SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Deed ze dat maar , ik heb wel zin wat actiequote:Op woensdag 5 januari 2022 12:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ik die blik van haar zie hoe ze meestal vanuit de keuken naar de groep kijkt....
Dan verwacht je dat ze ieder moment een mes uit het blok gaat halen..
Ah, goed gevonden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:25 schreef Hunter het volgende:
Ik heb nu de goeie Eveline gevonden, dit is de Hummie van dit jaar
Eveline Aandewiel
Samensteller/Eindregie Big Brother S-2
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl
Het was wel goed te verstaan omdat ze op de slaapkamer waren moet ik zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heel irritant. Bij mijn weten is dat ook niet toegestaan. Bij ons niet iig. Maar tijden veranderen...
Ja is zo, maar ik sport elke dag, doe aan verschillende soorten sport, maar blokjesbuik wil maar niet, ook niet scheef.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Och het is waar je het meest gelukkig van wordt toch?
Je kan wel een blokjesbuik willen, maar als je echt niet gelukkig wordt van lijnen en sporten is dat ook niet gezond.
Ooow maar dat is denk ik ook gewoon aanleg hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:29 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja is zo, maar ik sport elke dag, doe aan verschillende soorten sport, maar blokjesbuik wil maar niet, ook niet scheef.
Hij leidt het complot tegen Kitty (volgens Kitty)quote:
Kitty.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:31 schreef GayGuy het volgende:
Ik denk dat ik Tiny voortaan maar Oma Klaagzang ga noemen, zeg. Echt zo'n oma die elke zondag bij haar vriendinnen op de koffie, gaat klagen over hoe slecht haar leven wel niet is. Meine gutte
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hij leidt het complot tegen Kitty (volgens Kitty)
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
En hij maakt iedereen paranoia volgens paranoia Kittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |