Ik heb er een beetje een hard hoofd in dat hij wat anders bedoelt dan de meeste mensen zullen hopen.quote:
Ik denk echt wel dat we dat merendeel al ongeveer hebben. Die minderheid die het niet gaat nemen gaat dat ook niet nemen met een plicht.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Meerendeel van de mensen zal denk ik helaas echt wel volgzaam het ondergaan.
Onder het mom van ik wil geen gezeur hebben.
Die paar duizend fanatieke weigeraars jaag je gewoon op tot ze meedoen, emigreren of sterven.
Je sluit ze zo extreem uit dat ze geen keus hebben.
Nog verketteren ook zodat het de paria's van de samenleving zijn.
Maarja drm ben ik dus tegen een vaccinatiepflicht.
De Franse aanpak, dus.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Meerendeel van de mensen zal denk ik helaas echt wel volgzaam het ondergaan.
Onder het mom van ik wil geen gezeur hebben.
Die paar duizend fanatieke weigeraars jaag je gewoon op tot ze meedoen, emigreren of sterven.
Je sluit ze zo extreem uit dat ze geen keus hebben.
Nog verketteren ook zodat het de paria's van de samenleving zijn.
Maarja drm ben ik dus tegen een vaccinatiepflicht.
Toch is er veel minder animo voor de booster dan bij de eerste twee prikken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk echt wel dat we dat merendeel al ongeveer hebben. Die minderheid die het niet gaat nemen gaat dat ook niet nemen met een plicht.
Ik doe het eigenlijk ook vooral voor een vinkje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Toch is er veel minder animo voor de booster dan bij de eerste twee prikken.
Vooral het jongere deel heeft zoiets van fuck it.
Als ze het al doen is bij meeste puur voor het vinkje.
Werkt vet goed man, kijk die Fransen eens.quote:
Nog wat verder gezocht en er staat wel wat op de BBC inclusief meer achtergrond: https://www.bbc.com/news/uk-england-59880089quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:51 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Geen goed nieuws, maar to be honest klinkt me dit toch ook wel veel als hearsay / incident. Ik lees op de BBC website bijvoorbeeld niks over de uitval van mobiele patiëntenzorg op grotere schaal.
Denk de meeste mensen op de ouderen na wel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk ook vooral voor een vinkje.
Er waren vandaag waar ik was juist opvallend veel mensen ouder dan dat ik ben... Die hadden gok ik wel al eerder een afspraak kunnen maken als ze dat hadden gewild.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Toch is er veel minder animo voor de booster dan bij de eerste twee prikken.
Vooral het jongere deel heeft zoiets van fuck it.
Als ze het al doen is bij meeste puur voor het vinkje.
Meer dan de helft pessimistischquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
“40% van de mensen die in de rij stond was positief”
[ afbeelding ]
Komt vooral omdat er toen minder plek was, daardoor zijn sommige jongeren eerder aan de buurt dan veertigers.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:03 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Er waren vandaag waar ik was juist opvallend veel mensen ouder dan dat ik ben... Die hadden gok ik wel al eerder een afspraak kunnen maken als ze dat hadden gewild.
Ik heb eerder het idee dat dit komt vanwege de kerst + oud en nieuwquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt vooral omdat er toen minder plek was, daardoor zijn sommige jongeren eerder aan de buurt dan veertigers.
Bij mij na 1 dag.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:05 schreef Anton91 het volgende:
Hoelang duurt het voordat je de booster in de coronacheck app kunt toevoegen?
Dat kan volgens mij 's avonds al.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:05 schreef Anton91 het volgende:
Hoelang duurt het voordat je de booster in de coronacheck app kunt toevoegen?
Nummertje 5 ziet er wel heel erg positief uit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
“40% van de mensen die in de rij stond was positief”
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |