Blijkt dat het steeds dezelfde mensen zijn die zich 3 keer per week laten testen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Een maandje terug zaten we op ruim 90.000 testen per dag. En we zitten nu nog steeds op 70.000 testen per dag.
Dat zou in 2 maanden dus 5 miljoen mensen zijn die een test hebben gedaan. Dat lijkt me een beetje stug.
Waar uit blijkt dat dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:30 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Blijkt dat het steeds dezelfde mensen zijn die zich 3 keer per week laten testen.
Ze sprong met oudjaar ook ineens op om haar laptop te pakken toen bleek dat ze een boosterprik kon inplannen. Om 22;00 ‘s avonds. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt.quote:
Stel je voor even 2 min op je laptop gaan om een afspraak te maken met oudjaar. Het gore lef!quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:32 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ze sprong met oudjaar ook ineens op om haar laptop te pakken toen bleek dat ze een boosterprik kon inplannen. Om 22;00 ‘s avonds. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt.
Doet me denken aan mijn collega die zo trost was op haar boosterprik-vinkje, in de tijd dat eigenlijk enkel 60+ mocht vaccineren. Blij als een klein kind.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:32 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ze sprong met oudjaar ook ineens op om haar laptop te pakken toen bleek dat ze een boosterprik kon inplannen. Om 22;00 ‘s avonds. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt.
Bij Ahoy kun je op ‘t moment binnen 2 dagen al terecht. Best goed geregeld daarquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:17 schreef Momo het volgende:
[..]
In Friesland kunnen mensen nu meteen binnen een dag geprikt worden. Maar toen hier in de regio keek (Den Haag/Rotterdam) een aantal dagen gelden, kon je bij de meeste locaties pas na 20 januari geprikt worden.
Jammer dat dit soort dingen pas op het eind gaan lopenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Bij Ahoy kun je op ‘t moment binnen 2 dagen al terecht. Best goed geregeld daar
ja niet dus.....ik als zorgverlener kon op zijn vroegst morgen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:03 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Er waren vandaag waar ik was juist opvallend veel mensen ouder dan dat ik ben... Die hadden gok ik wel al eerder een afspraak kunnen maken als ze dat hadden gewild.
Echte mensen-mensen zoals @XSbig doen zoiets niet!quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:33 schreef Questular het volgende:
[..]
Stel je voor even 2 min op je laptop gaan om een afspraak te maken met oudjaar. Het gore lef!
Stikt daar van de militairen die coordinatie doen, zal ook wel helpen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer dat dit soort dingen pas op het eind gaan lopen
Toch een like gezet voor ‘mensen-mensen’. Moest wel een beetje lachen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:39 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Echte mensen-mensen zoals @:XSbig doen zoiets niet!
Ik heb meerdere keren gekeken (ook met het invullen van ander geboortejaar en op verschillende dagen) en kon altijd wel binnen een paar dagen terecht... Maar als je er echt zo lang op hebt moeten wachten wel vreemd natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja niet dus.....ik als zorgverlener kon op zijn vroegst morgen.
mijn vrouw als kwetsbare afgelopen zondag
en dan zit je tussen gezonde twintigers, HOE DAN ?
hoera!quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:38 schreef nattermann het volgende:
Maastricht vanaf zaterdag vrije inloop voor de boosterprik
ik heb voor mijn vrouw zelfs een vraag verkeerd moeten invullen voordat ze een afspraak kon maken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:41 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren gekeken (ook met het invullen van ander geboortejaar en op verschillende dagen) en kon altijd wel binnen een paar dagen terecht... Maar als je er echt zo lang op hebt moeten wachten wel vreemd natuurlijk.
Ik had gebeld en er had een ouder iemand afgezegd en dat plekje kreeg ik. Dus plekjes die vrijkomen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Mijn ouders konden vorige week pas langs, leeftijd tegen de 70. Ik weet er niet het fijne vanaf, maar het lukte ze niet om een afspraak te maken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
R van 1.80, maar de lockdown doet zijn werk. Dream om Henk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, als je naar de cijfers in Frankrijk en Italië kijkt dan dan doet die lockdown hier toch echt wel (een deel) z’n werk…
Er is niets open waar je een QR-code voor nodig hebt.quote:
Omdat je bijvoorbeeld recent corona gehad hebt, en het daarna wel even uitzingt tot en met de zomervakantie.quote:
geen verplichting alleen lichte dwang hahahahaquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Er is niets open waar je een QR-code voor nodig hebt.
Zou de R dan niet hoger dan 1.80 zijn als de scholen en horeca open was en veel mensen weer naar kantoor zouden gaan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:48 schreef groenen het volgende:
[..]
R van 1.80, maar de lockdown doet zijn werk. Dream om Henk.
Dat klinkt allemaal erg goed geregeld dusquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb voor mijn vrouw zelfs een vraag verkeerd moeten invullen voordat ze een afspraak kon maken.
en toen ik de brief binnenkreeg als zorgverlener heb ik gelijk gebeld.
we wilden wel graag voor de 13de geboosterd zijn aangezien we opzouten uit NL haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |