Ik hoop dat je snapt dat dat niet bestaat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Tobias heeft scheef getrainde buikspieren
Ik vind Kristof echt lachenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef Jockari het volgende:
Kristof raakt wel graag mannen aan als je hem in het oog houdt.
Whaha even de bocht afsnijden en inhalenquote:
yep,zallen ze ook opdrachtenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, zo noemen ze het.
https://www.instagram.com/nobiggie2022/
Kris is voor de mannen....of ik moet er zo naast zitten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef Jockari het volgende:
Kristof raakt wel graag mannen aan als je hem in het oog houdt.
Ik vinnum leuk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kris is voor de mannen....of ik moet er zo naast zitten.
Mij wel, vind het een engnek.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij stoort me tot op heden totaal niet.
Nee, ze gaan BB bespreken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep,zallen ze ook opdrachten
maken ? zo als thomas
Nee, ze werken niet voor Endemol. Ze willen gewoon nog niet uit de picture dus maken ze hun eigen showtje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep,zallen ze ook opdrachten
maken ? zo als thomas
scheve buikspieren bestaanquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapt dat dat niet bestaat?
En Naomi met make up blijft een debiel gezichtquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee, ze werken niet voor Endemol. Ze willen gewoon nog niet uit de picture dus maken ze hun eigen showtje.
ja moet niet precies zijn,liese zei vor somige daggenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee, ze werken niet voor Endemol. Ze willen gewoon nog niet uit de picture dus maken ze hun eigen showtje.
De samenvoeging; 'scheef getraind'quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
scheve buikspieren bestaan
Getrainde buikspieren bestaan
Hij heeft scheve en getrainde buikspieren.
Vertel me. Wat bestaat er niet aan?
Wanneer die straks een voorkeur hebben , en dat laten blijken, hebben ze de hele FAB5 fanclub van vorig jaar achter zichquote:
ik heb het over de belgse naomiquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En Naomi met make up blijft een debiel gezicht
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:09 schreef Yolk het volgende:
Handstand gaat misschien makkelijker zonder shirt, Tobias.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |