeelde smart enzoquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie dat er al meerdere zangers/zangeressen zijn voor de band, dus dan kunnen we altijd nog de boel verdelenIs het ook minder eng dan een heel nummer alleen
Ja, daar komen we wel uit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie dat er al meerdere zangers/zangeressen zijn voor de band, dus dan kunnen we altijd nog de boel verdelenIs het ook minder eng dan een heel nummer alleen
Kan je niet een beetje leuk painten?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Is nou ook weer niet zo'n knieperd...
Hier, deze krijg je erbij:
[ afbeelding ]
Doei Domniquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Misschien tot later
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je niet een beetje leuk painten?
De kleurenkwis alhierquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
welke? De slimste? die kijk ik ook vaak pas later terug
3, groen, roze en roodquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef D. het volgende:
Ik heb nog een zak soepgroente en maggiblokje over, dus ik houd er zelf wel eentje
De rozen zijn rood
Hoeveel kleuren noemde ik?
2quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef D. het volgende:
Ik heb nog een zak soepgroente en maggiblokje over, dus ik houd er zelf wel eentje
De rozen zijn rood
3quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:28 schreef D. het volgende:
De rozen zijn rood
Of jij bent traag.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:35 schreef D. het volgende:
Of Fok is weer traag, of mijn internet
Of allebei
Ja, vandaar dat ik met mijn post aangaf dat het een juiste terechtwijzing was aan chufi's adresquote:
Als ik traag was was ik op hetzelfde tempo als Fok en het internet, en dan zou ik geen verschil merkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of jij bent traag.
Alledrie dus.
Ik heb jou mijn adres nooit gegevenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik met mijn post aangaf dat het een juiste terechtwijzing was aan chufi's adres
Dacht dat dat duidelijk was
Niet dus.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik met mijn post aangaf dat het een juiste terechtwijzing was aan chufi's adres
Dacht dat dat duidelijk was
quote:
Nee andersom.. Ik ken iedereenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Chufi @ Amsterdam
Komt ie vast aan, iedereen kent jou
Stukgekookt zijn ze vrijwel altijd bruin/geligquote:
Dit klinkt haast als een nieuw spreekwoordquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
Als je groen al uit soepgroente mag halen dan ook roze uit rozen.
Ja.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Stukgekookt zijn ze vrijwel altijd bruin/gelig
Nee bahquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja.Ik houd niet zo van stukgekookte groente.
Snotgroenten getverdegetverquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee bahZo smakeloos en snotterig
Groenten voorgekookt in zo'n blik of pot vind ik om die reden ook altijd niet lekker. En dan is er nog veel suiker bij gegooid om het nog wat te laten lijken
Sommige groente uit blik of pot vind ik nog wel lekker, zoals bietjes of rodekool, maar worteltjes of spruitjes uit blik zijn echt heel goor. Zo zacht.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee bahZo smakeloos en snotterig
Groenten voorgekookt in zo'n blik of pot vind ik om die reden ook altijd niet lekker. En dan is er nog veel suiker bij gegooid om het nog wat te laten lijken
De COS mods weer vermoed ik //quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:11 schreef puzziepie het volgende:
Jammer dat @:Soury weer een streep door haar naam heeft
Ja en ik weet wie wen waarom , van die modjes die modereren over een ander topic en dan in de COS de wijsneus uit gaan hangen . Bahquote:
Ik heb het niet gevolgd, maar heb zo'n vermoedenquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en ik weet wie wen waarom , van die modjes die modereren over een ander topic en dan in de COS de wijsneus uit gaan hangen . Bah
Avé Koenquote:
Ik weet, een beetje DTS sfeerquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd, maar heb zo'n vermoeden
Ja precies. Bonen uit blik vind ik vaak wel lekker, die mini-maiskolfjes vind ik ook wel te doen. Verder heb ik alles toch echt wel liever vers. Vooral omdat het dan vaak zo zachtgekookt is meteen, bleghquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sommige groente uit blik of pot vind ik nog wel lekker, zoals bietjes of rodekool, maar worteltjes of spruitjes uit blik zijn echt heel goor. Zo zacht.
Dit ging over DTS , en daar zei Soury wat over . Iets over iemand die niet meedoet voor de punten maar ondertussenquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. ik hou me niet met users bezig
Ah ok blijft hetzelfdequote:Op donderdag 6 januari 2022 00:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit ging over DTS , en daar zei Soury wat over . Iets over iemand die niet meedoet voor de punten maar ondertussen
Ja las het in een ander topic over die ban.quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:11 schreef puzziepie het volgende:
Jammer dat @:Soury weer een streep door haar naam heeft
Oh?quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja las het in een ander topic over die ban.
Heb ook even gelezen, maar ging nog verder met een ander die een reactie op haar gaf, waar ze op reageerde. Maar geef die ander dan ook een ban. Beetje overdreven weer allemaal dat geban. Wordt Fok niet leuker op zo. Sorry hoort hier eigenlijk niet thuis.quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit ging over DTS , en daar zei Soury wat over . Iets over iemand die niet meedoet voor de punten maar ondertussen
Ik ga ff zoekenquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik net een paar dagen uit mn AT geflikkerd
Niks bijzonders verder hoor, was gewoon een enkele opmerking van eend over dat muis een ban heeft.quote:
Ik heb het gelezenquote:Op donderdag 6 januari 2022 00:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niks bijzonders verder hoor, was gewoon een enkele opmerking van eend over dat muis een ban heeft.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was niet die eend ... dus ok dan was het in Viva
Hoe kun je daar nou ruzie over maken, mooiste kleur is groen!quote:Op donderdag 6 januari 2022 01:31 schreef SolidasRock het volgende:
Gaat het nog steeds over kleuren?
Grolsch liefhebber zekerquote:Op donderdag 6 januari 2022 01:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou ruzie over maken, mooiste kleur is groen!
Ik ben overgestapt naar Hertog Jan. Bruin in mijn geval dus (alhoewel het alweer tijdje geleden is dat ik dat gedronken heb)quote:
was je op de DH meet laatsleden?quote:Op donderdag 6 januari 2022 01:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt naar Hertog Jan. Bruin in mijn geval dus (alhoewel het alweer tijdje geleden is dat ik dat gedronken heb)
Hoe dan ... incognito buiten staan .. Vaag hoorquote:Op donderdag 6 januari 2022 01:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aan het eind van de avond ja. Ik ben niet binnen geweest en heb dus ook niks gedronken.
Jij ook dus?quote:Op donderdag 6 januari 2022 01:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Allemaal dronken FOK!kers binnen.
Ik stond wel binnen maar was niet dronken. Helaas. Moest nog naar huis rijden die avond...quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 01:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik stond wel binnen maar was niet dronken. Helaas. Moest nog naar huis rijden die avond...
Ok dan ... Las het net ff terugquote:Op donderdag 6 januari 2022 01:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit was waar mijn zus al bang voor was toen Sigrid Kaag tegenover haar kwam wonen.
Gekkies voor je deur.![]()
Volgende keer een hotelletje inderdaad.quote:
Hoezo incognito? Waar haal jij dat nou weer vandaan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe dan ... incognito buiten staan .. Vaag hoor
Vind ik ook ... opzouten met Djoko ... waarom hij wel en nr 147 op de lijst niet ?quote:Op donderdag 6 januari 2022 02:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, Australie gaat niet zomaar uitzonderingen maken. En terecht.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 02:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoezo incognito? Waar haal jij dat nou weer vandaan?
Een aantal wisten dat ik aan het eind van avond zou komen en sommigen kenden mijn foto al van voor de meet.
Ik improviseer en suggereer ...quote:Op donderdag 6 januari 2022 02:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoezo incognito? Waar haal jij dat nou weer vandaan?
Een aantal wisten dat ik aan het eind van avond zou komen en sommigen kenden mijn foto al van voor de meet.
Ah ok .. dat was niet onlinequote:Op donderdag 6 januari 2022 02:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat klopt, we hoorden van 'solid komt zo ook nog even langs'. Dat was tof.
Nee, dat was allemaal op de meet zelf. We waren toen amper online. Nee, we waren allemaal gezellig aan het kletsen ... en zuipen. Er is aardig wat weggetankt...quote:
Zeg dat wel jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 02:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat was allemaal op de meet zelf. We waren toen amper online. Nee, we waren allemaal gezellig aan het kletsen ... en zuipen. Er is aardig wat weggetankt...
Onze barman bleef maar heen en weer lopen van de tap naar de tafel en terug...quote:
Ja herkenbaarquote:Op donderdag 6 januari 2022 02:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat was allemaal op de meet zelf. We waren toen amper online. Nee, we waren allemaal gezellig aan het kletsen ... en zuipen. Er is aardig wat weggetankt...
Arme Opaquote:Op donderdag 6 januari 2022 02:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onze barman bleef maar heen en weer lopen van de tap naar de tafel en terug...
Het ging hem prima afquote:
Hij hield het goed vol, en had goed scherp welke username bij wie hoorde.quote:
jaja ik heb hem ervarenquote:Op donderdag 6 januari 2022 02:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij hield het goed vol, en had goed scherp welke username bij wie hoorde.
Gewoon de volgende keer ook aanschuivenquote:Op donderdag 6 januari 2022 02:20 schreef BasEnAad het volgende:
Haha hier kan ik niet over mee praten
Er wordt vooral heel veel gedronken hoor ik alquote:Op donderdag 6 januari 2022 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon de volgende keer ook aanschuiven
Al dč reden om aan te schuiven...quote:Op donderdag 6 januari 2022 02:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er wordt vooral heel veel gedronken hoor ik al
Niet door mij. Maar sommigen waren ver heen ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 02:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er wordt vooral heel veel gedronken hoor ik al
Zeker!quote:Op donderdag 6 januari 2022 02:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Al dč reden om aan te schuiven...
Fissa in t hotel zie ik alquote:Op donderdag 6 januari 2022 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Meesteb gaan after party in het hotel
Bij wie danquote:Op donderdag 6 januari 2022 07:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, wat een gekken zijn er toch![]()
Om bij politici voor de deur te gaan staan met een fakkel.
Ja, je kan het er niet mee eens zijn, maar ik vind dit van die achterlijke dingenquote:
Ik vind bedreigingen überhaupt nergens op slaan, ongeacht bij wie. Maar heb verder niets met politiek.quote:
Daar ben ik het volkomen mee eens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 07:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind bedreigingen überhaupt nergens op slaan, ongeacht bij wie. Maar heb verder niets met politiek.
Twee dagenquote:
Ja..het sein, dat ik dit weekend echt afscheid moet nemen van de boom en aanverwante versieringenquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:21 schreef engine het volgende:
Drie koningen, drie koningen, geef mij een nieuwe hoed
Ja zag ik gisteravond maar heb zelf overdag geen tijd om te kijken. Maar is wel mooi als ze voorbij komen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja..het sein, dat ik dit weekend echt afscheid moet nemen van de boom en aanverwante versieringen![]()
Ik las nieuwe cameraopstelling. Straks even kijken.
Hey ALoa, daar ben je weerquote:
Ze rijden hier op bepaalde dagen. Aan het einde van de straat hier, staat een inlever vent. Krijg je 50 eurocent. Nou, ik schuif hem zo het raam uit. (Begane grond hoorquote:Op donderdag 6 januari 2022 08:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zag ik gisteravond maar heb zelf overdag geen tijd om te kijken. Maar is wel mooi als ze voorbij komen.
Ik ga dit weekend de lampjes eruit halen want ben het wel zat eigenlijk
Maar laat de boom wel staan tot de 19e...dan komen ze die dingen ophalen.
O deisyy ziek? Beterschap Deisyyquote:Op donderdag 6 januari 2022 07:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh @:pullup nog veel plezier.
En @:Deisyy beterschap. Hopelijk kom je er zonder schade vanaf![]()
@:Soury, muts
Ja diezelfde heeft ook al bij Hugo de Jonge voor de deur gestaan dat heeft hij toen zelf gefilmdquote:Op donderdag 6 januari 2022 07:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Ja, ze heeft corona.quote:
Dwazen. Toch geen fijn idee, zo'n gek voor je deur.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja diezelfde heeft ook al bij Hugo de Jonge voor de deur gestaan dat heeft hij toen zelf gefilmd
O nee, getverdemmequote:
Ze moeten die lui eens wat harder aan gaan pakken, dit gaat nog een keer foutquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dwazen. Toch geen fijn idee, zo'n gek voor je deur.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze rijden hier op bepaalde dagen. Aan het einde van de straat hier, staat een inlever vent. Krijg je 50 eurocent. Nou, ik schuif hem zo het raam uit. (Begane grond hoor) Lopen zat kinderen.
Voeg het eerst maar eens toe aan je contacten en kijk wat er als profielfoto gebruikt wordtquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:06 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben 's ochtends vroeg gebeld door een nummer dat ik niet ken (gewoon 06-nummer). Zal ik terugbellen?
Wha... werkt dat?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:07 schreef maily het volgende:
[..]
Voeg het eerst maar eens toe aan je contacten en kijk wat er als profielfoto gebruikt wordt
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha... werkt dat?
Smart
Goeie!quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:07 schreef maily het volgende:
[..]
Voeg het eerst maar eens toe aan je contacten en kijk wat er als profielfoto gebruikt wordt
Hahaquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kreeg een whatsapp van een onbekend nummer.
Op de profielfoto staat een paard.
Ik heb gereageerd met: ‘Jij ook de beste wensen!’
Nog steeds geen idee wie het is.
Je kan het nummer nog googlen. Tip van D.quote:
Pietquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kreeg een whatsapp van een onbekend nummer.
Op de profielfoto staat een paard.
Ik heb gereageerd met: ‘Jij ook de beste wensen!’
Nog steeds geen idee wie het is.
Dat is niet ondenkbaar, nu je het zegt… Die heeft mijn nummer.quote:
Kijk opgelost of niet ..quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is niet ondenkbaar, nu je het zegt… Die heeft mijn nummer.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 07:17 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 01:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit was waar mijn zus al bang voor was toen Sigrid Kaag tegenover haar kwam wonen.
Gekkies voor je deur.![]()
Doe ik, maar ik krijg nu vage sites. Welke moet ik hebben?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan het nummer nog googlen. Tip van D.
Nee, heel onwaarschijnlijkquote:
Kijk of een van die sites een lijst met dubieuze nummers is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doe ik, maar ik krijg nu vage sites. Welke moet ik hebben?
Het kan ook zo zijn, dat degene het zo ingesteld heeft op WAquote:
Terug gelezenquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lees eens drie posts terug
Dit gaat wel een paar uur duren ja... maar uiteindelijk moet het ongeveer 3 liter wordenquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Terug gelezen![]()
Zal wel ff duren voor het flesje vol is
Ervaring mee of volg je 1 of andere guide op internet?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Here we go!
De eerste druppels.. dit gooien we weg.. want dat is giftig.
[ afbeelding ]
Lekker hoorquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit gaat wel een paar uur duren ja... maar uiteindelijk moet het ongeveer 3 liter worden
quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
Ik kreeg een appje met jij ook de beste wensen. Staat een man op met een hoed, geen idee wie dat is. Ik negeer die appje maar want je weet maar nooit, misschien is het zo een oplichter die wilt dat ik terugbel tegen torenhoge kosten.
Doe het al weer een paar jaar, maar meestal Rum of Vodka. Dus destilleren op zich is niet nieuw.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ervaring mee of volg je 1 of andere guide op internet?
quote:
Wauwquote:
Ik vind het maar mooi om te zien, heb wel eens afleveringen gezien waarin mensen diep in de jungle een illegale stokerij hebben. Was wel interessant om te kijken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe het al weer een paar jaar, maar meestal Rum of Vodka. Dus destilleren op zich is niet nieuw.
Gin had ik 1x geprobeerd, maar uit de losse pols.
Nu heb ik mijn best gedaan met alle voorbereidingen, een recept samengesteld en wat meer focus.
Ja precies, dat is ook de voornaamste reden dat ik nu niet terug durf te bellenquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
Ik kreeg een appje met jij ook de beste wensen. Staat een man op met een hoed, geen idee wie dat is. Ik negeer die appje maar want je weet maar nooit, misschien is het zo een oplichter die wilt dat ik terugbel tegen torenhoge kosten.
Met speciale niet geswaffelde receptuurquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe het al weer een paar jaar, maar meestal Rum of Vodka. Dus destilleren op zich is niet nieuw.
Gin had ik 1x geprobeerd, maar uit de losse pols.
Nu heb ik mijn best gedaan met alle voorbereidingen, een recept samengesteld en wat meer focus.
Ik hou van dingen zelf maken... geeft me een ( schijn ) gevoel van vrijheidquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vind het maar mooi, heb wel eens afleveringen gezien waarin mensen diep in de jungle een illegale stokerij hebben. Was wel interessant om te kijken.
Hahaha jij let goed op ! Al was die molasses voor de rumquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Met speciale niet geswaffelde receptuur
Zonder er een ban voor te krijgen.quote:
Terwijl het wel verboden isquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zonder er een ban voor te krijgen.
Over vrijheid gesproken: heb je er een vergunning voor nodig?quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hou van dingen zelf maken... geeft me een ( schijn ) gevoel van vrijheid
Echt? Waarom dan? Lijkt mij dat dit hobbymatig wel moet kunnen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Terwijl het wel verboden is
Ik doe dit nu vanuit mijn vakantiehuis in een land waar het wel magquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over vrijheid gesproken: heb je er een vergunning voor nodig?
Wat wil je nog meerquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zonder er een ban voor te krijgen.
Typisch Nederland .. je mag de spullen wel hebben... maar ze niet gebruiken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Echt? Waarom dan? Lijkt mij dat dit hobbymatig wel moet kunnen.
Is dat zo?quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Terwijl het wel verboden is
quote:"Thuis zelf alcohol destilleren is in bijna ieder land bij de wet verboden omdat de staat dan accijns misloopt. In Nederland is het in bezit hebben van een destilleerketel met een inhoud van meer dan 1 liter verboden. Wel is toegestaan om met een kleine destillatie-opstelling alcohol te scheiden van een gekochte fles sterkedrank. Hiermee kan dan b.v. likeur gemaakt worden".
Slim bezigquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe dit nu vanuit mijn vakantiehuis in een land waar het wel mag
Inmiddels elders bijgelezen, wat suf zeg. Je mag wel 4 wietplanten hebben maar zelf een beetje hobbymatig brouwen moet je belasting over betalen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Typisch Nederland .. je mag de spullen wel hebben... maar ze niet gebruiken.
Belasting.. hč, er zit accijns op alcohol.
Nu weet ik niet of je het wel mag doen met gekochte alcohol. Maar het mag in ieder geval niet met zelfgemaakte alcohol.
Ik dacht het wel... maar niet voor verkoop , alleen eigen gebruik.quote:
Er komt nog een dingetje bij kijken.. Ontploffingsgevaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Inmiddels elders bijgelezen, wat suf zeg. Je mag wel 4 wietplanten hebben maar zelf een beetje hobbymatig brouwen moet je belasting over betalen.
Onder de groene hemel in de blauwe zonquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe dit nu vanuit mijn vakantiehuis in een land waar het wel mag
Bingo!quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Onder de groene hemel in de blauwe zon
Dat is wel weer zo jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, maar té veilig leven is vooral saai
Succes!quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga eens kijken of er ergens in Utrecht een oudpapiercontainer niet vol is…
Hier om de hoek flikkert iedereen het er gewoon naast. En dat begrijp ik ergens wel.
* SolidasRock trekt zijn overal aan met kniebeschermers en zet bouwhelmpje op en een veiligheidsbrilquote:
Jij ookquote:
Tijdens het eten?quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock trekt zijn overal aan met kniebeschermers en zet bouwhelmpje op en een veiligheidsbril
Je weet maar nooit he. Veiligheid is wel belangrijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tijdens het eten?Bang dat in je oog prikt met een vork
* Mrsloveable zegt maar snel dat ze even weg moetquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende: wanneer gaan we nou eens onveilige sex hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Sterkte!quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga eens kijken of er ergens in Utrecht een oudpapiercontainer niet vol is…
Hier om de hoek flikkert iedereen het er gewoon naast. En dat begrijp ik ergens wel.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable zegt maar snel dat ze even weg moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:47 schreef D. het volgende:
Terug naar de winkel zo.
Ze hebben me dit verkocht als bolletje
[ afbeelding ]
Nee broodje gezond gekocht en de komkommer verwijderdquote:
Iets zegt me dat je niet zo dol op komkommer bentquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee broodje gezond gekocht en de komkommer verwijderd
Wat gezonds bleef er nog over?quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee broodje gezond gekocht en de komkommer verwijderd
quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je niet zo dol op komkommer bent
Tomaat, sla en ei denk ikquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het eerste flesje is vol , het zogenaamde "foreshot"
[ afbeelding ]
Had ook gekund, want je word er blij vanquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik dacht even dat die 1 een gezichtje was eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |