Vorig jaar wel in ieder geval. Maar ik heb nog geen houtvooraad / hakblok gezien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die hottub wordt verwarmd met een vuurtje toch?
Weet niet of het dezelfde hottub isquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die hottub wordt verwarmd met een vuurtje toch?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ow dat zal. Even een worst voor gehouden.
Op de foto's te zien duidelijk welquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet niet of het dezelfde hottub is
Die komt vast nog wel een keer over de loopband.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef Hunter het volgende:
[..]
Vorig jaar wel in ieder geval. Maar ik heb nog geen houtvooraad / hakblok gezien.
Even ruiken of de geur van els er vanaf komtquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet niet of het dezelfde hottub is
Das iets minder. Dat veranderd de zaak volledigquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat Nawel klaagt over hoofdpijn sinds gisteren en sinds vandaag over reukverlies...
Goed volstouwen dan maar, dan is ze een stuk minder irriquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Die lust ze wel aan haar postuur te zien
Mjaquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:42 schreef Windhapper het volgende:
Deze onzin gaan we 3 maanden krijgen.
Ja de ene helft klaagt dat ze niks doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:42 schreef Windhapper het volgende:
Zijn mensen die dit leuk vindenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:42 schreef Windhapper het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Das iets minder. Dat veranderd de zaak volledig
Straks exit BB omdat ze geomicrond zijn
deze editie heeft ook (nu al) een aantal ergernissenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het oog is wel tevreden over dit editie. Een pak meer knappe dames (en wss heren, maar daar kan ik niet over oordelen) Met Nawel, Vera en Nouchine heb je toch drie mooie dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |